Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Zo zie jij dat, ik zie dat anders. En dat mag, in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
18-05-2017 12:08
Dolfje, misschien is het juist wel goed om eens even een dagje echt niks te doen en geen mensen om je heen :)
Ja misschien wel maar dat kan altijd nog. Hoef ook niet perse af te spreken maar niet heel de dag op de bank hangen. Alleen iets ondernemen doe ik alleen niet zo heel vaak.Hooguit een wandeling door het park of zo.
dolfje schreef:
18-05-2017 12:01
Ik was net even boodschappen doen, het is maar klef weer.
Man vertrekt vannacht met vrienden naar het buitenland. Saai zo'n weekend voor de boeg.
Heb in elk geval geregeld dat ik zaterdag een paar uur ga werken bij een activiteit en zaterdagavond met collega's ergens eten en wat drinken. Nu nog eens iets verzinnen voor de zondag want heel de dag saai alleen thuis zitten vind ik niks.
Ben het duidelijk niet gewend om alleen te zijn..
Oh echt? Lijkt mij zaaaalig, even tijd voor mezelf! Maar ik kan mezelf dat ook heel goed vermaken. Heb je dat altijd gehad, Dolfje?
Nou ik vermaak me wel alleen als ik weet dat hij sávonds thuis komt maar ik vind samen gezelliger. Heb ook nooit echt alleen gewoond daar zal dat wel door komen.
*neuriet Kumbaya*

Langlopende afspraak werd (imho) nogal laat afgezegd, dus nu eens bedenken wat ik dan ga doen :lijstje: . Maar eest verlate lunch :-9
Dat kan idd. schelen. Ik woonde in Frankrijk en tijdens studie alleen en ik vond het heerlijk! Als ik alleen, of in ieder geval zonder gezin, op stap ben, kan ik bij wijze van spreken vergeten dat ik nog een gezin heb :)

(ik ben alle smileys die ik vaak gebruik kwijt!)
Hunniebunnie schreef:
18-05-2017 13:17
Dat kan idd. schelen. Ik woonde in Frankrijk en tijdens studie alleen en ik vond het heerlijk! Als ik alleen, of in ieder geval zonder gezin, op stap ben, kan ik bij wijze van spreken vergeten dat ik nog een gezin heb :)

(ik ben alle smileys die ik vaak gebruik kwijt!)
Ik doe niet aan samenwonen. Ooit plannen voor gehad maar ex gooide zelf al roet in dat eten. Ooooooooooooooit een Latrelatie lijkt me wel wat. Dat je je niet aan elkaars vrienden hoeft te ergeren enzo :mrgreen:

Als je codes uit je hoofd kende probeer dan eens wat zonder - dat kan schelen volgens mij. :)
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 13:54
Reden: typo
0.30% gewijzigd
Renaissance schreef:
18-05-2017 09:40
En dit ook.

En dat geldt natuurlijk niet alleen voor sanoma. Ik vind het walgelijk hoe je als burger alleen nog wordt gezien als consument waaraan geld verdiend kan worden. En op internet ben je daar behoorlijk vogelvrij in. Je hoeft maar iets te googelen en je ziet gelijk in je advertenties precies die producten bijv.
Zonder internet kun je niet meer door het leven gaan, en dat wil ik ook niet want internet vind ik heel handig.
Maar dat doorgeschoten commerciele gedachtengoed, ik hou er niet van.
- in privatevenster van je browser
- een andere zoekmachine dan google
- erop letten wat je allemaal tegelijk opent. (ik laat youtube wel even zitten als ik gmail open heb)
- de illusie hebben dat je niks te verbergen hebt :bye:

(generatiedingetje geloof ik, ik ken ouder-dan-mezelf die gerust met fb buiten fb inloggen voor allerlei suffe quizjes en jongeren-dan-mezelf die die cookies wel handig vinden want dan zien ze vanzelf wel aanbod dat ze anders zouden moeten googelen...... ofzo..)
rosanna08 schreef:
18-05-2017 12:02
Ik ook. En als bedrijven als Microsoft, Apple en Samsung het niet lukt om iets op de markt te brengen zonder kinderziekten, waarom dat dan wel verwachten van een gratis!!! forum?
Daar heb je een punt.
Even ademhalen en proberen te lunchen! Ik ben een beetje misselijk, ik denk van de spanning :mrgreen:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Succes Oudblond.

Ik heb een beetje suf dagje, krijg niet echt iets gedaan. Ben moe van gisteren denk ik. Net wel buikspieroefeningen gedaan. Heb mezelf een challenge van 30 dagen opgelegd Vind het nu al ontzettend zwaar en dat na 4 dagen..

