Relatie mogenlijk?

18-05-2017 15:44 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier op het forum en had een vraag over een eventuele relatie.

Afgelopen weekend een tinder date gehad met een meid na een week lang veel contact gehad te hebben.

Achtergrond info: ze had aangegeven op een dag dat ze het uit ging maken met haar vriend (na een pauze van 2 weken).
niet te veel aandacht aan besteed en gewoon over andere dingen met haar gesproken.

De date was gezellig en leuk, ook wat gezoend. Al had ze wel gezegd dat ze beetje in de war raakte, al vond ze het wel fijn om te doen.
Dag later nog wat berichten uitgewisseld, dat het leuk was. Enige probleem was dat ze in de war was door haar gevoelens.
Ze gaf aan dat ze liever even wat tijd voor haar zelf wilde hebben (geen rebound relatie van maken, omdat ze dat niet eerlijk zou vinden tegenover mij). Ze wilde eerst weer blij zijn met zichzelf voor ze een relatie in wilde gaan.
Ze gaf ook aan dat als ik later op tinder met haar in contact was gekomen, het beter zou zijn geweest.

We hebben afgesproken een maand of 2 geen contact te zoeken met elkaar (behalve indien ze eerder eroverheen is).

Na de date heb ik nog vaak aan haar gedacht.
Wat denken jullie, zou er een toekomst in kunnen zitten? of is dat moeilijk te zeggen hierop
iemand anders ook wel eens in zo'n situatie geweest?
Wat een labiele vrouw.
Wat doet ze op Tinder als ze er niet aan toe is?

Nee, ik denk dat ze jou met een smoes probeert af te poeieren.
Ik zou haar lekker laten lopen. Er zijn ook leukere vrouwen zonder gedoe.
Nee, gewoon afschrijven. Raar om op de dag van het dumpen van je vriend (en dat je dat dan gaat plannen) een date met een ander te hebben.

En dan het raar vinden dat ze 'in de war' is.

Lekekr aan je voorbij laten gaan.
Eerlijk van haar.
Maar ze had idd niet af moeten spreken.
Laat niet met je gevoelens spelen
She is not that in to you.

Btw. zolang jij vrouwen "meiden" noemt, zal t nooit wat worden.
Had ze nog een relatie toen ze met jou op date ging?
Sowieso nogal opvallend dat iemand direct weer op een datingapp gaat zitten.
Iemand die nog zo met een ex bezig is kun je beter loslaten. Ze zocht afleiding op Tinder
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Ze had geen relatie meer toen we op date gingen.

heb gevraagd waarom ze op tinder zat als ze nog een vriend had, reactie was dat ze gezelligheid zocht.

Ze wist zelf ook redelijk dat het raar was hoe ze bezig was, vandaag dat ze ook heeft gezegd dat ze momenteel niks zoekt.
Daarop vroeg ze wat ik wilde doen met het contact, enigszins bang voor vriendzoned, gekozen voor geen contact voor een paar maanden.

edit: de date in het eerste bericht heeft een aantal uren geduurd, vanwege hoe gezellig/leuk het was, weet niet of dat belangrijk is..
anoniem_346813 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 16:25
Reden: toevoeging
14.29% gewijzigd
ze was verder niet heel veel bezig met haar ex. was er wel aardig overheen, zover ik kon bepalen.
Ze begon zich steeds beter te voelen, dat het eindelijk afgerond was.
Twee maanden geen contact?! Vind je dat zelf ook niet een beeeeeetje uit verhouding?
Ze zet je aan de kant, helaas.
HarryP schreef:
18-05-2017 16:26
ze was verder niet heel veel bezig met haar ex. was er wel aardig overheen, zover ik kon bepalen.
Ze begon zich steeds beter te voelen, dat het eindelijk afgerond was.

Dat is snel, dezelfde dag en dan na een date er al helemaal overheen zijn. Jij klinkt een beetje wereldvreemd.
Je kan niet na één date bepalen of ze over haar ex heen is.
Ze is eerlijk geweest door te zeggen dat ze nu niks zoekt. Ik zou lekker verder Tinderen als ik jou was
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Wanneer je er geen probleem mee hebt om uiteindelijk alleen maar gebruikt te worden door haar voor rebound seks, gewoon weer even een hallo sturen via de App.
Wil je echter een serieuze relatie, dan is zo'n vrouw in deze fase niet de juiste persoon om nu mee contact te zoeken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nee, afschrijven die hap. Straks zit jij in hetzelfde schuitje als haar (inmiddels?) ex. Of ze tindert gewoon gezellig door...
@ elviva dat was ook wel mijn plan, eventueel dat ik na een paar maanden nog keer vraag hoe ze erin staat. Dan opnieuw een soort date als ze er helemaal overheen is.

@Marana de 2 maanden is iets wat ik zelf gezegd heb, aangezien ze anders toch alleen maar ermee in haar hoofd blijft zitten, heb ik ook idee dat er niks fatsoenlijks als relatie momenteel inzit.
Wat maakt dat je haar zo leuk vind na 1 date? Ik lees alleen maar minpunten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven