Stamcafé XXX
donderdag 18 mei 2017 om 09:30
Wat mij vooral stoort is het gebrek aan communicatie over dit soort dingen. Een net bedrijf geeft mensen de keuze, zodat ze een afweging kunnen maken of ze dit willen of niet. De koppeling op zich kan mij niet zo boeien, sanoma volgde ons waarschijnlijk al volop via cookies. Maar die slinkse manieren, bah.
The owls are not what they seem
donderdag 18 mei 2017 om 09:40
En dit ook.LadyL0101 schreef: ↑18-05-2017 09:30Wat mij vooral stoort is het gebrek aan communicatie over dit soort dingen. Een net bedrijf geeft mensen de keuze, zodat ze een afweging kunnen maken of ze dit willen of niet. De koppeling op zich kan mij niet zo boeien, sanoma volgde ons waarschijnlijk al volop via cookies. Maar die slinkse manieren, bah.
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor sanoma. Ik vind het walgelijk hoe je als burger alleen nog wordt gezien als consument waaraan geld verdiend kan worden. En op internet ben je daar behoorlijk vogelvrij in. Je hoeft maar iets te googelen en je ziet gelijk in je advertenties precies die producten bijv.
Zonder internet kun je niet meer door het leven gaan, en dat wil ik ook niet want internet vind ik heel handig.
Maar dat doorgeschoten commerciele gedachtengoed, ik hou er niet van.
donderdag 18 mei 2017 om 11:15
Nou dat was dus weer een storm in een glas water. Niemand MOET dat Sanoma account en er is keurig uitleg gegeven.Renaissance schreef: ↑18-05-2017 09:25Ze gaan niet alleen vanwege de problemen, deels ook vanwege het Sanoma account dat ons blijkbaar opgedrongen gaat worden. Ik heb de mods gevraagd hier uitleg over te geven, maar ja, als je ziet hoe slecht die communiceren zal dat wel niet gebeuren.
donderdag 18 mei 2017 om 11:21
Ja, prima en snel antwoord van de mods.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑18-05-2017 11:15Nou dat was dus weer een storm in een glas water. Niemand MOET dat Sanoma account en er is keurig uitleg gegeven.
donderdag 18 mei 2017 om 11:22
Ik vind de klachten wel terecht hoor. Dus ik klaag ook en begrijp dat anderen klagen. Dat houdt vanzelf weer op. Het had gewoon niet zo mogen lopen.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑18-05-2017 11:19Ik vind het best storend dat er zoveel gezeken wordt momenteel. Dat is meer reden voor mij om minder te forummen dat dat het niet soepel werkt.
donderdag 18 mei 2017 om 11:29
Dat. En steeds als er een 'bug' is opgelost, komen er weer nieuwen.Renaissance schreef: ↑18-05-2017 11:22Ik vind de klachten wel terecht hoor. Dus ik klaag ook en begrijp dat anderen klagen. Dat houdt vanzelf weer op. Het had gewoon niet zo mogen lopen.
Ik zeg dit: First solve the problem, then write the code
donderdag 18 mei 2017 om 12:01
Ik was net even boodschappen doen, het is maar klef weer.
Man vertrekt vannacht met vrienden naar het buitenland. Saai zo'n weekend voor de boeg.
Heb in elk geval geregeld dat ik zaterdag een paar uur ga werken bij een activiteit en zaterdagavond met collega's ergens eten en wat drinken. Nu nog eens iets verzinnen voor de zondag want heel de dag saai alleen thuis zitten vind ik niks.
Ben het duidelijk niet gewend om alleen te zijn..
Man vertrekt vannacht met vrienden naar het buitenland. Saai zo'n weekend voor de boeg.
Heb in elk geval geregeld dat ik zaterdag een paar uur ga werken bij een activiteit en zaterdagavond met collega's ergens eten en wat drinken. Nu nog eens iets verzinnen voor de zondag want heel de dag saai alleen thuis zitten vind ik niks.
Ben het duidelijk niet gewend om alleen te zijn..
donderdag 18 mei 2017 om 12:02
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑18-05-2017 11:19Ik vind het best storend dat er zoveel gezeken wordt momenteel. Dat is meer reden voor mij om minder te forummen dat dat het niet soepel werkt.
Ik ook. En als bedrijven als Microsoft, Apple en Samsung het niet lukt om iets op de markt te brengen zonder kinderziekten, waarom dat dan wel verwachten van een gratis!!! forum?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 18 mei 2017 om 12:05
Misschien de volgende keer gewoon even vragen in plaats van al gelijk van alles te bedenken wat er aan de hand kan zijn, want er is dus blijkens het antwoord van de mod en van Marana helemaal geen sprake van. Het leuke is alleen dat mensen dat dan weer niet lezen, maar wel dit bericht en zo komen er allerlei spookverhalen in de wereldRenaissance schreef: ↑18-05-2017 09:15Wat me dan echt heel erg stoort is dat er blijkbaar sprake van is dat we allemaal een Sanoma account moeten krijgen waarmee Sanoma ons ook kan volgen op andere sites. Daar wil ik wel opheldering over, want dat vind ik een hele kwalijke zaak. Voor mij is dat soort indringing in mijn privezaken een belangrijke reden om geen facebook te hebben (nog afgezien van dat ik Mark Zuckerberg een nare, moreel zeer twijfelachtige, man vind)
Ik vind dat echt stasi praktijken.
donderdag 18 mei 2017 om 12:14
Uh, ik heb het gevraagd hoor, in het mod topic.rosanna08 schreef: ↑18-05-2017 12:05Misschien de volgende keer gewoon even vragen in plaats van al gelijk van alles te bedenken wat er aan de hand kan zijn, want er is dus blijkens het antwoord van de mod en van Marana helemaal geen sprake van. Het leuke is alleen dat mensen dat dan weer niet lezen, maar wel dit bericht en zo komen er allerlei spookverhalen in de wereld
donderdag 18 mei 2017 om 12:16
klopt, heb ik gezien, maar je had het ook daar even kunnen laten
donderdag 18 mei 2017 om 12:20
ja hoor, dat mag en daar mag ik vervolgens iets van vindenRenaissance schreef: ↑18-05-2017 12:18Mag ik daar niet over schrijven hier? Jeetje ik dacht dat ik zelf mocht weten wat ik hier op het forum schrijf en in dit topic. My bad.