Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Ben daar echt zo blij mee, met die zonnebrand.
Welke zonnebrand was dat?
Deze
http://www.ebay.com/itm/Biore-Kao-UV-Aq ... XQlUNRKIe4
Inmiddels ook de Rexona Maximum protection gehaald en getest. Super goed spul! Blijft helemaal droog, zelfs na een heel stuk erg hard rennen om mijn bus te halen, in de hitte, in een strak truitje.
Iemand ervaring met de vloeibare highlighter van l'oreal/maybelline?
strikjemetstippels schreef:
26-05-2017 17:26
Inmiddels ook de Rexona Maximum protection gehaald en getest. Super goed spul! Blijft helemaal droog, zelfs na een heel stuk erg hard rennen om mijn bus te halen, in de hitte, in een strak truitje.
Ik ook van de week. Moet nog wennen aan het 's avonds opbrengen. Maar dan werkt het wel het beste bij mij.
Ben niet helemaal droog, maar ik ruik niets. Dus wel tevreden.
Emma95 schreef:
26-05-2017 12:04
Onderwimpers gaan ook automatisch mee bij mij. Gewoon een paar weken geduld hebben.
Ik heb geduld hoor! Ik ben allang blij dat ik weer wimpers heb. Ook onderwimpertjes trouwens, maar dat gaat langzamer. Weet jij waarom het serum niet op de onderwimpers gebruikt mag worden?
Oh die rexona maximum protection heb ik ook al een poosje in gebruik, naar aanleiding van dit topic. Ideaal spul! Geen luchtjes en de hele dag droog.
Ik denk dat het niet handig is om het serum op je onderwimpers te gebruiken omdat het dan naar beneden kan lopen en je haartjes krijgt op plaatsen waar je het niet wilt.
Mooi topic volg het zo nu en dan en lees goede tips. Van het merk Nuxxe gebruik ik verschillende producten en ben er aan verslaafd geraakt.
Alles klopt en werkt met deze producten. De Nuxxe olie werkt bij mij goed tegen pluisige haarpunten en geeft een zalig geur af. Gebruik de douche producten , bodylition en de parfum. De speciale prodigieux geur hangt de hele dag om mij heen.

Mijn tip, na het wassen van mijn haar een beetje biologische kokosolie in het haar. Stylen. Na het stylen gaat er een beetje Huile Prodigieux in mijn haar. Olie trekt direct in het haar en het glanst mooi.

Om kalknagels te voorkomen en mooie gladde voeten te houden ( werkt ook goed als je kalknagels hebt) scrubben met suiker en dreft. Erna insmeren met Vaporub creme. Heel gek maar het werkt. Deze tip kreeg ik van mijn vriendin die pedicure is en deel deze nu met jullie.

Voor een goede peeling gebruik ik, bakingsoda bakpoeder (bij AH afdeling bakproducten) half theelepel bakingsoada scheutje verse citroen beetje honing en beetje kokosolie goed mengen samen . Gezicht goed reinigen, dan met het goedeje je gezicht scrubben en 15 minuten laten intrekken als een masker. Goed afspoelen en daarna je huid masseren met je nachtcreme.
Alles is niets, Niets is alles
Excuses voor de vele spelfouten, maar ben erg snel met tikken
Alles is niets, Niets is alles
Ik heb wimperserum van het Kruidvat nu bijna 4 weken gebruikt en geen enkel verschil. Behalve dat ik rode vlekken en bultjes ervan kreeg terwijl ik nog nooit een allergische reactie heb gehad. Ik ben dus gestopt helaas.
LaFolie schreef:
26-05-2017 11:33
Een aantal dagen terug de Collistar Magic Drops gehaald. Wat een geweldig spul, voor het eerst een mooi gebruind gezicht! Ziet er heel natuurlijk uit en ik heb de afgelopen dagen niet eens meer teint make-up gebruikt. Een aantal vriendinnen vonden het resultaat zo mooi dat ze het ook gaan halen :P