Straks vroeg eten want moet om 17.00 uur werken.
Oh en ben eens aan het rondsnuffelen voor autohuur op Mallorca. In oktober gaan we met de schoonfamilie en ik wil voor ons 2 een auto voor de hele week. Kunnen we af en toe op pad :mrgreen:
Door onverwacht veranderde agenda kan ik wel hard duimen voor Blond :) :hug: :cat: :cat:
Oudblond schreef:
18-05-2017 13:34
Even ademhalen en proberen te lunchen! Ik ben een beetje misselijk, ik denk van de spanning :mrgreen:
Komt goed Blondie, stel je je toehoorders maar voor terwijl ze op de plee zitten. Dat lucht op, hoor!
Watervrouw333 schreef:
18-05-2017 13:26
- in privatevenster van je browser
- een andere zoekmachine dan google
- erop letten wat je allemaal tegelijk opent. (ik laat youtube wel even zitten als ik gmail open heb)
- de illusie hebben dat je niks te verbergen hebt :bye:

(generatiedingetje geloof ik, ik ken ouder-dan-mezelf die gerust met fb buiten fb inloggen voor allerlei suffe quizjes en jongeren-dan-mezelf die die cookies wel handig vinden want dan zien ze vanzelf wel aanbod dat ze anders zouden moeten googelen...... ofzo..)
De zoekmachine 'duck-duck' slaat niets van je op. Hij vindt ook weer bijna niets, maar hé, 't is of het één of het ander :-D
Mijn collega belt de beheerder van het pand dat er sputterend troebel water uit de kraan komt. Wat een absurd gesprek! Of ze even bij alle kantoren navraag wil doen of dat bij hen ook het geval is (Eh nee natuurlijk niet, jullie zijn de beheerders) en of ze er een foto van wil maken :facepalm:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hunniebunnie schreef:
18-05-2017 13:52
Komt goed Blondie, stel je je toehoorders maar voor terwijl ze op de plee zitten. Dat lucht op, hoor!

Hun :biggrin:
Oudblond schreef:
18-05-2017 13:54
Mijn collega belt de beheerder van het pand dat er sputterend troebel water uit de kraan komt. Wat een absurd gesprek! Of ze even bij alle kantoren navraag wil doen of dat bij hen ook het geval is (Eh nee natuurlijk niet, jullie zijn de beheerders) en of ze er een foto van wil maken :facepalm:
Ik zou het doen en lekker de rest van de dag van huppel zijn. ;)
Oudblond schreef:
dubbel
anoniem_63edfd8526a1c wijzigde dit bericht op 18-05-2017 13:58
8.13% gewijzigd
Hunniebunnie schreef:
De zoekmachine 'duck-duck' slaat niets van je op. Hij vindt ook weer bijna niets, maar hé, 't is of het één of het ander :-D
Duckduck
Altavista
Ecosia
Bing
Ixquick
(wikipedia)
(startpagina)
(bol.com / marktplaats / youtube jaja die kun je ook in je browser instellen :bonk: )

En als ik had opgelet op school had ik nog wel meer concullega's onthouden..... :ugeek:
Hunniebunnie schreef:
Haha dat klopt.
Oudblond VERGEET NIET TE ADEMEN!
Prrrr, mauw miawwwww.
Oudblond leef je nog :flag: ?
Ik heb geduimd!
The owls are not what they seem
Oudblond schreef:
:rofl:
Gekkenhuis op mijn werk. Door omstandigheden/ziekte draaien we personeelsgewijs ongeveer op halve kracht, maar de was blijft gewoon in normale hoeveelheden aangevoerd worden. Ik ben halve dagen bezig mensen te ronselen om een dagje extra te werken, wat mijn productiviteit ook weer niet ten goede komt. En inderdaad: het is waar. Het zijn altijd dezelfden die weer braaf op komen draven. En dan heb je ook nog van die lui die gemakshalve de telefoon niet eens opnemen, laat staan terugbellen. Dus met een beetje mazzel mag ik zaterdag ook nog werken, joechei.
Lady_Voldemort schreef:
18-05-2017 20:41
Gekkenhuis op mijn werk. Door omstandigheden/ziekte draaien we personeelsgewijs ongeveer op halve kracht, maar de was blijft gewoon in normale hoeveelheden aangevoerd worden. Ik ben halve dagen bezig mensen te ronselen om een dagje extra te werken, wat mijn productiviteit ook weer niet ten goede komt. En inderdaad: het is waar. Het zijn altijd dezelfden die weer braaf op komen draven. En dan heb je ook nog van die lui die gemakshalve de telefoon niet eens opnemen, laat staan terugbellen. Dus met een beetje mazzel mag ik zaterdag ook nog werken, joechei.
Ja, dat krijg je, al teamleider :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven