Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Nog even GeorgeZ.,

Die deo maak ik nat onder de kraan, en dan gebruik ik hem als een stick.

P.
de deo heb ik nog nooit geprobeerd, maar ja ik ben ook nog een nieuw lushie he!;)

Ik heb gister helaas niet mijn pakje gekregen!

Dan zal het wel zaterdag worden denk ik!

Heb vorige week dinsdag besteld. en levertijd is 10 dagen vanaf dat het geld ontvangen is! maar ja dat weet je nooit precies, hoe lang dat duurt.

Ben benieuwd! heb ook Schnuggle erin!:D
Van de Deo's vind ik Aromacreme, Aromaco en Aromarant op zich best fijn, ze helpen ook wel echt als deio maar als je echt heel actief bezig bent ruik je het er toch wel doorheen eind van de dag vind ik maar met veel gewone deo's heb ik dat ook. Het zijn geen superkrachtige deo's .

Die ronde blokjes (zoals Lavender) vind ik helemaal niks. Ze doen weinig en heel onhandig in gebruik, veel te hard.

De deo poeders vind ik heeeeerlijk en ben ik aan verslaafd maar ik gebruik die gewoon over mijn lichaam als bodypoeder en niet als Deo want als deo doen ze weinig bij mij. Zeker als je actief wordt niet.
Jullie advies gevraagd:Ik ga zo online bestellen, maar weet niet welke van de twee ik moet nemen (je kan online helaas de produkten niet ruiken hiihi)* You snap the Wip OF Buffy (Scrub blokje) welke is meer effectief met srubben en welke rukt lekkerder?*Babyface of Japenesegirl - ik wil het vooral gebruiken om een dag weg te wassen inclsuief make up, welke is dan beter?*ik ga ook: Schnuggel (na jullie verhalen) kopen, en misschien die aromadeo proberen..toch...
Hee Isola,

Ik vind dat YSTW en Buffy allebei ongeveer even hard scrubben, de eerste misschien zelfs nog wel iets steviger, maar daar zijn de meningen over verdeeld (en verschilt per blokje denk ik). De geur van Buffy is niet zo bijzonder, vrij neutraal (sommige mensen vinden 'm stinken), en YSWT is wat dat betreft cassis-paarse winegums-heaven! Buffy laat een vettig laagje op je huid achter, zodat je meteen gebodybutterd bent zeg maar. YSTW doet dat nauwelijks. Succes met kiezen, laat je even weten wat het is geworden?

Met de andere producten die je opnoemt heb ik helaas geen ervaring. ;)
Bedankt! goed, dan wordt het YSTW! Ik hou wel can cassis :-))Babyface of sweet Japanese girl.. ik vraag me ech af welke beter, dieper reinigd.. volgens de lush! site staat er dat Babyface alles echt weghaalt.. en JG is een reiniger met scrub.. maarrr hoe ruiken ze beiden? of is het redelijk neutraal?hmmm... misschien moet ik ze dan beiden nemen..hahahaDilemmas...dillema's... hihi..
jaaaaa de postbode heeft net mn pakje gebracht!!!:D

Lekkerrrr!

Heb 3 proefjes (helaas niet die waar ik om gevraagd had, maarja wie vraagt wordt overgeslagen!?)

Een proefje van Karma bbs, Ice Blue zeep, en Aromaco deo! haha toeval he!

Omdat het daarstraks over de deo's ging!

Heb ook Sweetie Pie jelly, maar die ruikt echt heeeeel zoet in het bakje! beetje misselijkmakend zoet zelfs! maar heb er net ff mn handen mee gewassen en nu ruikt t wel aardig. nog steeds heel zoet, maar beter! keertje proberen hoe die bevalt.

Verder heb ik Schnuggle dus, Mud Flats, Mask of Magnaminty (ruikt ook naar pepermunt!), Aqua Mirabilis (kan ik zo aan t stuk geen bepaalde geur aan ruiken, komt vast door de zoetigheid van de rest!;)), Aqua Marina (ruikt naar vis man!!) en Dream Time Temple balm.

Ik wil onder de douche nu, maar ben vanmorgen al geweest!

mss vanavond, met Schnuggle!:P
Ik vind zelf Babyface fijner dan Japanese girl. Ze ruiken beiden vrij neutraal maar de scrub uit JG doet vrij weinig en Babyface is gewoon fijner en reinigt wel beter vind ik. Hij laat wel een vettig laagje achter waar je van moet houden.

Die 2 cassis produkten (you snap the whip en Sweetie Pie) vond ik allebei echt niet lekker, ik hou wel van zoet deze zijn wel erg zoet, vooral die SP,en toen ik YSTW had gebruikt rook ik de hele dag zo'n cassis lucht om me heen en migraine dat ik toen had joh...  Ik hou zelf toch van andere luchtjes als het om badspullen gaat.
quote:Krulletje: dat het in Engeland uit de collectie gaat wil niet zeggen dat dat hier ook gebeurt, gelukkig! Irresistable Bliss is in Nederland trouwens helemaal niet (meer) te krijgen. Ik mag toch niet hopen dat Schnuggle er ooit in Nederland uitgaat, ik ben dol op dat ding!

Het probleem is alleen dat wij in Nederland geen eigen lush fabriek hebben. Wij krijgen alles uit Engeland. En in Engeland stopt de fabriek met het maken van deze produkten.

The following is a list of confirmed Discons.

The month shown is the date when the factory stop making stock - however, stock of these items may be available for a while afterwards as the shops sell what they have left.

Aug 07

Skin Sin

Schnuggle

Sleepy Head

It's a Pleasure Treasure

Maar ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk hebben en dat ze in Nederland gewoon te koop blijven.
Woooo shit, je hebt gelijk! Hoeveel Schnuggle zal ik inslaan? :?
De ouders van mijn vriend hebben mijn Lushtasje gister al langsgebracht

Ik heb ook de Sweety Pie Jelly en vind 'm ook mierzoet! Heb er nog niet mee gedouched, maar zal het straks eens uitproberen.

Daarnaast heb ik The Olive Branch douchegel, lekker geurtje, moet er wel aan wennen, en Sleepy Head massagebar (als je zo aan de bar ruikt niet heel erg, wel als je begint te smeren.

Verder AOBS besteld, heb ik de vorige keer een proefje van gekregen, fijn spul.

Als proefje heb ik Herbalism gekregen, vind m niet zo fijn als de AOBS, is wat droger en laat niet zo'n lekker laagje achter. Is geloof ik ook voor de wat vettere huid.

Karma Kream, ruikt een beetje naar tabacco parfum voor mannen.

Big, ruikt echt heel lekker, doet me denken aan de waspoeder van mijn oma uit het buitenland..gelijk allemaal herinneringen!

American Cream, cremespoeling die naar aardbeien en vanille ruikt, vrij sterk, weet niet of ik het lekker ga vinden.

Phoe, ik moet hard aan boenen vanavond!
Hi,

Het lijkt me niet dat Schnuggle uit de produktie genomen wordt omdat ie niet wordt verkocht!

Zowat iedereen die'm heeft wil em niet meer missen.

Ik heb hem (ongezien en ongeroken) besteld, puur en alleen door de positieve reakties, dat wil ik ook meemaken!!

Kunnen we Lush niet lief aankijken dan en vragen of we invloed kunnen uitoefenen of het al dan niet uit de collectie nemen van produkten??

Ze missen zelf ook volgens mij een hoop aan opbrengsten als ze bestsellers gaan wegdoen.

Perel.

Ik heb trouwens ook nog een felblauw plat en rond stuk shampoo gekocht, maar nog nie gebruikt.

Kent iemand die, of een van de andere shampoo's aan-een-stuk?

Perel.
Die ronde shampoo bars (blokken) heb ik ook en zijn echt heeeeerlijk. Ik zoek al jaren naar een geschikte shampoo en ik heb echt elk merk uit de winkels wel geprobeerd maar van veel kreeg ik uitslag en jeuk op mijn hoofd en korstjes op mijn hoofdhuid of mijn haar werd er heel slap of juist vet van en met die shampoo bars ben ik echt zo tevreden. Ze zijn ook heel makkelijk in gebruik en mee te nemen en mijn haar wordt er gewoon mooi van.

De Godiva is echt mijn favoriet, de geur is wel wat heftig maar mijn haar voelt na afloop echt geweldig aan.  Heel schoon en het valt gewoon fijn.

Al die andere bars heb ik ook en eigenlijk zijn ze allemaal wel fijn. Alleen die Jumping Juniper ofzo maakt mijn haar echt zo stroef dat het niet te kammen is en er was er ook 1 waarbij ik het gevoel had of het mijn haar echt niet waste en mijn haar dus heel vet bleef. Ik weet niet meer zeker welke dit was. Ik geloof 1 van de roze of anders die hybrid met dropgeur.

Maar al met al zijn die bars echt geweldig.
Even omhoog halen, ik was hem helemaal kwijt
Schnuggle, Sleepy Head, It's a Pleasure Treasure en Skin Sin gaan er inderdaad uit. Volgens één der moderators op het Lushforum wordt er waarschijnlijk nog meer gediscontinued, maar wat is nog niet bekend.

Bah. Ik haat Lush!
Hallo,

Dankzij dit topic ben ik ook gaan kijken op de Lush site, en ja hoor, voor schut! ik heb ook het e.a. besteld, de cocozeep, die marshmallow bath en de coco deo, en ik ga het nu proberen.

Ik ben bang dat ik nu al verslaafd ben!
I should coco heb ik ook...en die is echt zooo lekker!

Ik ben sinds kort ook fan van lush en voornamelijk de huidverzorgin vind ik top! baby face, Qua marina, mask of magnaminty, gorgeous enz enz vind ik super!

Heb nog lang niet alles geprobeerd,,,maar ben het wel van plan

Big en jungle is ook echt aan te raden!
zo ik zag dit topic ineens weer staan!

ik ben echt helemaal weg van AOBS! als deze op is haal ik meteen nieuwe!

en heb nu ook Flying Fox temple balm, en Honey Trap, en een stuk Sea Vegetable.

die FF is zooooo heerlijk!!

Ik zit de hele dag aan mezelf te snuffelen!!

en ik mag t niet zeggen...maar ik heb gehoord dat alle temple balms eruit gaan!! en nog veeel meer!
Ik heb een heeele rare vraag: heb sinds een tijdje de Sweet Japanese Girl in de badkamer liggen, nu zitten er van die fijne schimmelvlekjes op de onderkant....!! Ik dacht eerst dat ik het niet goed zag, maar helaas mankeerde er niks aan mijn ogen.

Badkamer is nogal vochtig (niet zo'n goeie ventilatie), maar dit gaat toch wel heel ver, niet?

Ik woon niet in de buurt van de Lush, dus ik kan niet ff langsgaan. Daarom wilde ik hier es ff vragen of dit misschien een bekend probleem is??

Enneh... actiegroepje oprichten VOOR de schnuggle? Ik kan echt niet zonder hoor!!
UP!

Dit topic dreigt een langzame dood te sterven ;)

Heeft iemand hier de nieuwe 'groene' spullen al geprobeerd? Of de kerstartikelen? Ik ga volgende week zaterdag ruiken!

En Lucy, ik ben natuurlijk veel te laat, maar als het je onverhoopt nog een keer gebeurt dat iets beschimmelt, kun je Lush even mailen of bellen. Ze sturen dan naar het schijnt zonder problemen een nieuwe naar je op. Misschien helpt het ook om je Sweet Japanese Girl in een luchtdicht bakje te bewaren?
Sinds ik de zepen van Lush heb ontdekt ben ik eens verder gaan zoeken naar dit soort zepen. Helemaal geweldig, de een nog mooier en lekkerder dan de andere. Zo kwam ik laatst uit op een webwinkel waar ze zelfs zepen in de vorm van edelstenen(!) verkopen naast ook van dit soort plakken zeep. Ze zijn echt super mooi! De winkel heet www.lookatsoapy.nl
lilith28 die soaprocks heb ik in frankrijk gezien deze leken net op grote edelstenen . Mooi maar erg duur .

De soapqueen heeft ook heerlijke zepen , hier kan je ook je haar ed mee wassen .
Kan iemand me wat meer vertellen over de shampoo's/shampoobars van Lush?

Heb kort, donker geverfd haar en mijn hoofdhuid raakt met gewone shampoo's snel geirriteerd, jeukerig etc.

Iemand tips?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Jasmine, ik heb een tijdje de shampoobar gebruikt.... eh.. hoe heette die nou.... was met marrokaanse henna ofzo. (Ah, gevonden! Reincarnate!) en ik heb er wat gemengde gevoelens bij. Op zich beviel het goed; mijn haar bleef mooi glanzend (had 't ook net geverfd) en viel goed in model enzo. Maar ik vond het wassen op zich met zo'n blok wat minder... 't was zo'n gedoe om het door mijn gehele haar te krijgen. Dus ik ben weer terug naar vloeibare shampoo.

Aangezien jij kort haar hebt, zou het jou misschen wel goed kunnen bevallen!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Oja, en sinds een paar maanden gebruik ik de Imperialis dagcreme; echt ideaal voor een gemengde huid als de mijne!
Ik geloof niet meer in sprookjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven