Gezondheid alle pijlers

wortelpunt behandeling

21-05-2017 07:09 12 berichten
Google ga ik niet raadplegen want ben een grote angsthaas op dat vlak en dan lijkt Google mij niet geschikt. Mocht je een veilige site hebben met duidelijke info zonder horror verhalen mag je die altijd plaatsen.
Binnenkort dus een wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg en vind het idee wat er gesneden en geboord word niet echt fijn brrr....... Maar er zit een ontsteking en die gaat niet uit zich zelf weg.

Ik zoek mensen die mij kunnen vertellen wat staat mij te wachten vond je het mee of tegen vallen?

Hoelang bleef jij thuis voor je weer aan het werk ging? Ik heb s`morgens vroeg de ingreep staan en wil de dag er op weer aan het werk gaan.

Moet je na deze ingreep koelen?

Iemand nog tijdelijk tips tegen die vieze pus smaak in mij mond? Heb al mondspoelmiddel, extra tandenborstel met tandpasta om mee te nemen als ik op pad ga en pepermunt snoepjes.

Zie erg op tegen de ingreep ooit mijn verstandskiezen laten trekken en dat vond ik al geen pretje.
p.s het kan even duren voor ik reageer ga zo ontbijten en dan sporten.
Alle reacties Link kopieren
X
kurk wijzigde dit bericht op 21-05-2017 07:45
Reden: Verkeerd gelezen
0.00% gewijzigd
Ik heb er helaas veel last van gehad. Een hele blauwe wang voor anderhalve week en pijn die bestreden moest worden met Ibu600. Ik denk dat de volgende dag weer werken echt geluk zou zijn. Bij mij duurde het een week eer ik weer kon werken.
Ik krijg er een punthoofd van!
De behandeling zelf in de stoel is te doen. Maar wat ik vervelend vond bij het herstel was de gehechte flap tandvlees. Eerst is het vlees kwetsbaar en daarna gaan de hechtingen vervelend zitten.
Ik had de apex aan het einde van de dag en ging de dag erna weer aan het werk. Ligt natuurlijk aan je baan en of je hebt kunnen slapen of dat ook voor jou geldt.
En dan maar hopen dat de behandeling je element redt. Bij mij kwam de onteteking steeds terug en de kies uiteindelijk getrokken.
Ik heb het verschillende keren gehad. Soms was het pijnloos en zelfs een enorme opluchting, maar ook wel een keer een hele poos last gehouden. Er valt dus heel weinig van te zeggen. Ibuprofen 600 bruis is inderdaad ook mijn grootste vriend bij tandproblemen. (Maar vraag naar de bruisvariant, de pillen doen niets). En tip van mijn huisartsassistente: spoel de plek even met de ibu als je het inneemt, dan verdooft het ook lokaal nog wat extra.
Ik heb er 3 gehad en alle 3 keren viel het me erg mee, ook met de napijn.
Apex werd in de ochtend uitgevoerd en de dag er na ben ik weer gaan werken, zij het wel met een wat gezwollen gezicht / kaak die blauw, paars, groen en geel was.
De ingeep zelf duurde ook maar 15 minuten kan ik me herinneren (bij mij dan). Sterkte en succes!
Ik heb het 1 keer mee mogen maken, het is mij 100% meegevallen. Ook weinig napijn gehad, heb de ibuprofen alleen direct na de behandeling gebruikt. Heb 3 dagen niet gewerkt en vloeibaar gegeten. Helaas kwam de ontsteking bij mij terug en zijn toch uiteindelijk de kiezen getrokken. Succes.
Ik ben het twee keer gehad en twee keer viel het me tegen. Ik had beide keren een dag of vier flink last.
Vraag gelijk een recept voor pijnstillers aan de kaakchirurg.
Bedankt voor de reacties. Ik heb een actief beroep en de afspraak zelf staat om 09.15 gepland. Ga dan toch kijken of ik een extra dag vrij kan krijgen als ik dit zo lees.
Brufen bruis heb ik nu al mee gehad ter overbrugging van het wachten en om de pijn te onderdrukken.
Je neemt vrij wanneer je ziek bent?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja moet staat in het het contract dat de eerste 2 dagen ziek zijn vrije dagen kosten. Voor de eerste dag heb ik al vervanging gereld. Voor de 2de twijfel ik nog. Alles langer dan die 2 dagen is wel gewoon ziek zijn en kost je geen uren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven