Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

dinsdag 23 mei 2017 om 10:29
Tip voor mensen met slag en krullen (en misschien ook stijl haar) + droog/beschadigd haar:
Ik gebruik nu Andrélon conditioner met Argan olie + Mythic oil er na (de olie die je gewoon in je haar smeert) en echt serieus, mijn haar glanst, de droogheid door het vele ontkleuren valt niet meer op en de krul zit echt fantastisch! En ik heb heel veel dure producten gebruikt waar onder Farouk en L'Anza, maar die deden niet veel. Shampoo wis ik af Dr Organic en Syoss.
Ik gebruik nu Andrélon conditioner met Argan olie + Mythic oil er na (de olie die je gewoon in je haar smeert) en echt serieus, mijn haar glanst, de droogheid door het vele ontkleuren valt niet meer op en de krul zit echt fantastisch! En ik heb heel veel dure producten gebruikt waar onder Farouk en L'Anza, maar die deden niet veel. Shampoo wis ik af Dr Organic en Syoss.

dinsdag 23 mei 2017 om 10:53
Ja hoor!Serendipety schreef: ↑23-05-2017 10:38Heb je een plaatje of een link van dat of die product (en) strikjemetstippels.
Ik ben nog steeds op zoek naar het wonder middel voor droge (en pluizige) krullen.
Mythic oil: http://www.kappersvoordeel.nl/l-oreal-mythic-oil.html of https://www.kapperskorting.com/loreal-m ... 100ml.html (zit wel in een glazen fles nu)
Conditioner Andrelon: https://www.drogistplein.nl/verzorging/ ... oCCl_w_wcB
Zal denk ik ook allemaal wel bij Etos of Kruidvat zijn te kopen.
dinsdag 23 mei 2017 om 20:32
Ik kwam zojuist wat kortingscodes tegen op Pepper voor Paula's Choice, misschien heeft iemand er wat aan:
https://nl.pepper.com/kortingscode/dive ... oice-43160
https://nl.pepper.com/kortingscode/dive ... oice-43160
dinsdag 23 mei 2017 om 21:48
Iemand enig idee voor goede zelfbruinen? Heb nu die van dove (eigenlijk meer een zelfbruinende bodycrème), ben zelf heel licht en heb de medium tot donkere huid, maar vind dat deze zelfs na meerdere dagen niet het gewenste effect geeft.
Het mag ook absoluut niet te oranje zijn (lijkt mij vanzelfsprekend, maar ieder zijn ding natuurlijk, dus zeg het toch maar even
)
Het mag ook absoluut niet te oranje zijn (lijkt mij vanzelfsprekend, maar ieder zijn ding natuurlijk, dus zeg het toch maar even

woensdag 24 mei 2017 om 07:26
Nee klopt. Ik ben er ook speciaal voor naar de Etos in Nederland gereden maar voor mij is dat niet zo ver.snooziegirl schreef: ↑23-05-2017 10:27In België kan je die Vitis tandpasta volgens mij niet in Kruidvat kopen, weet iemand waar dan wel? Bij de apotheek misschien?
Ik wil na mijn beugel echt zo graag wittere tanden want die andere whiteningtandpasta's doen het 'm niet![]()

woensdag 24 mei 2017 om 07:47
Collistar magic drops of Marc Inbane spray.mismashful2 schreef: ↑23-05-2017 21:48Iemand enig idee voor goede zelfbruinen? Heb nu die van dove (eigenlijk meer een zelfbruinende bodycrème), ben zelf heel licht en heb de medium tot donkere huid, maar vind dat deze zelfs na meerdere dagen niet het gewenste effect geeft.
Het mag ook absoluut niet te oranje zijn (lijkt mij vanzelfsprekend, maar ieder zijn ding natuurlijk, dus zeg het toch maar even)
woensdag 24 mei 2017 om 08:57
Die Mythic oil heb ik ook gebruikt. Flesje is net leeg en jaren meegedaan. 1 druppel is voldoende. Top voor krulhaar.strikjemetstippels schreef: ↑23-05-2017 10:29Tip voor mensen met slag en krullen (en misschien ook stijl haar) + droog/beschadigd haar:

