Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Och blondie toch, wat verdrietig.... Ik weet niets zinnigs te zeggen. Zit zelf even met deze dag, mijn moeders 1e sterfdag, en weet niet hoe ik me moet voelen. Maar ik leef zo met je mee en hoop zo dat er een loeidikke gouden rand om deze wolk heen blijkt te zitten...
Lieve Ren, soms is het goed even een stap terug te doen, ook hier. Ik hoop dat je straks terugkomt en dat het je dan heel goed heeft gedaan. Tot later, we houden je stoeltje vrij!!
Alle reacties Link kopieren
Tot kijk, Ren!
Ik snap niet zo goed waarom je op anoniem gaat. Als ik forummoe ben, kom ik gewoon niet.
Hunniebunnie schreef:
22-05-2017 09:31
Och blondie toch, wat verdrietig.... Ik weet niets zinnigs te zeggen. Zit zelf even met deze dag, mijn moeders 1e sterfdag, en weet niet hoe ik me moet voelen. Maar ik leef zo met je mee en hoop zo dat er een loeidikke gouden rand om deze wolk heen blijkt te zitten...
Ook een dikke :hug: voor jou. Heb je tijd om even paard te rijden? Misschien helpt dat, even lekker met je hoofd in de wind. :lips:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ik kom even wat knuffels uitdelen aan iedereen die het nodig heeft. Met name Oudblond, LadyL0101 en Hunnebunnie, maar ook anderen kunnen er gebruik van maken. Rennesaince veel plezier in je forum pauze. Ik denk daar ook over na, het is te verslavend voor me. Kijk wel 20 keer of er nog iets gebeurt hier. Was heel leuk toen ik veel aan huis gebonden was maar moet nu eigenlijk wel afkicken. Goed voorbeeld, doet goed volgen. Misschien ga ik vanmiddag ook maar weer eens weg. Gewoon niet komen lukt nooit zo goed, ik moet dan echt geen Nick meer hebben.
Goedemorgen.

Knuffels voor ieder die wil!

Ik ben dit weekend een beeetje uit de band gesprongen en niet veel meegekregen. Sorry :-).
Mogguh. Knuffels voor wie wil :hug:

Fijn Dolfje dat man weer thuiskomt, waar is hij eigenlijk geweest?

Hier is het oppasdag en wat een prachtig weer is het. Als de kleine wakker is maar eens een stuk gaan wandelen met ze.

Fijne dag allemaal.
Ren weg? Geniet van je forumpauze!
Knuffels voor wie het nodig heeft. :hug:
Aza, dat klinkt goed. ;-D

Elf, er gaat iets mis met de PB's, denk ik! Ik had geantwoord en een nieuwe gestuurd omdat het zo onoverzichtelijk was, maar blijkbaar komen ze niet aan. Ik ga nu een nieuwe sturen.
Life is short. Eat dessert first.
Iets te goed Roosje.
Maar goed, ik ben single en dan mag het wel eens een keer. Toch?
yette schreef:
22-05-2017 09:42
Tot kijk, Ren!
Ik snap niet zo goed waarom je op anoniem gaat. Als ik forummoe ben, kom ik gewoon niet.

Misschien om ook niet in de verleiding te komen. Als het forum even te veel tijd in beslag neemt en je het niet los kunt laten?
Ik weet niet hoor, zit wat te bedenken.
Azarole schreef:
22-05-2017 11:27
Iets te goed Roosje.
Maar goed, ik ben single en dan mag het wel eens een keer. Toch?
Een keer? Meerdere keren ook hoor. :cheers:
Als je single bent, kan dat elk weekend!

Ook van mij hugs voor allen. Ik ga even rennen - kind 1 heeft aanvallen en is duf van de noodmedicatie, kind 2 heeft eindexamens en aandacht nodig, kind 3 is al een week ziek thuis en moet haar mentor mailen en kind 4 heeft zo eerst dyslexietraining en wordt vanmiddag door mijn ouders gehaald op te gaan kamperen.

Oh ja, mijn ouders ... puinruimen dus!
yette wijzigde dit bericht op 22-05-2017 11:43
0.62% gewijzigd
Hun, sterkte vandaag. Zal best een rare dag zijn. Maar ook goed om bewust terug te denken aan vorig jaar.
Ergens moet het verwerkt worden. Je mam komt niet meer terug en dat is de hel :hug:

Bij mij zit die dag er ook aan te komen (3 juli) en ik moet nog steeds brullen als een malle als ik aan die dag denk. Vaak stop ik dat maar snel even weg want geen tijd, geen zin aan hoofdpijn..
Azarole schreef:
22-05-2017 10:09

Ik ben dit weekend een beeetje uit de band gesprongen en niet veel meegekregen. Sorry :-).
Details graag!! :biggrin:
Fijn dat nu èlke letter die je wijzigt wordt gemeld onderaan je bericht - not!
Sinds mijn NAH schrijf ik vaak kromme zinnen, met dubbele of gemiste woorden, dat kon ik tot nu toe meestal verbeteren zonder dat er meteen onder stond dat ik van mezelf een onvoldoende had :|
-Puss-in-Bootz- schreef:
22-05-2017 11:42
Hun, sterkte vandaag. Zal best een rare dag zijn. Maar ook goed om bewust terug te denken aan vorig jaar.
Ergens moet het verwerkt worden. Je mam komt niet meer terug en dat is de hel :hug:

Bij mij zit die dag er ook aan te komen (3 juli) en ik moet nog steeds brullen als een malle als ik aan die dag denk. Vaak stop ik dat maar snel even weg want geen tijd, geen zin aan hoofdpijn..
:hug:
Details:
Begon met een gezellig avondje, beetje bier. Nog meer bier. Toch de kroeg in. Nog een keer een andere kroeg in, zoenen met ander geslacht.
Verder gegaan met stappen, zelfde kerel komt terug.
Ineens is iedereen weg. Naar een andere kroeg, want daar is nog een vriendin.
Nog wat drinken. Niet meer kunnen fietsen.

Zaterdag was hel, dus ik doe dit niet ieder weekend :-P
Haha Aza, gelijk straf de dag erna. Was het andere geslacht leuk voor 1x of ga je die nog weer zien?
Leuk voor 1 keer. Verder ook niets uitgewisseld qua nummers enzo, dus het was echt voor 1 keer. Of ik moet hem nog een keer tegenkomen :-P
doornroosje9 schreef:
22-05-2017 11:16
Ren weg? Geniet van je forumpauze!
Knuffels voor wie het nodig heeft. :hug:
Aza, dat klinkt goed. ;-D

Elf, er gaat iets mis met de PB's, denk ik! Ik had geantwoord en een nieuwe gestuurd omdat het zo onoverzichtelijk was, maar blijkbaar komen ze niet aan. Ik ga nu een nieuwe sturen.
Ik zie niks! :furious:
Deze werkdag is ook weer bijna voorbij. Beetje onzekerheid over vrijdag, maar dat vraag ik zo nog wel even na :-).
Haha Aza, goed weekend gehad dus! :biggrin:
Elfje112 schreef:
22-05-2017 15:56
Haha Aza, goed weekend gehad dus! :biggrin:
Ja X-D
Elfje112 schreef:
22-05-2017 15:54
Ik zie niks! :furious:
Wacht, ik reageer even op het vorige lijntje.
doornroosje9 schreef:
22-05-2017 16:08
Wacht, ik reageer even op het vorige lijntje.
Nu wel! Heb je meteen geantwoord en ben benieuwd of jij hem krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven