Ik zie trollen
zaterdag 7 februari 2009 om 01:05
De laatste dagen zie ik overal trollen opduiken opduiken op het Viva forum. Niet de gebruikelijke hoeveelheid, maar significant meer. Ligt dat aan mij (zo ja, topic graag verplaatsen naar Gezondheid en/of Psyche), of valt meer mensen dit op? En zo ja, zou het een gevolg zijn van de Stay-at-Home trend die door De Kredietcrisis is ingezet? En zo ja, is het dan puur verveling (topic kan in dat geval op Overige blijven), of is het een manier om onvrede mee af te reageren (topic dan graag naar Psyche)?
zaterdag 7 februari 2009 om 18:46
Gefeliciteerd aan allen, maar on topic....
Ik ben altijd bang dat degene toch niet aan het trollen is en dat 'ie dan door iedereen wordt uitgelachen en belachelijk wordt gemaakt!!! Ik zou dat zo zielig vinden dus vind het risico dan te groot om gewoon mee te lachen....
* Zie mijn lange goedgelovigheid op Moordwijfs trollentopic
Ik ben altijd bang dat degene toch niet aan het trollen is en dat 'ie dan door iedereen wordt uitgelachen en belachelijk wordt gemaakt!!! Ik zou dat zo zielig vinden dus vind het risico dan te groot om gewoon mee te lachen....
* Zie mijn lange goedgelovigheid op Moordwijfs trollentopic
zondag 8 februari 2009 om 11:19
Loomii gefeliciteerd met je 21e?? verjaardag.
Eleonora proficiat met je behaalde theorie-examen.
Weer een zorg minder. Heb gehoord dat het in maart weer een stuk moeilijker wordt.
Ik denk ook zoals droppertje schreef. Nou ja op de sexpijler lag het er wel erg dik bovenop. En op het topic van moordwijf had ik het al snel in de smiezen door de anderen. Maaarrrrrr, daar had ik ook eerst super serieus geantwoord. Ahwel. Wat heb ik gelachen op dat topic zeg. Van mij mogen er meer van dat soort "trollen" ronddwalen.
Moord wat let je?
Eleonora proficiat met je behaalde theorie-examen.
Weer een zorg minder. Heb gehoord dat het in maart weer een stuk moeilijker wordt.
Ik denk ook zoals droppertje schreef. Nou ja op de sexpijler lag het er wel erg dik bovenop. En op het topic van moordwijf had ik het al snel in de smiezen door de anderen. Maaarrrrrr, daar had ik ook eerst super serieus geantwoord. Ahwel. Wat heb ik gelachen op dat topic zeg. Van mij mogen er meer van dat soort "trollen" ronddwalen.
Moord wat let je?
zondag 8 februari 2009 om 18:47
quote:eleonora schreef op 08 februari 2009 @ 18:32:
Het huis is bijna klaar Elle, maar de B&B niet. Die mocht niet van de gemeente.
Als we later groot zijn dan gaan we nog een poging wagen en misschien zetten we een lekker grote caravan op ons land voorlopig.....
Och jammer Leo, dat had ik nog niet meegekregen.
Ik had nl iets gelezen over een frituurpan!
Het huis is bijna klaar Elle, maar de B&B niet. Die mocht niet van de gemeente.
Als we later groot zijn dan gaan we nog een poging wagen en misschien zetten we een lekker grote caravan op ons land voorlopig.....
Och jammer Leo, dat had ik nog niet meegekregen.
Ik had nl iets gelezen over een frituurpan!