Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Daaromniet schreef:
21-05-2017 20:55
Garnier miccelaire water.
Miccelair water gebruik ik al om mijn gezicht te reinigen maar ik krijg helaas mijn mascara er niet echt goed mee af. Daarom was ik ook zo blij met die gel; zacht maar wel doeltreffend!!
Emma95 schreef:
21-05-2017 10:13
Heb gisteren de Bioré UV Aqua Rich Watery Gel, spf 30, ontvangen uit Japan, via ebay.
Veel zonnebrand voel ik zitten op mijn gezicht. Deze is heel dun en wordt meteen door mijn huid geabsorbeerd.
Je voelt er niets van. Ideaal.
Bedankt degene die het hier had gepost.
De reviews zijn ook heel goed en er zit o.a. hyaluronzuur in en titanium dioxide.
N.a.v. jouw post heb ik even wat reviews bekeken, maar zag dat het 2e ingrediënt op de lijst alcohol is en dat is wel erg uitdrogend voor je huid.
Echt heel jammer, ik zoek nog een goede zon bescherming voor mijn gezicht en hoopte dat dit hem zou kunnen zijn! :-(

Vast en zeker al genoemd hier, maar wie weet een goeie? Eén die je niet als een discobal doet glimmen en die tevens geen puistjes veroorzaakt....tot nu toe krijg ik van elke zon bescherming enorm veel puistjes. Lancaster Sun bleek het niet te zijn voor mij.
Venusss schreef:
21-05-2017 23:56
N.a.v. jouw post heb ik even wat reviews bekeken, maar zag dat het 2e ingrediënt op de lijst alcohol is en dat is wel erg uitdrogend voor je huid.
Echt heel jammer, ik zoek nog een goede zon bescherming voor mijn gezicht en hoopte dat dit hem zou kunnen zijn! :-(

Vast en zeker al genoemd hier, maar wie weet een goeie? Eén die je niet als een discobal doet glimmen en die tevens geen puistjes veroorzaakt....tot nu toe krijg ik van elke zon bescherming enorm veel puistjes. Lancaster Sun bleek het niet te zijn voor mij.
Ik vind Eucerin goed: https://www.eucerin.nl/producten/sun-pr ... AhqL8P8HAQ

En ook die van Jetske Ultee: https://www.uncover-skincare.nl/product ... zicht.html
Iemand nog een tip voor een milde body scrub? Liefst gewoon bij Kruidvat beschikbaar.
Ik merk echt niets van de alcohol. De ene alcohol is de andere niet (volgens Jetske Ultee) .
Denk dat het misschien voor een hele droge huid niet geschikt is. Maar ik vind em super.
Ben ook op de reviews afgegaan.
Hier Jetske's verhaal over alcohol.
https://www.uncover-skincare.nl/product ... cosmetica/

En in Japan en Korea zijn ze verder met huidverzorging dan hier.
Heb even de ingredienten gecheckt.
Er zit behenyl alcohol in. Dat is een goede soort.
hee strikje, ik vind de gewone 'gezichtsscrub' van de kruidvat eigenlijk juist beter voor mijn lichaam, lichtroze smalle tube

(als gezichtsscrub gebruik ik de reiniger in combi met de automatische borstel ook van kv eigen merk, brede roze-paarsige tube)
Lorem Ipsum
Aan degene die de vitamine E200 had aangeraden voor je huid: BEDANKT! :-P Ik heb de vitaminen besteld bij Holland & Barrett (eigen merk) en ik gebruik deze nu sinds enkele weken en mijn huid is zienderogen verbeterd. Hij lijkt meer te stralen en ook mijn make-up komt veel mooier op. Een blijvertje dus voor mij ;-) .
strikjemetstippels schreef:
22-05-2017 09:02
Iemand nog een tip voor een milde body scrub? Liefst gewoon bij Kruidvat beschikbaar.
Kun je het merk Soap & Glory in Nederland krijgen? Ik gebruik daarvan de sugar crush en die is zooo fijn.
Emma ik heb hem net ook besteld via Ebay. Ik ben benieuwd hoe die mij gaat bevallen?
Even een update van het Kruidvat wimperserum: ik zit nu in dag 4 en ik kan je zeggen dat er een waanzinnig verschil is tussen vier dagen geleden en nu. Het is zelfs zo dat ik al wat mascara gebruik. Mijn ogen zien er meteen een stuk minder "kaal" uit. De meeste wimpers zijn nog kort, maar een aantal krult al omhoog of naar beneden. Vier dagen geleden zag je alleen maar hele korte, rechte haartjes, 2 a 3 mm, langer niet.
Voor mij is dit een wondermiddel!
Bij mij duurde het 3 weken voor ik iets zag....
francieneke schreef:
22-05-2017 15:42
Even een update van het Kruidvat wimperserum: ik zit nu in dag 4 en ik kan je zeggen dat er een waanzinnig verschil is tussen vier dagen geleden en nu. Het is zelfs zo dat ik al wat mascara gebruik. Mijn ogen zien er meteen een stuk minder "kaal" uit. De meeste wimpers zijn nog kort, maar een aantal krult al omhoog of naar beneden. Vier dagen geleden zag je alleen maar hele korte, rechte haartjes, 2 a 3 mm, langer niet.
Voor mij is dit een wondermiddel!
Wat fijn dat het voor je lijkt te werken Francieneke! :cheer2:
Ik heb spul van La Roche Posay (rosaliac UV light) op mijn decolleté gesmeerd voor de zon en dat plakt en zweet en glimt nu,
terwijl ik de Bioré niet voel zitten. Dus dat was een mooie test. Heb net 12 km gefietst.
Jitsie schreef:
22-05-2017 15:58
Wat fijn dat het voor je lijkt te werken Francieneke! :cheer2:
Ja, ik ben er echt super blij mee!

:sun:
ainne schreef:
22-05-2017 12:45
Kun je het merk Soap & Glory in Nederland krijgen? Ik gebruik daarvan de sugar crush en die is zooo fijn.
Jaren terug in Londen een pakket van het merk gekocht met oa een scrub. Echt heerlijke producten!!!
Nog een om te delen: golden sunshine intensifier.

Eindelijk een smeersels die lekker ruikt, niet plakt maar het aller aller belangrijkste; hij zorgt ervoor dat ik bruin wordt in de zon!!
Venusss schreef:
21-05-2017 23:56

Ligt ook aan het soort: cetyl alcohol, ceteary alcohol, myristyl alcohol en behenyl alcohol zijn 'vettend' in die zin dat ze vocht juist in de huid houden ipv uitdrogen.

Ik gebruik zelf de volgende drie:
Paula's choice resist super-light daily wrinkle defense SPF 30 (bij rustige huid), zink oxide als filter
Paula's choice skin recovery daily mosturizing lotion SPF 30 (bij onrustige huid), titanium dioxide en zinc oxide als filters
Estee Lauder daywear advanced multi-protection anti-oxidant & uv defense SPF 50, vooral chemische filters (voordeel: onder deze heb ik geen extra crème of serum nodig, alleen na intrekken een beetje setting powder en geen geglim)
Hier nu 2 weken de Vitis tandpasta in gebruik, icm mét de hier aanbevolen borsteltjes, maar ik merk helemaal niks. Gebruikte dan hiervoor ook alleen maar whitening tandpasta's.
Misschien dat diegenen die zo'n enorm verschil zagen nog niet eerder whitening tandpasta's hadden gebruikt?

De paardenshampo vind ik wel lekker en heb idd t idee dat mijn haar de eerste 2 dagen daarna wat beter, voller oogt.

Ook de olaz ooggel vind ik fijn in gebruik, al zie ik nog geen verschil.
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 23-05-2017 07:47
0.10% gewijzigd
Emma95 schreef:
22-05-2017 15:54
Bij mij duurde het 3 weken voor ik iets zag....
Deze had ik over het hoofd gezien, excuses. Normaal zou je bij een wimperserum ook pas na een aantal weken resultaat mogen verwachten, dus ik ben enorm verbaasd. Eigenlijk had ik foto's moeten maken, maar dat heb ik helaas niet gedaan. Ik raad wel iedereen het serum aan. Ga er dan maar vanuit dat je na een aantal weken resultaat hebt. Misschien is het bij mij zo snel zichtbaar omdat ik van bijna niets tot iets ben gekomen in die paar dagen. Dag 5 vandaag!
Gisteravond heb ik voor het eerst een zelfbruiner gebruikt, iemand van hier had het genoemd,
een zelfbruinerspray van Yves rocher...wauw ik heb een mooi tintje!
Alsof ik dagen onder de zon heb gelegen. :cheer2:

:sun:
Prrrr, mauw miawwwww.
francieneke schreef:
23-05-2017 07:00
Deze had ik over het hoofd gezien, excuses. Normaal zou je bij een wimperserum ook pas na een aantal weken resultaat mogen verwachten, dus ik ben enorm verbaasd. Eigenlijk had ik foto's moeten maken, maar dat heb ik helaas niet gedaan. Ik raad wel iedereen het serum aan. Ga er dan maar vanuit dat je na een aantal weken resultaat hebt. Misschien is het bij mij zo snel zichtbaar omdat ik van bijna niets tot iets ben gekomen in die paar dagen. Dag 5 vandaag!
Maak alsnog foto's, want misschien worden ze wel 2x zo lang!
Taralina schreef:
23-05-2017 00:56
Hier nu 2 weken de Vitis tandpasta in gebruik, icm mét de hier aanbevolen borsteltjes, maar ik merk helemaal niks. Gebruikte dan hiervoor ook alleen maar whitening tandpasta's.
Misschien dat diegenen die zo'n enorm verschil zagen nog niet eerder whitening tandpasta's hadden gebruikt?

De paardenshampo vind ik wel lekker en heb idd t idee dat mijn haar de eerste 2 dagen daarna wat beter, voller oogt.

Ook de olaz ooggel vind ik fijn in gebruik, al zie ik nog geen verschil.
Ik zie wel iets verschil, maar had hier voor ook al maanden whitening van Elmex gebruikt en in eens viel het me op dat mijn tanden witter waren. Nu ik met Vitis poets zie ik nog net iets meer verschil, maar dat kan hem ook zitten in vaker poetsen want sinds dit topic en Vitis poets ik dus vaker dan eerst.
In België kan je die Vitis tandpasta volgens mij niet in Kruidvat kopen, weet iemand waar dan wel? Bij de apotheek misschien?
Ik wil na mijn beugel echt zo graag wittere tanden want die andere whiteningtandpasta's doen het 'm niet :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven