Negeren
maandag 22 mei 2017 om 15:55
ah het word steeds mooier...
mannenweekend; hij meld al iets over striptenten bezoeken, dropt dan nog een bommetje door iets over 'luguber' te zeggen en valt daarna van de aardbodem (leuke vent hoor)
wat bedoel je eigenlijk met 'telkens als ik er iets van zeg' waarvan zeg je iets? over dat jullie een relatie hebben?
mannenweekend; hij meld al iets over striptenten bezoeken, dropt dan nog een bommetje door iets over 'luguber' te zeggen en valt daarna van de aardbodem (leuke vent hoor)
wat bedoel je eigenlijk met 'telkens als ik er iets van zeg' waarvan zeg je iets? over dat jullie een relatie hebben?
Lorem Ipsum
maandag 22 mei 2017 om 16:03
TO, ik zou jouw vraag opvatten als: zijn er nog gekke/leuke dingen gebeurd. Dus als een onschuldige vraag net zoals jij. Mogelijk vat jouw vriend het op als het gross hier, dat je hem beticht van allerlei dingen zoals vreemdgaan. Ik vind het ook wel heel raar dat je hem, volgens sommigen, blijkbaar niet zou mogen appen, terwijl hij daar is. Zolang je hem niet stalkt (en volgens jouw berichten doe je dat niet), dan is daar toch niets mis mee om even te appen als je normaal ook dagelijks contact hebt.
Oh, ik lees nu dat hij naar een striptent is geweest, tja, dan zou ik het ook vragen. Niet omdat hij persé iets raars gedaan kan hebben, maar een eventueel taalprobleem kan als voor gekke situaties zorgen.
To, het probleem is eigenlijk dat hij je blijkbaar wel vaker negeert als je iets zegt? En als je eerlijk naar jezelf bent, heeft hij dan gelijk? Zeur je misschien teveel of val je hem continue 'lastig' met berichtjes. Zo ja, dan moet jij er iets aan doen? Zo nee, dan heeft hij geen reden om je te negeren. Het lijkt mij (!) sowieso een kleine moeite om even te laten weten dat je later reageert omdat je druk bent of zo.
Oh, ik lees nu dat hij naar een striptent is geweest, tja, dan zou ik het ook vragen. Niet omdat hij persé iets raars gedaan kan hebben, maar een eventueel taalprobleem kan als voor gekke situaties zorgen.
To, het probleem is eigenlijk dat hij je blijkbaar wel vaker negeert als je iets zegt? En als je eerlijk naar jezelf bent, heeft hij dan gelijk? Zeur je misschien teveel of val je hem continue 'lastig' met berichtjes. Zo ja, dan moet jij er iets aan doen? Zo nee, dan heeft hij geen reden om je te negeren. Het lijkt mij (!) sowieso een kleine moeite om even te laten weten dat je later reageert omdat je druk bent of zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 22 mei 2017 om 16:07
Ah, lees iets over striptenten enzo... kan het zijn dat je heel graag de coole, leuke vriendin wilt zijn door hem naar dergelijke toestanden 'te laten gaan'? En vind je het, als je heel eerlijk bent, eigenlijk helemaal niet zo leuk?
Kijk... jij mag grenzen stellen als vrouw, he? Als je niet wilt dat hij naar stripclubs gaat, of wat dan ook, kun je dat gewoon aangeven. Dat is voor een man beter te begrijpen dan van die stille hintvragen met een wantrouwende ondertoon.
Die vent van mij komt niet zonder mij in een stripclub. Met mij wel, we vinden het allebei leuk om naar mooie vrouwen te kijken. Maar zonder mij gaat hij niet en ik ook niet. Klaar, vinden we beide niet zo leuk. Als hij dus een week met z'n vrienden op vakantie is, hoef ik hem niet zulke vragen te stellen. Hij kent mijn grenzen en ik die van hem en binnen die grenzen hebben we vertrouwen in elkaar.
Misschien vul ik het in, maar ik zie dit zo enorm vaak bij (vooral jonge) vrouwen. Het gevoel krijgen dat ze een zeikwijf zijn als ze grenzen stellen, da's niet cool, dat dus maar niet doen in de hoop dat ze dan 'de coole, relaxte vriendin' zijn en 'totaal niet jaloers'. Daardoor zijn ze echter JUIST onderhuids de jaloerse vriendin, omdat ze weten dat hun vent de grenzen ook niet kent en dan komen dergelijke berichtjes. Maar dan kun je ook niet van hem verwachten dat hij weet wat je wel en niet leuk vindt.