woensdag 24 mei 2017 om 12:22
Dag 6 en jaaaa, mijn wimpers zijn toch weer wat langer!! Ik gebruik nu weer mascara, en hoewel de wimpers nog lang niet zo lang en vol zijn als ze waren voor die ontsteking lijkt het wat!! Ik heb weer wimpers gelukkig! Met dank aan Kruidvat wimperserum!!
Het fijne vind ik dat het me niet irriteert, ik trek 's avonds na het schoonmaken van mijn gezicht een lijntje serum boven mijn bovenste wimperrand en dat is het eigenlijk. Ik heb het gevoel dat ook de onderste wimpers wat meeprofiteren, dat het wat overloopt omdat je slapend je je ogen dicht hebt.
Het fijne vind ik dat het me niet irriteert, ik trek 's avonds na het schoonmaken van mijn gezicht een lijntje serum boven mijn bovenste wimperrand en dat is het eigenlijk. Ik heb het gevoel dat ook de onderste wimpers wat meeprofiteren, dat het wat overloopt omdat je slapend je je ogen dicht hebt.

woensdag 24 mei 2017 om 13:54
Ah kijk! Perfect!snooziegirl schreef: ↑24-05-2017 13:16Dank je!!!![]()
Morgen namiddag ben ik in Maastricht, loop ik wel even Etos binnen.

Voor mij werkt het wel dus het was de moeite waard. Geen spectaculair resultaat (maar ze waren ook niet erg geel ofzo), maar wel witter. Fijn! Het schone, gladde gevoel is ook echt eigen aan die tandpasta en dat vind ik wel leuk.

woensdag 24 mei 2017 om 14:27
Hoeft niet spectaculair te zijn, een beetje minder gekleurd en gladder zou geweldig zijn

Bestaat dat merk nog? Wist ik helemaal niet. In mijn jonge jaren altijd fan van geweest

woensdag 24 mei 2017 om 14:48
Onder jouw berichtje iemand die 6 dagen! bezig is met Kruidvat serum en al verschil ziet... Dat is nogal wat anders.. Ik hou gewoon vol tot het potje op is en dan stap ik ook. Ik zet door.. Ik kan dat!

woensdag 24 mei 2017 om 14:52
Ik denk dat het moeilijk vergelijken is: iemand die wimpers verloren heeft door oogontsteking en iemand met verder gezonde aanwezige wimpers. Bij de eerste verwacht je een snellere herstelreactie. Warrschijnlijk waren die wimper toch wel gekomen in bijna hetzelfde tempo.
Poep, wie heeft jou gescheten?

woensdag 24 mei 2017 om 15:54
Ik heb even gegoogled:
Wimpers groeien 0.16 mm per dag. Als je je wimpers zou afknippen dan duurt het ongeveer vijf maanden voordat ze weer zijn aangegroeid.
Ik weet dus niet hoe lang de wimpers van Francieneke momenteel zijn, maar 0.16 mm is echt niet veel.
De termijn van 5 maanden zou ik met een korrel zout nemen want ik kwam steeds andere termijnen tegen.
Hoofdhaar groeit ongeveer met 0.3 mm per dag blijkbaar.
Wimpers groeien 0.16 mm per dag. Als je je wimpers zou afknippen dan duurt het ongeveer vijf maanden voordat ze weer zijn aangegroeid.
Ik weet dus niet hoe lang de wimpers van Francieneke momenteel zijn, maar 0.16 mm is echt niet veel.

Hoofdhaar groeit ongeveer met 0.3 mm per dag blijkbaar.
woensdag 24 mei 2017 om 16:24
Ik gebruik het Kruidvatserum nu ook zo'n twee weken en vind het resultaat opvallend. Ik heb weliswaar gewoon (bijzonder bescheiden) wimpers en niets extreems als uitval eraan voorafgaand maar wanneer ik mascara aanbreng is het verschil fenomenaal. Mijn enige kanttekening is dan ook dat ik het verschil zonder mascaralaagje niet heel goed zie. Ik heb het idee dat ik minder snel de haartjes zie uitvallen, maar dus blijven ook de haartjes die de verkeerde kant op groeien (irritant!) en die zich dus pas met een wimperkruller en mascara de juiste richting op laten dirigeren, alleen dan heb je ook echt wat. Voor de makeuploze dagen is het dus niet een oplossing of noemenswaardige verbetering en eigenlijk had ik daar wel op gehoopt dat ik gewoon minder mascara 'nodig' zou hebben.
Lorem Ipsum