Stamcafé XXX
maandag 22 mei 2017 om 09:59
Ook een dikkeHunniebunnie schreef: ↑22-05-2017 09:31Och blondie toch, wat verdrietig.... Ik weet niets zinnigs te zeggen. Zit zelf even met deze dag, mijn moeders 1e sterfdag, en weet niet hoe ik me moet voelen. Maar ik leef zo met je mee en hoop zo dat er een loeidikke gouden rand om deze wolk heen blijkt te zitten...
maandag 22 mei 2017 om 10:01
Ik kom even wat knuffels uitdelen aan iedereen die het nodig heeft. Met name Oudblond, LadyL0101 en Hunnebunnie, maar ook anderen kunnen er gebruik van maken. Rennesaince veel plezier in je forum pauze. Ik denk daar ook over na, het is te verslavend voor me. Kijk wel 20 keer of er nog iets gebeurt hier. Was heel leuk toen ik veel aan huis gebonden was maar moet nu eigenlijk wel afkicken. Goed voorbeeld, doet goed volgen. Misschien ga ik vanmiddag ook maar weer eens weg. Gewoon niet komen lukt nooit zo goed, ik moet dan echt geen Nick meer hebben.
maandag 22 mei 2017 om 11:16
Ren weg? Geniet van je forumpauze!
Knuffels voor wie het nodig heeft.
Aza, dat klinkt goed.
Elf, er gaat iets mis met de PB's, denk ik! Ik had geantwoord en een nieuwe gestuurd omdat het zo onoverzichtelijk was, maar blijkbaar komen ze niet aan. Ik ga nu een nieuwe sturen.
Knuffels voor wie het nodig heeft.
Aza, dat klinkt goed.
Elf, er gaat iets mis met de PB's, denk ik! Ik had geantwoord en een nieuwe gestuurd omdat het zo onoverzichtelijk was, maar blijkbaar komen ze niet aan. Ik ga nu een nieuwe sturen.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 mei 2017 om 11:42
Als je single bent, kan dat elk weekend!
Ook van mij hugs voor allen. Ik ga even rennen - kind 1 heeft aanvallen en is duf van de noodmedicatie, kind 2 heeft eindexamens en aandacht nodig, kind 3 is al een week ziek thuis en moet haar mentor mailen en kind 4 heeft zo eerst dyslexietraining en wordt vanmiddag door mijn ouders gehaald op te gaan kamperen.
Oh ja, mijn ouders ... puinruimen dus!
Ook van mij hugs voor allen. Ik ga even rennen - kind 1 heeft aanvallen en is duf van de noodmedicatie, kind 2 heeft eindexamens en aandacht nodig, kind 3 is al een week ziek thuis en moet haar mentor mailen en kind 4 heeft zo eerst dyslexietraining en wordt vanmiddag door mijn ouders gehaald op te gaan kamperen.
Oh ja, mijn ouders ... puinruimen dus!
yette wijzigde dit bericht op 22-05-2017 11:43
0.62% gewijzigd
maandag 22 mei 2017 om 11:42
Hun, sterkte vandaag. Zal best een rare dag zijn. Maar ook goed om bewust terug te denken aan vorig jaar.
Ergens moet het verwerkt worden. Je mam komt niet meer terug en dat is de hel
Bij mij zit die dag er ook aan te komen (3 juli) en ik moet nog steeds brullen als een malle als ik aan die dag denk. Vaak stop ik dat maar snel even weg want geen tijd, geen zin aan hoofdpijn..
Bij mij zit die dag er ook aan te komen (3 juli) en ik moet nog steeds brullen als een malle als ik aan die dag denk. Vaak stop ik dat maar snel even weg want geen tijd, geen zin aan hoofdpijn..
maandag 22 mei 2017 om 11:47
maandag 22 mei 2017 om 11:53
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑22-05-2017 11:42Hun, sterkte vandaag. Zal best een rare dag zijn. Maar ook goed om bewust terug te denken aan vorig jaar.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 mei 2017 om 11:53
Details:
Begon met een gezellig avondje, beetje bier. Nog meer bier. Toch de kroeg in. Nog een keer een andere kroeg in, zoenen met ander geslacht.
Verder gegaan met stappen, zelfde kerel komt terug.
Ineens is iedereen weg. Naar een andere kroeg, want daar is nog een vriendin.
Nog wat drinken. Niet meer kunnen fietsen.
Zaterdag was hel, dus ik doe dit niet ieder weekend
Begon met een gezellig avondje, beetje bier. Nog meer bier. Toch de kroeg in. Nog een keer een andere kroeg in, zoenen met ander geslacht.
Verder gegaan met stappen, zelfde kerel komt terug.
Ineens is iedereen weg. Naar een andere kroeg, want daar is nog een vriendin.
Nog wat drinken. Niet meer kunnen fietsen.
Zaterdag was hel, dus ik doe dit niet ieder weekend
maandag 22 mei 2017 om 15:54
Ik zie niks!doornroosje9 schreef: ↑22-05-2017 11:16Ren weg? Geniet van je forumpauze!
Knuffels voor wie het nodig heeft.![]()
Aza, dat klinkt goed.![]()
maandag 22 mei 2017 om 16:40
Nu wel! Heb je meteen geantwoord en ben benieuwd of jij hem krijgt.