Misschien zit ik er heeeelemaal naast hoor, en vind je het helemaal niet erg dat hij naar stripclubs gaat. Dan is het ook prima. Maar misschien iets om in alle eerlijkheid eens bij jezelf na te gaan...
Kijk... jij mag grenzen stellen als vrouw, he? Als je niet wilt dat hij naar stripclubs gaat, of wat dan ook, kun je dat gewoon aangeven. Dat is voor een man beter te begrijpen dan van die stille hintvragen met een wantrouwende ondertoon.
Die vent van mij komt niet zonder mij in een stripclub. Met mij wel, we vinden het allebei leuk om naar mooie vrouwen te kijken. Maar zonder mij gaat hij niet en ik ook niet. Klaar, vinden we beide niet zo leuk. Als hij dus een week met z'n vrienden op vakantie is, hoef ik hem niet zulke vragen te stellen. Hij kent mijn grenzen en ik die van hem en binnen die grenzen hebben we vertrouwen in elkaar.
Misschien vul ik het in, maar ik zie dit zo enorm vaak bij (vooral jonge) vrouwen. Het gevoel krijgen dat ze een zeikwijf zijn als ze grenzen stellen, da's niet cool, dat dus maar niet doen in de hoop dat ze dan 'de coole, relaxte vriendin' zijn en 'totaal niet jaloers'. Daardoor zijn ze echter JUIST onderhuids de jaloerse vriendin, omdat ze weten dat hun vent de grenzen ook niet kent en dan komen dergelijke berichtjes. Maar dan kun je ook niet van hem verwachten dat hij weet wat je wel en niet leuk vindt.
Misschien zit ik er heeeelemaal naast hoor, en vind je het helemaal niet erg dat hij naar stripclubs gaat. Dan is het ook prima. Maar misschien iets om in alle eerlijkheid eens bij jezelf na te gaan...
maandag 22 mei 2017 om 16:11
maandag 22 mei 2017 om 16:14
Kijk en DAT is het probleem. Ik dacht dit al, dit is ZO vaak het geval. Dat vind ik echt erg... hoezo, al zou ik er iets van zeggen dan gaat hij toch wel?! Tsja, ik zal wel een rare eend in de bijt zijn, maar ik ben er echt niet van gediend dat iemand geen rekening met mij houdt.Maro2011 schreef: ↑22-05-2017 16:11Ik heb mijn grens daarin wel aangegeven dus hij was op de hoogte dat ik daar niet blij van wordt, maar heb er niks van gezegd omdat hij er wel eerlijk over was. En ook al zou ik er iets van zeggen dan gaat hij toch wel.
Het contact wat we hadden kwam voornamelijk van hem en dan reageerde ik erop
Ik denk, met deze informatie, dat hij geen zin heeft in gezeik. Hij zegt dat 'ie daar is geweest, weet dat jij het niet wilt, jij vraagt of er rare dingen zijn gebeurd en hij denkt dat je het over die striptent hebt. Omdat 'ie schijt aan je heeft, appt hij je niet terug.
Wat een lul. Toch heengaan en je dan niet eens geruststellen.
maandag 22 mei 2017 om 16:15
Ugh, het is omdat het zo enorm in mijn allergie ligt en ik me erover kan opwinden, maar ik denk dat ik al precies weet wat voor vent jij hebt. Eentje waar ik in elk geval ver vandaan blijf. Hoezo, je had het beter niet kunnen vragen? 't Is toch geen porseleinen pop? Hij heeft toch ook schijt aan jou?
maandag 22 mei 2017 om 16:27
Lieve schat, ik denk dat jij beter verdiend dan dit exemplaar. Maar daar ben je zelf bij. Je bent zelf de baas over wat je al dan niet pikt van een ander. Het maakt niet uit welke smiley hij gebruikt, ik zou hier echt niet van gediend zijn. Ook niet als hij het eerlijk vertelde... Hij gaat over jouw grenzen, omdat hij waarschijnlijk weet dat het kan en mag. Je zegt wel dat je iets niet leuk vindt, maar vervolgens doe je er niets mee als hij het eerlijk verteld. Hij negeert je vast, omdat hij geen zin heeft in gezeik en weet dat je toch wel op hem wacht als 'ie thuis is. Je bent niet de coole, relaxte vriendin, je bent de vriendin waar hij schijt aan heeft. Ik wil het niet zo zwart wit zeggen en ik kan er naast zitten, maar da's wel mijn ervaring.
Grow some balls, weet wat je waard bent en laat niet over je grenzen gaan. Genoeg mannen die jou waarderen om wie je bent en moeite doen om bij je te zijn. Geen tijd verspillen aan dit soort zaken; genegeerd worden, elkaar weinig zien, onzeker zijn...