Het was overigens bij Douglas in de aanbieding (volgens mij nog steeds?).
Fijn spul he? Ik ben ook heel erg tevreden. Ik ben sinds twee weken ook begonnen met de black serum van Collistar. In combinatie met die drops heb ik er haast nog nooit zo gezond uit gezien. Mijn huid straalt gewoon. :cheer2:
Zo dan, de KV wimperserum werkt echt goed!
Biepmiep68 schreef:
26-05-2017 12:36
Nu nog een wondermiddeltjes vinden om van mijn pigmentvlekken af te komen ;-)
Inderdaad, dat zoek ik ook nog! Slik wel zinktabletten nu, ergens eens gelezen dat dat helpt. Icm vit. E tabletten zoals hier aangeraden voor een meer gehydrateerde huid.
Hou je ons op de hoogte Violetje? Ik smeer zelf nu ongeveer een week de vitamine E crème van Jacob Hooy, maar vooralsnog geen verschil te zien. Maar daarvoor is het misschien ook nog te kort. Ik blijf voorlopig gewoon smeren.....
De vitamine E slik ik, geen creme. Doe ook C door mn nachtcrème. Maar nu in de zomer is het vooral heulll veel zonnebrand smeren en gezicht uit de schaduw. Damage control. Bij het sporten f50 (buitensport). Het gaat nog moet ik zeggen dit jaar!
Fatalflower ik ben ook weg van Nuxe, heb de prodigieuse olie, dagcreme, en douche olie en shampoo en spray voor het haar voor na het zonnen staan en van de reve de miel lijn heb ik de douchegel en moet nog een nieuwe lipbalm halen, die werkt echt als een tierelier. Ik ben met al deze producten erg tevreden en vind de geur ook erg lekker, Het parfum heb ik niet maar er staat hier wel een geurkaars in de prodigieuse geur :-)
Ik zou ook graag de collister magic drops willen proberen. Waar hebben jullie dit gekocht?
Relaxingatthelake schreef:
27-05-2017 21:22
Ik zou ook graag de collister magic drops willen proberen. Waar hebben jullie dit gekocht?
Douglas. Was afgelopen week (en morgen nog) 25% korting op Collistar ook!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Thanks! Ik volg dit topic, maar ik weet niet meer waar er is beschreven hoe je het gebruikt. Doe je die druppels door je dagcreme? En werken die druppels ook voor je benen? Ik zie namelijk twee versies, gezicht en benen.
De Collistar druppels zijn bij Parfum center maar 14,95 exl verzenden.
Iemand ervaring met deze webwinkel?
Wilde naar aanleiding van dit topic de Collistar magicdrops bestellen bij Douglas met 25% korting (30ml), maar na goed kijken zag ik dat de 50ml zelfs met 42% korting is! Dus voor maar €4 meer (28 euro nogwat) heb je een veel grotere fles, én krijg je er een 15ml collistar black serum(?) bij (en 2 gratis samples).
Als je dan toch zoveel geld uitgeeft voor een zelfbruiner kun je het maar beter meteen goed doen :sun:
Ik ben heel benieuwd naar dit product vanwege de goede reviews.
Na enkele weken maar 3 soms 4 keer per week het KV wimperserum te hebben gebruikt kan ik mij mezelf langere wimpers zien. Vooral die kleine wimpers bij de buitenste ooghoeken maar ook de rest is langer. Verder niet voller of dikker en ook niet donkerder dus ben nog steeds veroordeeld tot mascara maar ze zijn dus langer!

Paardenshampoo en conditioner wissel ik af met mijn Inecto kokos shampoo en conditioner. Die laatste blijft favoriet. Paardenspul koop ik niet meer als deze op is.

Mijn beautytip: volumepoeder voor in je haar. Als ik mijn haren gewassen heb mis ik dat beetje stroefheid en structuur bij de haarwortel. Met wat poeder krijg ik dat wel meteen. Gebruik die van Taft en Andrelon. Geloof dat ik die van Taft het fijnste vind.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja, dat zag ik ook. Gisteren meteen besteld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven