Huis inrichting topic

20-05-2017 22:17 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke inrichting heb jij? Of wat vind je mooi? Of wat juist niet?

Ideeën of tips kunnen hier allemaal kwijt. Posten maar!

Ik trap hem af:
- industrieel icm landelijke inrichting vind ik erg mooi.
- kleuren spacious grey icm felle kleuren.
Denim drift vind ik ook erg frisse kleur.
Bam!!!!
Ik kan een heleboel stijlen erg waarderen. Ik vind het belangrijker dat het totaal plaatje klopt.

Ik word vaak enthousiast van rustige interieurs met natuurlijke materialen en kleuren. Verschillende stoffen en diverse teinten uit dezelfde kleurtoon. Grotere meubels als statement of een persoonlijk item dat de ruimte persoonlijkheid geeft. Ik ben ook gek op planten in het interieur!

Ik word blij van ton sur ton, industriële invloeden, hout, kunst, staal,contrast, weinig frutsels en licht in huis. Oud met nieuw combineren en ik ben gek op huizen met karakter.
http://forum.viva.nl/thuis/het-mooie-in ... ges/202744

Ik houd van ruimte, rust en licht. Van modern en industrieel, van veel wit en een beetje kleur. Van veel planten en weinig frutsels.

Ik houd niet van gebruiksvoorwerpen met teksten erop, van beschilderde borden met teksten als 'In dit huis... ', van donkere massieve meubels.
Ik vind de meeste inrichtingen (van stylisten) mooi. Of ik in een bepaalde stijl langere tijd kan leven is een tweede. Als ik me al prettig zou voelen in een bepaalde trend of stijl is het de vraag of ik die stijl kan volhouden, omdat ik ook vaak gecharmeerd raak van Action-spul. Ook dure tuttemelul trouwens van Riverdale sluipt erin. Alles verdwijnt tenslotte in een doos op zolder.

Eigen inrichtingen van mensen dat zijn gewone huizen waarin die mensen zich thuisvoelen. 80% van de mensen heeft zo'n soort huis.

Ik neig de laatste jaren naar zwart-wit als basiskleuren sinds ik van zandkleur ben afgestapt. Aangevuld met vrolijke kleuren. Ik zou soms het geheel wat kloppender willen hebben, zowel qua indeling als stijl- en kleurenkeus, maar ik ben bang dat ik van een stylist niet veel kan verwachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven