zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

gaaaaapppp

ringel ik ben voor je aan t duimen dat je bezig bent!!!
lees net op hyves dat ringel is bevallen van een dochter.

haar naam staat op hyves, ik vind het zo lullig als ik dat vertel.

ringel gefeliciteeeeeerd!!!!!!!
JOEPIEEE RINGEL!! GEFELICITEERD!!!!!

alles goed gegaan?
Jaaaa.. wat goed!! Ringel: gefeliciteerd! Een dochter! Leuk!!

is alles goed gegaan?

(ik kon het trouwens niet vinden op hyves, maar heb ook alleen op onze hyves gekeken en niet op die van haar!)
Joepie, Ringel van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!
YEAAAHH

HOERA

van Harte Ringelding, Ringelman en Mayte!!

naam van de dochter staat op haar eigen hyves.
ik kan het niet zien, want ik ben (nog) geen hyves vriendjes met haar....

wacht het wel af. Hoop dat alles goed is gegaan en moeder en dochter het goed maken.
ik heb even gekeken op het februari-topic waar ze ook schrijft, was zooo nieuwsgierig. daar heeft ze al een reactie geplaatst.
Ringel, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Super zeg, is alles een beetje goed verlopen... hoe voel je je? En doet de kleine meid het goed.. Geniet ervan!! Knuffel van Koe

Xaar, bedankt voor het compliment!! Klopt hoor ben erg nuchter ha ha!! {echte drenth he}.. maar toch kan ik ook heeeeeeel emotioneel zijn hoor..maar goed dat mag ook met zo'n mooie meid!!

Gisteren geen computer aan gehad!! Gister middag heerlijk laten verwennen bij de kapper, enorm stuk van mijn haar af { dikke 10cm} en een kleurtje erin, beetje donker blond! mijn mannetje vind het geweldig, gelukkig!! Maar tja, bij de kapper duurde ietsie langer dan mij lief was, mijn haar werd grijs dusse moest weer een of ander goedje overheen, intrekken etc... dusse 3 uur bij de kapper gezeten...miste mijn meisje gewoon!! vond het na 2uur niet leuk meer ha ha en wilde zo graag naar mijn wondertje!!.. gelukkig had ik goeie oppas en heeft ze zich voorbeeldig gedragen!! das wel fijn!..

Ze slaapt zo goed 's nachts, echt top!! di op woensdag nacht gewoon doorgeslapen van 00.00 tot 5.30 uur!! en afgelopen nacht 1x gevoed, gaat echt super! Nu is mijn mannetje ook weer rustig en hoor hem niet meer mopperen ha ha! iedereen weer blij!! Ze slaapt nu ook nog heerlijk vanaf 8.15 uur!! Wat een rijkdom zo'n mooi en gezond meisje! ik kan er gewoon niet over uit...........

ik ga ff wat doen, voordat ze wel weer wakker word!! vanaaf komen mijn collega's, ze komen in 2 groepen! vanaaf komt zeg maar de minst leuke groep {ook slecht van mij!!}.. Ukkie en co komen over 2 weken....

Liefs Koe en haar kleine kalfje!!
Ik heb even op het feb. topic gelezen!

Klinkt allemaal heeeeel positief!

Ben erg blij voor de fam. Ringelding en idd een prachtige naam.

Kan niet wachten tot ze haar hier komt voorstellen en tot we fotos op de hyve hebben

Hier alles ok. Ben dus weer aan het werk. De 'schade' valt enorm mee hier en ben daar wel blij om kan rustig de achterstand wegwerken.

Vanmiddag weer braaf naar de mensedieck, daarna kadootje kopen voor onze 4 jarige man (hebben zaterdag een klein feestje) Vrijdag eerst naar de verloskundige. Ze gaat mn bloed prikken op HB. Ze had gezegd dat ze mn suiker niet ging meten, maar ga toch maar vragen of ze het wel doet, ik heb nl weer enorme dorst de afgelopen weken (als ik er aan toe geef kan ik zon 4 a 5 liter op). Verder enorm duizelig, weet niet of het komt door de verkoudheid/griep of wellicht iets anders.

Ok weer even genoeg geklaagd.

Lieve meiden, fijne dag allemaal
Nou he he daar was ik dan eindelijk, kost me toch wel veel moeite om 3 topics bij te houden met mijn (onze) euforie over ozne 2e dochter Fenna Silke (yeeeeee)

zoals jullie al wel op feb 09 hebben gelezen is het en mega turbo bevalling geweest. Binnen 2 uur was ons poppie daar, niks geen ontsluitings weeen, maar meteen pats boem volledige ontsluiting en ik mocht meteen persen. Ben op handen en knieeen bevallen (echt xaar als je zo'n last van je bekken hebt is dit een uitkomst!!) Ik heb eerst nog wel ff op m'n rug gelegen, maar kreeg haar voor mijn gevoel niet voorbij m'n stuitje en draaien was lastig omdat de persween toch best vlot opelkaar kwamen. Dit dus wel gelukt en toen was het binnen 15 minuten klaar. Ons wichie is 52 cm lang en woog bij de geboorte 3830 gram (flinkertje) Ze is er behoorlijk verkreukeld uitgekomen en was erg opgezet, maar is nu helemaal bijgetrokken. Ze heeft heel veel zwarte haartjes en volgens mij blauwe oogjes, maar omdat die nog wat dikkig zijn krijgt ze, ze niet goed open.

Borstvoeding loopt als een tiet (hehehehe) ze poept, plast huilt en is erg tevreden. Ik ook.......deze kraamperiode voelt nu al als een droom,geniet van elk moment (en ik heb zo'n hekel aan dat woord) "dochters" van MArco Borsato kan ik niet met droge ogen aanhoren.

Kortom opdit moment ben ik zielsgelukkig! (*pinkt nog maar ff traantje weg*)
Yeeeeaaah Ringelding!!! Wat fantastisch, wat een prachtige naam ook.

Echt geweldig. Bedankt voor de tip. Het klinkt idd niet slecht, op handen en voeten, dat is uberhaupt een fijne houding als ik last heb.

Wat geweldig dat het allemaal zo goed gaat.

Begrijpelijk dat het moeilijk bij te houden is, 3 topics, nu. We lezen wel mee op de andere als we nieuwsgierig zijn. Neemt niemand je kwalijk hoor.

Geniet van je prachtige meid. We kijken uit naar de fotos.

Aapje, wat zegt jouw voorgevoel? Jongen of meisje?

De mannen zijn wel erg in de minderheid momenteel....
Hi dames, hier is ik weer. Wel te merken dat ik weer 'on-line' ben hahahaha.

Ik ben bijna zo ver dat ik een laptop ga aanschaffen. Ik heb het mn man al toegezegd en die is dolblij.

Die vriend van ons die een sony laptop had had m laatst meegenomen om te bekijken. Prima apparaatje.. alleen vond ik m zooooo goor. Ik pakte hem beet om het scherm op te klappen...en hij plakte helemaal. IEEEEEEEE. Ik hoefde hem gelijk niet meer. Wat is dat toch met sommige mannen. BAH. Zeker als je zon apparaat wil verkopen, dan haal je er toch even een doekje over.. brrrrrr.

We mochten hem voor 500 euro overnemen... maar ik hoef niet meer. Stom he.

Mn man wil graag een Macbook. Ze zijn op zich wel mooi, maar ook erg duur. En volgens mij niet beter dan een Dell bijv. Zo'n Mac is ook wel een beetje...tsja hoe zeg je dat... iets TE metrosexueel. Met zn flitsende graphics, hahahaha.

Ach...waar een mens zich al druk om kan maken he.
@Ringel: wat fijn voor je zeg. En wat een leuke naam, heb ik die hier niet al eerder gehoord, trouwens? Leef je uit, hoor, daar op je roze wolk! En geeft niks hoor, dat je je hier niet meteen kwam melden, snap het best. Doe je wel ff een fotootje op onze hyves? Ben benieuwd naar de nieuwe Ringel. Wat vindt Mayte ervan, zo'n 'levende' pop?

@Koe: zo, je neemt het er meteen ff lekker van, kappertje enzo. Nu al grijs, joh. Das snel. Tuurlijk mis je meisje dan, das toch logisch? En eens met Xaar, je bent een nuchter type. Heerlijk allemaal hoor.

@Xaar: fijn dat je weer online bent, enne, hou je ff op met je verontschuldigen over klagen. Mag best hoor, en het valt toch allemaal wel mee ( ik bedoel, zoveel klaag je niet)

Nou, die pco: het is vandaag wel duidelijk dat mijn eitjes druk aan het vechten zijn, wie er nu gaat springen. De halve dag al een gevoel in mijn schaamstreek, bij de stokjes. Ik ben zelf niet zo'n twijfelkont, maar mijn eitjes blijkbaar wel. Cooperman heeft vanochtend een gevuld potje weggebracht ter controle, en vanavond zal hij weer aan de bak moeten, haha. Temperatuur is ook hoger en ik heb vanochtend ook mijn bloed weer ingeleverd, moet dat volgende week weer doen, zodat ze mijn FSH kunnen meten.

Enne, 2,5 kilo lichter al. Goh, wat zal die gyn trots op mij zijn.

Zo, wat een ego-bericht zeg, sorry hoor!

@Aapje: lekker aan het pronken met de foto's van de echo? Hoe reageert iedereen?
2.5 kilo mooi werk coop!!!!
Ringel, mooie naam en lekker snel gegaan!
xaar de macbooks zijn heel erg leuk, zien er mooi uit, ik vind ze zelf wel moeilijker in gebruik dan bijv sony of dell laptops.

als ik je een tip mag geven; koop geen acer laptop. 4 vrienden van mij hebben er 1 en alle 4 stuk voor stuk kapot of problemen. (zijn ook een stuk goedkoper)

ringel en man; heel veel plezier met mooie fenna!!!!
Goedemorgen iedereeeeeeennnn

gaan we trouwens nog het naam van dit topic wijzigen???
Ringel, ik weet precies wat je bedoelt met Dochters van Marco!! ha ha!! Echt een snelle bevalling zeg! Lekker genieten nu...

moet ff naar mijn meisje, volg x langer verhaal
Cooper, NEEEEEE niet mijn eigen haarkleur ha ha!! dat kwam door het verven, gelukkig is het probleem direct opgelost!!..

Zo meisje slaapt weer, ga zo ff een lange wandeling maken, het is echt super weer!! Ze doet het 's nachts super goed, echt maar 1x wakker tussen 3 a 4 uur! vannacht kwam ze om 4 uur en vanmorgen daarna doorgeslapen tot half 9!!!! ongelooflijk.. alleen overdag erg onrustig, vooral 's avonds... iemand tips/trucs of hoort het er gewoon bij?? ben allang blij dat ze de nacht zo goed doet, krijgen we in ieder geval onze nachtrust, kleine topper!!

zal het weekend ff nieuwe foto's plaatsen!! Ga ff eten en dan lekker naar buiten! Meiden fijn weekend
Goedemorgen dames,

Ben ik weer. Vanochtend bij de Verloskundige geweest. Alles perfect in orde. Meneertje ligt braaf met zn hoofdje naar beneden, hij kan nog alle kanten op maar dit is wel zn voorkeur. Je ziet af en toe zn kont of voeten uitsteken, hihihihi. Mn bloeddruk was weer perfect-vrijwel constant de hele zwschap, mn HB was netjes 7.5 ietsjes lager dan in het begin maar dat is heel normaal bij 31 weken.

Ze schat hem nog steeds op heel gemiddeld, 3500gr/7pond bij 40 wkn. Zeker geen 6 pond zei ze maar ook geen 8 of meer. Als hij veel aankomt of lang blijft zitten dan tussen de 3500 en 4000. Hij is wel lang, maar dat idee had ik zelf ook al. Bji de laatste echo werd gezegd minimaal 52 cm.

Even voor de ervaringsdeskundige onder ons, babykleding; moet ik nu rekening houden dat ie waarschijnlijk vrijwel meteen uit maatje 50 is? Ik heb echt heeeeel weinig kleding (als ik iedereen om mij heen moet geloven). Ik heb 2 rompertjes maatje 50, een pyamaatje en een pakje in maatje 50. Verder 3 rompers 50/56. 2 broekjes 50/56 en een overlsagvestje 50/56. 1 rompertje 54. Dan maat 62 een paar dingetjes.....

Ik lees op sommige fora over dames die echt tientallen rompers pakjes ,weet-ik-veel-wat, hebben.

Ik denk aan de ene kant, ach als het niet genoeg is dan gaat mn man toch even naar de HEMA.... Aan de andere kant, waarom doe ik zo moeilijk?????

Ik begin nu te beseffen dat ik toch echt zwanger ben (ja ik ben een rare...) maar het besef dat ik straks een babietje zal hebben, en dat hij ook bij ons zal blijven... nee, dat gaat er nog niet in. Suf he.

Ik worstel me ook echt door de lijsten van de kraamzorg heen. Heb nog lang niet alles. (eigenlijk moeten ze gewoon 1 pakket maken met alles erin, alle doekjes lakentjes rompers luiers bakjes flesjes ) Hahah wat een raar mens ben ik toch.

Maar goed.

@Knappekloon, Bedankt voor de tips. Ik hoor ook vaak dat die Acers geen lang leven hebben. Ik twijfel nog steeds over een macbook, is het het wel waard. Alle mac gebruikers zeggen zonder twijfel dat het absoluut het beste is en ze nooit anders willen.... M'n man vind dat als we het doen, dan doen we het goed. Zit natuurlijk wat in. Maar ja, waar gebruik je m voor, beetje internettten, fotos en video's bewerken beheren en misschien een beetje tekstverwerken. cést tout. We hebben zon mooi systeem in de kast staan met 2 externe schijven (SAN) van elk 750 GB waar we alles aan films en fotos naar toe schrijven.

Die hormonen maken me alleen nog maar besluitelozer.... hahaha

KK, volgens mij kunnen we de titel niet veranderen- wel een nieuw topic starten. Heb je een idee voor een naam?

Ok, nu moet ik echt aan de slag.

fijne dag meiden
Xaartje heel uitgebreid is je kledingkast niet, maar inderdaad krijg je snel genoeg nieuwe kleding en even naar de winkel is ook zo gepiept!

Toch zal ik wel wat makkelijke pakjes maat 56 kopen. Vooral iets meer rompertjes in 50/56(kunnen ze heel lang is, is Joya nu net uit en is al 64 cm) Ze poepen heel wat af en de luiers zijn vaak bij de beentjes te wijd en dus gevolg de boel vies/nat en spuitluiers zitten tot tussen de schouderbladen.

Rompers van de hema zijn hier helemaal favoriet, blijven mooi en zitten goed om het lichaampje heen. En de hema heeft hele makkelijke witte of creme(maar ik jou geval zou ik wit doen) katoenen broekjes met elastiek staat op new born en gaat van 50 tot 62 geloof ik, zijn nog geen 3 euro en ideaal om voor de kleine te hebben.

Mijn moeder heeft een acer en doet er al jaren mee en geen problemen gehad tot nu toe.

Koe, hoort erbij. Dag verwerken en veel baby's willen dan gewoon aandacht en erbij zijn. Heeft ze geen huiluurtje dan?? Slapen gaat dus toppie!!

Hier wederom ziekenboeg, wordt er niet goed van. Man nog steeds ziek en heeft nu nog een zware bronchitus. 4de kuur wilden ze hem gisteren niet geven omdat ze dan vrezen voor darmperforatie! Maandag moet hij nu weer heen en tot zolang eerst met pufjes onderdrukken. Jayden vanmorgen me 39,5 uit bed geplukt en die klaagt over buikpijn en zere oren. Dus voor de derde keer deze week naar de huisarts. Ook al 2x met Joya geweest. Die kucht wat af en bleek na inspectie een flinke oorontsteking te hebben. Die heeft nu antibiotica en heeft daar diarree van. Verder overigens heel vrolijk en gezellig.

Jayden heeft een virus en hoest zich ook suf(moet je nagaan drie hoestende mensen om me heen, wordt er soms gek van helemaal als ze in stereo gaan, kan wel een liedje er van maken) en heeft voor de 2de keer in een week oorontsteking. Hij krijgt geen antibiotica, krijgt hij pas als hij het maandag nog heeft. Moet maandag weer naar de huisarts en dan moet mijn man ook en kunnen zij dus samen. Soms word ik er wel een beetje moedeloos van en dan nog gedoe met mijn werk, grr soms even goed de balen van alles.

Koe, hoe was het gisteren??

Ringel hoe gaat het?

Verder hier overigens alles oke hoor!

Groetjes Ukkie
Hallo meiden,

Wat een rust hier!!

Hier nog net zo als gisteren, maar mannetje is wel even naar de winkel en de markt. Jayden begon nu ook net over te geven, gelukkig op een kleed(van Joya) en dus geen gedoe in de vloer(open grindvloer) en ook niet op de meubelen, dat scheelt dan weer! Hij eet ook praktisch niks en dus veel was het niet, drinken en zijn 3 hapjes cracker, wel jammer, want hij had ook net zijn vloeibare paracetamol gehad en die zal er ook wel weer uit zijn, maar om hem nu dus gelijk weer een dosis te geven moet ook maar niet.

Joya kucht erger dan gisteren en lijkt ook dieper te zitten, ik ben nog steeds op de been, vreesde gisteravond wel even, kreeg een enorme zeker keel, maar vanmorgen gelukkig niks meer aan de hand. Ben druk aan de was en moet zo ook nodig stofzuigen en poetsen. Heb er geen zin in, maar ja moet wel gebeuren, helemaal de zolder is ook nodig aan een stofzuigbeurt toe!

Ga dus maar eens wat ondernemen

Groetjes Ukkie
ben ongesteld

het rare is dat ik niet eens zo teleurgesteld ben omdat ik er nu aan gewend raak dat het toch niet lukt. best erg he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven