zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Hey meiden,

goeiemorgen allemaal. Bakkie koffie? Thee? Koekje erbij???

Gister vrij gehad, vrijwel niks gedaan. Alleen wat boodschapjes en sávonds even naar de IKEA om ons badkamermeubel uit te zoeken. Al met al genoeg om weer uitgeput te zijn. Dat bekken is toch wel errrug irritant. Vandaag en morgen weer even werken. Vanavond kast en vloer weghalen uit het kamertje wat de badkamer wordt. Hij gaat morgen beginnen, hoi hoi hoi.

Mijn man belde me gistermiddag op. Hij zei, ik heb goed nieuws. Ik ben gestopt met roken! Hij had al de hele dag niet gerookt en hij voeld zich ok. Hij staat er helemaal achter. Hij gaat ook niet meer af en toe roken, want dat lukt hem gewoon niet. Ik ben dus heel blij en trots. Hoop dat het hem niet te zwaar gaat vallen. Ik heb van die tabletten gehaald voor m (niquitin) maar die zijn wel heel erg goor. Maar goed, als hij t moeiljk krijgt is dat beter dan een sigaret opsteken. Vanochtend was hij niet te genieten.... Het ergste is dan dat hij vind dat IK een humeur heb en er van overtuigd van is dat ik de sfeer verpest... hahahaha.

KK, 1 sigaret zal niet 40% minder vruchtbaar betekenen. Maar het is wel veel. Je verstoort je vruchtbaarheid. Iemand die 2 pakjes op een dag rookt kan nog steeds ontzettend vruchtbaar zijn en iemand die 3 sigarettten op een dag rookt kan daardoor minder vruchtbaar zijn.

Anyyhow

ik ga weer aan de slag, fijne dag allemaal
KK, ja voel me super goed!! alleen mijn kleren passen nog niet helaas!!!..

Gisteren mijn mannetje geopereerd aan zijn knie, lengte scheur in de miniscus, dus is een stuk weggehaald, nu hopen dat het eindelijk goed komt met zijn knie! gelukkig weinig pijn eraan en loopt er al weer flink over!!...

vanmiddag ff wezen winkelen met mijn zusje en Syenna, tja dat moet ze direct leren ha ha!! Oma word zondag 80 en kan mijn eigen kleren nog niet echt aan, alleen 1 zwarte broek pas ik!! heb maar ff ene leuke blouse gekocht voor op de broek... wil zoooooooo graag mijn eigen kleren weer aan maar tja helaas!!

Met Syenna gaat het super.....Ben een trotse mama!!! We gaan ff eten {pizza!!} Fijne avond meiden
@Xaar: hoe was de partner-avond op de pufclub?

Goed zeg, van Xaarman dat hij gestopt is met roken.

@Koe: Syenna nu al een shop-a-holic?

Wat is het verder rustig hier.
Hai meiden,

kom weer ff Hallo zeggen.

Ben nog steeds best erg moe, al gaat het de afgelopen dagen langzaam iets beter.

Vandaar dat ik niet zoveel reageer...

Ik lees wel alles braaf mee. Bij meer puf volgt een langer verhaal!!
Hier is alles oke, ben nu wel moe enga ook zo naar m'n bedje toe........

t valt toch wel zwaar hoor die gebroken nachten en een meisje wat eingelijk elke ochtend om 6.00 klaarwakker naast je bed staat als je net een uurjte geleden hebt gevoed......*zucht* maar is allemaal maar tijdelijk. De borstvoeding loopt als een trein ik hoef er maar naar te kijken en de melk stroomt eruit.....
Morgen kom ik uitgebreider buurten. Wederom drukke dag gehad en moe! Oh ja Joya kan los zitten zo schattig!! Alleen als ze niet wil houdt ze haar beentjes stijf als plankjes.

Groetjes Ukkie
Hey ladies,

Wat is iedereen toch druk en moe. Denken we wel aan ons zelf???

Ik maak even een lekker sapje voor iedereen voor de broodnodige vitamientjes, lekker powerdrankje.

Waar hebben jullie zin in?

Hier alles ok.

Gelukkig laatste dag van de week. Heb het wel weer gehad. Volgende week gelukkig di en woe vrij. Ivm schoolvakantie. Ik wil op woensdag heel graag naar de 9mnd beurs, maar ik ben zo bang dat ik het misschien fysiek niet goed aankan. Vind het zooo kneuzig. Dus ben nog in dubio.

Gisteren hebben we het toilet aangeschaft voor de badkamer. De kamer leeggehaald (kast weggehaald) vloer en plinten eruit. Deur en inbouwkast weg/leeg... Gordijnen weggehaald. Wat een klus. T kamertje ziet er ook niet uit.. Vandaag gaat onze klusjesman beginnen. Ben heel benieuwd! Onze slaapkamer staat nu behoorlijk vol, hopen dat we geen dikke/grote kraamverzorgster krijgen, want dan kan ze niet om het bed lopen, hahaha. Ik zit al bijna klem.

Met manlief gaat het goed. Gister heeft ie in de loop van de dag 1 zon tabletje genomen. Vind het nog steeds heel vies en het voelt naar in zn mond, maar dan is de rest van de dag wel wat relaxter vind hij zelf. Dus dat is een goeie ondersteuning. (ze raden aan om 9 van die dingen op een dag te nemen, dus hij neemt al veel voro zn rekening)

Gister nog even langs een I-centre gegaan en de macbooks bekeken. Meneer heeft natuurlijk zn zinnen gezet op een NOG mooier modelletje...zucht. Hij heeft een reseller gevonden die hem een mooie korting wil geven waardoor het net zo veel kost als de versie de we wilde kopen, dus vooruit. Als hij dat kan regelen dan halen we hem van het weekend op. Lukt het niet dan kopen we er een in een off. I-centre en daar krijg je nog 100 euro accesoires/andere apple dingen(dus een printertje, tasje etc) Ook een mooie deal. Dus van het weekend zal ik wel achter mn appeltje zitten, haha.

Ukkie, wat gaaf dat ze los kan zitten!!! Lijkt me geweldig al die ontwikkelingen!! Hoe gaat het verder, is iedereen een beetje uit de lappenmand???

Ringelding, Heftig zeg die nachten. Je slaat je er kranig doorheen. Pas je goed op jezelf. Fijn dat die bv zo goed gaat. Ik hoop echt dat het mij ook gaat lukken. Op dit forum heb ik in ieder geval genoeg steun en inspiratie. Bikkels.

Aapje, Hoe ver ben je nu? Heftig kan die vermoeidheid zijn he. Maar allemaal voor een goed doel. Hoe is het met de andere 'kwalen'? Ik weet nog dat ik al die dingetjes zooo leuk vond. Ik was extreem misselijk maar stond te glimlachen tussen het overgeven, want nu was het wel heel erg echt, hahaha. Ga je nog naar de 9maanden beurs???

Koe, Over een tijdje past het allemaal wel weer joh. Het is nog zo kort geleden. En het is natuurlijk een goed excuus om lekker te gaan shoppen. Wat heerlijk omdat met je kleine meid te gaan doen.

Cooper, Partneravond was erg interessant. Had ik niet verwacht. Ze vertelde over een standaard bevalling. Hoe het kan beginnen en wat je moet doen. Veel tips voor de mannen. Hoe ze kunnen masseren, waar ze op moeten letten. Houdingen om de weeen op te vangen. Allerlei tips zodat de mannen de vrouwen goed kunnen begeleiden. We vonden het allebei erg interessant en leerzaam. Ze had ook een paar mooie fotos van gipsen doorsnede's van een bevalling. Hoe het kindje door het geboortekanaal gaat, hoe de baarmoeder wijkt enzo. Heel gaaf om te zien. Een aanrader als je moet gaan bevallen. Er waren ook stellen die al een kind hadden en het toch heel leerzaam vonden.

Iemand vertelde ook dat ze bij haar thuisbevalling binnen het kwartier na de geboorte een spuit oxitocyine kreeg (dan komt de placenta sneller door samentrekking van de baarmoeder) Normaal doet je lijf het zelf en er staat officieel een uur voor, voordat ze dat geven. Ze was dan ook wel boos dat ze ineens een spuit in dr been had. Er was nl geen medische reden dat het zo snel moest. Dit gaf mij weer aan dat ik dit soort zaken op papier wil hebben. Ik heb al een soort geboorteplan. Hoop mensen vinden het onzin maar ik wil gewoon over alles nagedacht hebben. Hierin staat hoe ik de bevalling zou willen. Dus thuis of ziekenhuis, met wie erbij etc. Maar ook als er medische ingrepen komen, wat wel en niet en hoe. Hoe denk ik over pijnbestrijding, stagiares, fotos, ga zo maar door. Het is natuurlijk maar een richtlijn en het kan in het moment supreme allemaal anders zijn maar het is wel prettig dat jij en je partner weten hoe je het zou willen.

Ik heb een uitgesproken mening over een aantal medische handelingen en die deelt mijn man niet geheel. Maar omdat we dat nu al besproken hebben hoeven we op dat moment niet de discussie aan.

Anyhow, het is al weer een heeeeel verhaal geworden.

Ik ga weer aan de slag.

dag dames fijne dag
laat die vitamine maar zitten ik neem een sigaretje, chocola en koffie whahahahahahahahahahahahahahaha
Hahahahaha
hahaha... that´s the spirit KK!!

@ Xaar: wat goed dat die avond interessant was. Kan me ook voorstellen dat je er echt niets aan zou hebben. Dus dit is heel goed. Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat je zo een plan hebt opgesteld. Je hebt toch hele duidelijke ideeen erover en op dat moment kun je die vast niet meer zo uiten! Dus heel goed. Een vriendin van mij had dat ook. Toen vond het ziekenhuis dat heel raar en moest haar man echt nog moeite doen dat ze het wel serieus namen allemaal! Dus duidelijk opschrijven en er ook echt bij blijven!! Een slimme meid is op haar bevalling voorbereid (hihi... zover dat kan dan he...)

@ Koe en Ringel: fijn dat het zo goed gaat met jullie meiden! Heerlijk lijkt me dat!!

Ik ga straks de stad in om onze nieuwe gordijnen op te halen!! Zou eigenlijk nog 3 weken duren, maar ze zijn al binnen! Super leuk!

Verder gaat het hier allemaal prima. Ik ben vandaag 10 weken zwanger. Begin al een buikje te krijgen, mijn kleren zitten echt al krapper. Ik draag nu het liefste rokken, die zijn het fijnst. Verder alleen heeeeeel erg moe. En een beetje misselijk in de ochtend. Oh ja en heel veel honger hihi...

Oh we hebben trouwens besloten geen prenatale testen te doen. Een kindje met down is welkom bij ons! Dus aangezien we toch niet willen afbreken dan, hoeven we ook het risico op een miskraam niet te nemen! Fijn dat we weer een beslissing hebben genomen!

Oh en ik heb vandaag van een collega 2 kaartjes voor de 9-maanden beurs gekregen. Super leuk, maar ook wel spannend. Nu alleen nog mijn man overhalen om mee te gaan. (hij ziet het volgens mij niet zo zitten, maar ik wil wel graag met hem... mijn mama woont veel te ver weg he...)

Zo nu ga ik ff 2 Valentijn-kaartjes posten. (hebben jullie nog spannende plannen dit weekend?)
Ukkie, wat super dat Joya zit zeg, top!! Leuk om ff met je gekletst te hebben vanmorgen.. gezellig!!...Ik kom snel ff weer bij je hoor!! Maaruh eerst komen jullie gezellig donderdag avond bij mij!!{ons}

Aapje, alweer 10 weken zwanger zeg, wij hebben toen ook niet zo'n test gedaan , we hadden idd hetzelfde als het een kindje met down syndroom is dan is dat ons lot en ook net zo welkom!

Gister was ons wondertje alweer een maand op deze wereld, ongelooflijk gaat het snel!! Ukkie haar woorden: nog even en dan ben je weer aan het werk!! ja ja dan moet ik de kleine meid 2 dagen missen omdat dan de oma's gaan opassen!! dat zal wel ff wennen zijn.. maar ook wel fijn om weer aan het werk te zijn!! miss wel puinruimen, hoop dat het mee valt..

vanmiddag nicht van mijn man op visite gehad met haar man en dochter!! cadeaubon van de Henniz gekregen, altijd goed! Vanavond komen mijn ouders ff langs en morgen avond moeten we op verjaardag!! Zondag word Oma 80 jaar, dus ook weer feest, gelukkig dan overdag!! Druk weekend voor de boeg, ben benieuwd hoe we ons er door heen slaan.. kleine meid gaat steeds mee nl!!..

Zal ff eten koken... Fijn weekend meiden
haaaaai hier weer even wat meer leven in de brouwerij.

Sja die gebroken nachten krijg je er gratis en voor niks bij....cadeautje van moeder natuur. Maar die momentjes met Fenna zo alleen in de donkere nacht zijn goud waard hoor. Maakt iig een hoop goed.

@xaar, ik heb bij beide bevallingen die oxytocine prikken gekregen, bij MAyte volgens mij zelfs twee, omdat ik niet stopte met bloeden. Dat gaf voor de 2e bevalling automatisch een indicatie voor actief leiden (zoals dat zo mooi met mega grote rode letters op m'n zwangerschaps kaart staat) Bij Mayte was ik 800 ml bloed verloren (en meteen ook aan een infuus met lsama gelegd) en nu met Fenna meteen een prik in m'n been en "maar" 400 ml bloed verloren. Dus ik ben erg blij dat ze bestaan. Maar kan me voorstellen dat je dergelijke dingen liever niet wil.

En zo'n geboorte plan is helemaal niet raar hoor. Ik heb van te voren ook met de vk de bevalling zoals ik hem graag wilde helemaal doorgenomen. MEt als resultaat dat ik dus ben bevallen zoals ik graag wilde, met als grootste verschil dat ik niet in het ziekenhuis, maar thuis ben bevallen (en dat is zooooooo veel relaxter) Ze hadden me al wel van te voren gewaarschuwd, dat ik met 5 cm ontsluiting niet meer richting zieknhuis kon, omdat ze dat risico niet aanwilden, aangezien ik erg snel ontsluit (1e keer volledige ontsluiting binnen een uur, bij de 2e eigenlijk meteen) Mocht er hier ooit een 3e komen (die er niet komt maar dat terzijde) dan moet ik eigenlijk al gaan bellen op het moment dat het begint te rommelen......lekker dan.

En wta betreft valentijn.....doen we niet aan geloof ik. hoeft ook niet, we hebben 2 kindjes die duidelijk maken dat Lief en ik stapelgek op elkaar zijn, dus daar hoeft geen kaartje meer bij (en we vertellen elkaar elke dag dat we elkaar erg lief vinden enzo)

En borstvoeding.....ik ben geloof ik gemaakt om kinderen te baren en te voeden. De borstvoeding is eigenlijk meteen goed op gang gekomen, heb meer dan voldoende en is nu eigenlijk al zo goed als afgestemd op Fenna's behoefte, ze drinkt dan ook erg gulzig. Heb geen last van kloven of ander soortige nare bijkomende toestnaden die je vaak hoort (langleve de babyspuug, moedermelk en een beetje hulp van de Bepathen) De stuwing is me 100 % mee gevallen. En wt ik al zei, ik hoef er mar naar te kijken en de melk spuit eruit. Nadat Fenna heeft gedronken zou ik zelfs nog ruim voldoende hebben om nog een baby te kunnen voeden. En ik heb slagroom in m'n tieten.....wat wil eenmens nog meer!

En die 9 maanden beurs moet je niet doen hoor als je al zo lekker wiebelig in je heupen bent....veel te vermoeiend (en naar mijn idee het hele gebeuren niet waard)
Ringelding,

Daar is die oxytocine inderdaad voor bedoeld. Dan zou ik het ook niet erg vinden. Ik denk dat ik het vooral vervelend zal vinden als er medische handelingen plaatsvinden zonder het mij te melden/ met mij te overleggen.

Het is inderdaad wel prettig als je alle scenario al een beetje laat passeren en je wensen duidelijk uitspreekt.

Tsja die beurs. Ik vind het wel leuk, vooral omdat ik dan met mn moeder ga. Vorig jaar ook geweest en vond het heel leuk. Mn moeder en ik hebben altijd een moeizame relatie gehad maar sinds ik terug ben in NL en zeker nu ik zwanger ben zijn we enorm naar elkaar toegegroeid. Dit is dan echt zon moeder dochter ding, of mama en oma ding....

Ik twijfel nog heel erg... we gaan het zien.

ik ga zo afronden, eindelijk weekend..pff wat een week weer.

Morgen tegels uitzoeken en verder in het huis.. morgenavond moet manlief optreden met de band, dus kan ik lekker met de laptop op schoot op de bank zitten.
over (borst)voeding gesproken, ik ga chinees eten hihi.

zijn de buiken van de net-bevallen meiden alweer " gewoon" ?
Sorry, zeer drukke dag gehad en wel net alles gelezen, maar geen puf meer in een heel verhaal. Ik maak het snel goed oke??
Iedereen een hele fijne valentijnsdag gewenst!!! dat jullie maar heel veel leuke kaarten, bloemen en kadootjes krijgen.

(aangezien ik toch niks krijg grrr)

ps. is het normaal dat je temp smorgens 36.2 kan zijn?? is dat niet heel erg laag?
KK, volgens mij kan dat best. Ik heb nl 'gewoon' een temp van 36/36,5 soms wel eens lager ...ben ook een echt ijskonijn hahaha.

Jij en de rest vd meiden ook een fijne valentijn!

Ik heb ontbijt op bed gekregen!!!

Toen ik dit bericht schreef kwam manlief net thuis, hij was een paar keer heen en weer naar het grofvuil geweest. De lieverd had hele mooie bloemen meegenomen en gebakken visjes en een broodje paling (mmmmmmmm) Daar maak je mij blij mee. Wat een schat zeg. Hij had ook nog een nieuw parfum voor me willen kopen (ik zit al een paar weken zonder) maar ze hadden niet wat ik wilde hebben... dus die wil hij later nog halen.

Strakkies gaan we even een paar dingen doen in de stad. Tegels uitzoeken, Wat dingen ruilen, een kaart kopen voor vrienden van ons die zwanger zijn na 5 jaar proberen, iui, IVF en de hele toestand, ben zooooo ontzettend blij voor ze!! En daarna gaan we waarschijnlijk naar Icentre om een laptop te kopen.

Ik kreeg gister eindelijk mijn voorlopige teruggaaf 2007... die is zo belachelijk hoog...dus ik ga niet meer moeilijk doen over die computer.

En manlief is nog steeds gestopt met roken. Soms heeft hij het moeilijk maar hij doet het echt heel erg goed, ben super trots.

Gisteravond moest hij oefenen met zn band, dat is altijd wel een hekel punt, maar dat ging prima. Vanavond gaat hij met de band optreden in Leiden, gelukkig in een kroeg dus er mag niet gerookt worden, het word weer een test, maar het gaat hem zeker lukken!!!!
anoniem_45242 wijzigde dit bericht op 14-02-2009 12:07
Reden: add
% gewijzigd
xaar wat voor muziek speelt hij?

ik heb van mijn (vrouwelijke) collega snoepjes gekregen omdat ze het zielig vond dat ik niks kreeg met valentijn hihi
Knappekloon, heeft hij je ook niet heel romantisch een bos rozen gestuurd? Dat had hij best wel kunnen doen, maar de meeste mannen denken daar niet aan. Wij doen niet aan valentijnsdag, toen we nog net verliefd waren wel, maar nadat we zijn gaan samenwonen en later getrouwd niet meer. Te commercieel en ik vind het ook meer voor onbeantwoorde of geheime liefde, dat is toch meer de traditie? Ik vind het geld klopperij, de bloemen zijn een keer zo duur, dan koop ik mijn bosje liever maandag ofzo.

Ik heb dus ook niks gekregen, maar de kinderen hebben ons heerlijk laten uitslapen vanmorgen net als gisterochtend. Jayden werd na half 9 wakker en Joya pas na 9 uur. Wel wil ze altijd nog een nachtvoeding, maar dat was rond 5 uur en dus ook niet midden in de nacht.

Gisteren weer met Joya bij de ha geweest, want de oorontsteking was volgens ons nog niet over en dat bleek inderdaad ook zo te zijn. Nu hebben we verdovende oordruppels voor haar. Volgende week even een afspraak maken voor Jayden, want die is in 3 weken tijd 1,1 kilo afgevallen en nou is hij wel ziek geweest, maar eten doet hij wel, niet veel maar dat doet hij nooit!

Vanmorgen lekker gezellig het centrum ingeweest. Beide kinderen zich prima gedragen en we waren dan ook pas rond half 3 vanmiddag weer thuis!

Xaar, wat voor muziek speelt je vriend? En laptop gekocht? Knap dat niet roken, wat een topper!

Knappekloon, wanneer komt je vriend weer, nog 2 weken zonder zeker?

Ringel, goed dat je er voor gemaakt bent, scheelt een hoop dat het zo gemakkelijk gaat. Hoe reageert Mayte op haar zusje? Jullie wisten het niet toch een meisje??

Koe, mooi dat alles zo lekker gaat.

Ga nu even was vouwen en de zooi opruimen hier

Groetjes
KK, Nee helaas er zit nog echt een buikkie hoor.. baal der van maar goed, alle goeie dingen komen langzaam zeggen ze!!

Wij doen ook niet aan valantijn....dat is leuker als je net verliefd bent etc!

Kreeg net van mijn schoonmoeder wel een bos rozen! Lief.... met de woorden: bedankt voor zo'n mooie en gezonde schoondochter, 'slik'!! Lief van der....

Volg x langer verhaal, kleine meid heeft erg veel krampjes vandaag, flinke spuitluiers gehad.. ze ligt nu eindelijk te slapen dusse wil ff snel stofzuigen.......

Groetjes Koe
Hier ook geen valentijn hoor.

Mijn buik? ja.......euhm........nou ja wat zal ik zeggen. Het lijkt alsof ik 3/4 maanden zwanger ben. Kwam er na de bevaling achter dat er toch een paar striemen zitten en dat de plek waar eerder een piercing zat dat die door het zwanger zijn ook behoorlijk is opgerekt. M'n navel is ook nog niet in normale proportie terug gekeerd, maar alles heeft tijd nodig en het lichaam hersteld eerst dat gene wat moet en daarna wat evt nog nodig is. Ach je mag straks best zien dat ik 2 kinderen heb gebaard, als ik maar niet incontinent wordt, dat is mijn grootste schrikbeeld eerlijk gezegd.

@Ukkie....jaloerssssssss zo lekker lang slapen........Hier waren we vanochtend 7.00 en dat was al eenfeest vergeleken bij elke ochtend 6.00!
ringel je kunt je dan toch ook laten opereren tegen incontinentie?

vriendje zou eigenlijk over 2 weken terug komen, misschien komt hij volgend weekend terug en blijft dan 3 weken weg, maar gaat niet zo heel goed met het bedrijf (kredietcrisis) dus alles kan zo maar veranderen...

ik vind valentijn ook heel erg commercieel maar erg leuk vind ik het niet als ik niks krijg,

ik heb dit jaar naar mijn zussen, moeder, oma en vriendinnen ook kaarjes gestuurd, met een leuk gedicht (niet zelf gesschreven hoor, gewoon van internet afgehaald) erbij.

het is wel jammer dat als jij je best doet, en dan niks terug krijgt...

'

ukk succes met de kids, ik hoop dat ze allebei snel weer beter worden!!

koe suc6 met de spuitluiers!!

deze al gezien (vrouw met 8ling)

voor al mn lieve forum vriendinnetjes!

Valentijn is idd supercommercieel. Wij doen er officieel ook niet echt aan, maar manlief probeert me een beetje te paaien hihihihi. Hij is af en toe echt heel erg onredelijk door de afkick verschijnselen. Snap ik best, alleen is het niet leuk. Maar goed. Vanmiddag ook flink ruzie gemaakt over de badkamertegels...pfff. Sloeg echt nergens op.

Gelukkig was het daarna weer over. Toen wat rompers gekocht (hoera voor xaar!) en bij de babydump een badje en standaard en een setje van een broekje en shirtje van mexx, super schattig.

En natuurlijk een prachtig mooie Macbook 2.4 gekocht. Daar zit ik nu lekker op te tikken. Heel mooi apparaatje. Veel te duur, maar goed, nu kan ik in stijl forummen,hehehehe.

Mijn man is drummer in een punkrock band Ze zijn lokaal vrij bekend en in de scene in Nederland. Ze spelen al vanaf hun tienerjaren en ze geven af en toe nog een cdtje uit. Voor wie interesse heeft, www.sellfish.net daar kan je ook wat nummers luisteren. Vanavond spelen ze op een besloten feest in Leiden. Normaal ga ik altijd mee, maar dat vind ik nu niet meer zo'n goed idee.

Ok ik ga even kijken of er nog een leuk filmpje op tv komt. Fijne avond allemaal
xaar veel plezier met je laptop!!!

heb je hem zelf geinstalleerd??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven