Stamcafé XXX
maandag 22 mei 2017 om 17:48
@Yette: wat een dag heb jij! Tomeloze energie heb jij, als je over hebt dan graag via Sjoerd naar mij sturen want ik ben een plat puddingske.
Goede nieuws is dat ik eindelijk schone ramen en borstweringen heb! En een afspraak met een schoonmaker die niet staat op vaste dagen/uren. We kunnen per keer afspreken welke dag kan (man moet vaak overdag slapen na nachtdienst en heeft een zeer onvoorspelbaar rooster). Het zou mooi zijn als het klikt. Hij maakt ook het huis van een vriendin schoon en zij is zeer kritisch en erg enthousiast over hem. Heb er vertrouwen in!
Aza
Goede nieuws is dat ik eindelijk schone ramen en borstweringen heb! En een afspraak met een schoonmaker die niet staat op vaste dagen/uren. We kunnen per keer afspreken welke dag kan (man moet vaak overdag slapen na nachtdienst en heeft een zeer onvoorspelbaar rooster). Het zou mooi zijn als het klikt. Hij maakt ook het huis van een vriendin schoon en zij is zeer kritisch en erg enthousiast over hem. Heb er vertrouwen in!
Aza
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 mei 2017 om 17:55
Sjoerd schijnt bij Blondje aangekomen te zijn, in ieder geval verdwenen uit mijn postvak uit. Ergens tussen gisteravond laat en nu
Uurtje gespijbeld van mijn werk. Handig om dan buurman te treffen en een afspraak te maken over vervangen van onze schutting.
De plantjes die ik een herkansing gaf buiten zal ik dadelijk in de biobak mieteren en eens rondkijken voor vervanging. De enige eenjarigen die ik wil zijn zonnebloemen, dus weet nog niet wat de vervanging wordt..
Uurtje gespijbeld van mijn werk. Handig om dan buurman te treffen en een afspraak te maken over vervangen van onze schutting.
De plantjes die ik een herkansing gaf buiten zal ik dadelijk in de biobak mieteren en eens rondkijken voor vervanging. De enige eenjarigen die ik wil zijn zonnebloemen, dus weet nog niet wat de vervanging wordt..
maandag 22 mei 2017 om 18:10
Lekker zo'n schoonmaker, Blond! Ik hoop met je mee
Hier loopt de dag wat anders dan de planning. Kind 1 heeft drie clusters gehad en heb ik platgespoten, ik heb m'n handen lelijk gebrand aan thee en de fiets van kind 4 paste niet in de auto van mijn ouders dus ik moet vanavond nog met een fiets op zoek naar die camping van ze.
Nou ja 'moet' ... er gaat hier al zo vaak iets niet door en dit kan, dus doe ik het.
Ik rij wel met een bak ijswater op schoot voor m'n handen
Hier loopt de dag wat anders dan de planning. Kind 1 heeft drie clusters gehad en heb ik platgespoten, ik heb m'n handen lelijk gebrand aan thee en de fiets van kind 4 paste niet in de auto van mijn ouders dus ik moet vanavond nog met een fiets op zoek naar die camping van ze.
Nou ja 'moet' ... er gaat hier al zo vaak iets niet door en dit kan, dus doe ik het.
Ik rij wel met een bak ijswater op schoot voor m'n handen
maandag 22 mei 2017 om 18:30
Nou tot snel dan maar, nick-die-niet-meer-genoemd-mag-worden 
Wat een weertje he
. Ik hoop dat alle verdrietige stammers daar toch een beetje van kunnen genieten.
Werk was leuk, maar wel warm. Aangezien ik vandaag de 'baas' was heb ik maar een stiekeme extra zonnepauze ingelast
.
En schoonzoon is er nog steeds. Ik verwacht dat ie hier binnenkort komt wonen. Gisteren heb ik toch de pil maar weer eens bespreekbaar gemaakt (die was al eerder in beeld vanwege menstruatieklachten, maar toen die klachten ineens veel minder werden 'hoefde' het niet meer). Tot mijn stomme verbazing werd dochter niet eens Woest, hoewel ze best snapte dat ik het dit keer niet zei vanwege de menstruatieklachten. Sjongejonge zeg, wat een ontwikkelingen ineens.
Wat een weertje he
Werk was leuk, maar wel warm. Aangezien ik vandaag de 'baas' was heb ik maar een stiekeme extra zonnepauze ingelast
En schoonzoon is er nog steeds. Ik verwacht dat ie hier binnenkort komt wonen. Gisteren heb ik toch de pil maar weer eens bespreekbaar gemaakt (die was al eerder in beeld vanwege menstruatieklachten, maar toen die klachten ineens veel minder werden 'hoefde' het niet meer). Tot mijn stomme verbazing werd dochter niet eens Woest, hoewel ze best snapte dat ik het dit keer niet zei vanwege de menstruatieklachten. Sjongejonge zeg, wat een ontwikkelingen ineens.
maandag 22 mei 2017 om 18:31
Wat fijn dat je er eentje hebt gevonden!Oudblond schreef: ↑22-05-2017 17:48@Yette: wat een dag heb jij! Tomeloze energie heb jij, als je over hebt dan graag via Sjoerd naar mij sturen want ik ben een plat puddingske.
Aza![]()
We hebben nu ruim een jaar een schoonmaker en dat hadden we veel eerder moeten doen. Het is zo heerlijk om bijna nooit meer hoeven te boenen en scheelt ons veel kleine ruzietjes onderling!
Prrrr, mauw miawwwww.
maandag 22 mei 2017 om 18:38
maandag 22 mei 2017 om 18:58
Hier dochter al jaren aan de pil ivm menstruatie. Kind kon anders twee dagen niet naar school. (Eens in de drie tot zeven weken.) Nu geen klachten meer en herkenbare regelmaat.yette schreef: ↑22-05-2017 18:38Oh jee LV, kleine meisjes worden groot!
Ik heb oudste dochter laatst ook verteld dat ik de pil geen slecht idee vond. Ze heeft geen vast vriendje maar is een enorme flirt. En over een paar maanden woont ze (als ze slaagt) in d'r uppie aan de andere kant van het land.
Helaas hebben sommige merken juist huidklachten. Is wel even iets om op te letten.
dinsdag 23 mei 2017 om 08:52
dinsdag 23 mei 2017 om 13:19
Ik wil ook forummen in de zon. Met een mojito. En ik wil koffers pakken. Want we gaan kamperen met de Hemelvaart.
Maar ik zit al de hele dag binnen. In het ziekenhuis. Vanmorgen voor een EEG voor jongste dochter en ik was nog niet koud thuis of ik kon De Zoon van de dagbesteding ophalen, aanvallen tellen, 112 bellen, achter de ambulance aan ... nu dus weer op spoedeisende hulp ('nog steeds melk en suiker?')
Blègh!
Maar ik zit al de hele dag binnen. In het ziekenhuis. Vanmorgen voor een EEG voor jongste dochter en ik was nog niet koud thuis of ik kon De Zoon van de dagbesteding ophalen, aanvallen tellen, 112 bellen, achter de ambulance aan ... nu dus weer op spoedeisende hulp ('nog steeds melk en suiker?')
Blègh!
dinsdag 23 mei 2017 om 13:23
Djeez Yette! Dat is naar, Sterkte!yette schreef: ↑23-05-2017 13:19Ik wil ook forummen in de zon. Met een mojito. En ik wil koffers pakken. Want we gaan kamperen met de Hemelvaart.
Blègh!
Prrrr, mauw miawwwww.
dinsdag 23 mei 2017 om 13:25
Och Yette, wat naar zeg!yette schreef: ↑23-05-2017 13:19Ik wil ook forummen in de zon. Met een mojito. En ik wil koffers pakken. Want we gaan kamperen met de Hemelvaart.
Blègh!
dinsdag 23 mei 2017 om 13:27
Naar Yette! Hoe is het met je handen inmiddels?yette schreef: ↑23-05-2017 13:19Ik wil ook forummen in de zon. Met een mojito. En ik wil koffers pakken. Want we gaan kamperen met de Hemelvaart.
Blègh!
The owls are not what they seem