Borstvoeding/kinderwens, eind 2016

30-10-2016 14:00 1384 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg van het vorige topic, nu met algemeen account.

Geef je borstvoeding, of ben je hier onlangs mee gestopt, en wil je voor een kindje gaan? Dan ben je van harte welkom om mee te kletsen!

De zwangeren onder ons! :cheer2:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Uitgerekende datum Bijzonderheden
Mayolijn 28 Mei 2015 7 januari 2018 :heart:
Nienemunt 24 December 2015 18 maart 2018 :heart:
Worteltaart 36 April 2016 21 maart 2018 :heart:

BEVALLEN! :love:
Naam Leeftijd Eerste kindje :duckie: Tweede kindje :duckie:
Fee90 27 Februari 2016 1 augustus 2017
GMS 30 Februari 2016 29 september 2017
es1984 32 Oktober 2015 25 november 2017
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:05
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
69.83% gewijzigd
Klopt, wilde toch wel iets meer zekerheid Marie haha.
Eigenlijk alleen wat temperaturen, maar daar ook pas net mee begonnen, weet mijn basale temperatuur namelijk wel. Ovulatie testen erbij gepakt toen er maar geen hogere temp kwam.
Hoorde dat ze niet op hoeven lopen dus blijf nu gewoon even doortesten. Ik heb nu wel het idee dat het nog kan komen en ik dus gewoon laat ben nu.
Bij mij was kruitvat ovulatietesten de vorige ronde wel betrouwbaar, klopte toen precies.
Heb je al een afspraak gemaakt Marie of was he vannacht al beter?
En hopelijk klopt de voorspelling ;)
Als die van mij zou kloppen zou ik nu over ongeveer 2 maanden zwangere raken, zou dan toch wel mooi zijn!
En ja kom toch maar weer schijven hihi.

Spannend Bettie! Ook fijn dat het nu gewoon goed voelt qua stoppen en dat je zoontje er ook geen problemen mee heeft.
Vorige keer klopte kv bij mij wel, maar nu maar sensitest besteld.

Mayo, ik weet dat hij bij mij wel een stuk donkerder kan, maar hij is niet heel erg licht nu dus er komt misschien wel wat aan. Vandaag en de komende dagen maar verder testen.
Heel veel succes met je echo! Dat je je zo zwanger voelt geeft dus wel wat meer zekerheid, het zal vast goed zitten. :)
Wat leuk Bettie en Nienke dat jullie weer meeschrijven!!!:)

De druk is wel hoog met die voorspellingen hoor, ik open met kloppend hart jullie kaartjes steeds :bonk: gelukkig werk ik niet bij ASTRO tv( om meerdere redenen dan alleen m'n stresslevel natuurlijk ;) )

Vanavond uitgebreid reageren, ik kan niet goed scrollen.

stresslevel natuurlijk ;) )
Hee, dat is gek. Op de frontpagina klikte ik op pagina 88, maar we hebben helemaal geen pagina 88.

Leuk dat je er weer bent bettie! En fijn dat het stoppen zo goed is gegaan. Uiteindelijk wennen kindjes er ook nog redelijk snel aan volgens mij. Wat je zegt over het "ontpillen" na zwangerschap zou best logisch zijn denk ik. Had je afgelopen weken geen ovulatietesten gedaan, dat je niet weet hoe lang je LF nu was?

Mayo, wat lief dat je zoontje dat zei! :heart: Mijn zoontje kan al een hele poos mamama zeggen, maar hij oefent nu ook echt met ma-ma. Zo lief ook.
Ik ga niet naar de huisarts denk ik. Vannacht was best een goede nacht. Wat het ook is/was, ik denk niet dat het een oorontsteking is. Een sprongetje, of tandjes, of ander ongemak lijkt me nu meer voor de hand liggen.

Nienemunt, dan hoop ik toch ook dat jouw voorspelling klopt! Tzt van de voorspelling duurde het gevoelsmatig misschien best lang, maar dat zou dan ook zomaar eens met je langere cycli te maken kunnen hebben. Maar goed, de lat ligt heel hoog voor fee momenteel ;-)
Ik vind het trouwens ook wel lastig met ovulatietesten, dat ze dus zo donker kunnen zijn, maar je geen knaller hebt. Ik heb deze cyclus tijdens mijn menstruatie een test gedaan, om te kijken wat mijn 'baseline' is. Tenminste, ik ga er dan vanuit dat ik dat als baseline kan zien, want sowieso was er toen geen eisprong. En toen was er toch ook een streepje te zien. Dus ik denk dat hij echt heel donker moet zijn wil dat bij mij een eisprong aangeven. Ik weet dat het kan, want heb het wel ooit gehad, dus daar moet ik dan maar weer naar op zoek.

Haha Fee, het is in ieder geval een leuke bezigheid zo ;-)
Ohja, en mayolijn: veel succes/plezier bij de echo!
Het hartje klopt mooi! :heart:
Fijn mayo, gefeliciteerd! :love:
Gefeliciteerd Mayo!! Altijd weer fijn die bevestiging dat alles goed is hè!

Nienemunt, als de vorige keer de ovulatietesten van kruidvat wel klopte, dan kun je er wel vanuit gaan dat het bij jou wel betrouwbaar is!!
Is het trouwens een idee (ook voor jou Marie) als de ovulatietesten donkerder worden, er eentje van CB te gebruiken? Ik vind dat altijd heel prettig werken met die smiley's. Best duur maar als je nu vooraf goedkopere ovulatietesten gebruikt, en het loopt steeds donkerer op, dan kun je de CB gebruiken. Zo doe ik het meestal.

Afgelopen maand geen ovulatietesten gebruikt dus ook geen idee wat mijn LF was. Komende maanden ga ik ook niet testen, ga er gewoon vanuit dat mijn lichaam nog moet opstarten. Met mijn man afgesproken dat we in augustus er echt voor gaan, nu zien we wel. In augustus ga ik dan ook kijken of mijn LF weer normaal is. Nu zou het alleen maar stress geven als die LF nog kort is, terwijl dat heel goed kan omdat mijn lichaam nog moet opstarten. (Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, en dan zou ik gewoon zwanger kunnen raken, en dat is ook helemaal goed natuurlijk!) Wel fijn die relaxte instelling.
Fijn Bettie, die relaxte instelling. Hopelijk hoef je in augustus niet meer te gaan proberen :D

Dankjewel!
Uitgerekende datum is nu overigens verzet naar 11-1. Zou best kunnen want mijn temp steeg ook pas 3 dagen na de positieve ovulatietest echt omhoog. Dus misschien was hij later. Zou betekenen dat ik vroeg positief heb getest (3 dagen voor Nod). Maar kindje is nu 7,2mm dus meting is ook nog niet zo specifiek. 15-6 de termijnecho.
Mayolijn, dus toch een latere ovulatie gehad misschien! Ik heb je kaartje even terug gezocht en het lijkt me best aannemelijk, zeker aangezien je na je FF- eisprong nog een positieve ovulatietest had. Je had eigenlijk net nog een dagje moeten doortesten om het zeker te weten ;-) Op zich denk ik wel dat dat zo is, want het verklaart ook wel dat je zwangerschapstest nog niet zo knalde.

Bettie, je klinkt echt super relaxed, wat een fijne instelling :) Wel een gek idee dat er dan zometeen een jaar voorbij is gegaan sinds jij in eerste instantie dat topic opende.

Ik ga geen combinatie van gewone en CB ovulatietesten gebruiken trouwens, al snap ik wel dat veel vrouwen dat wel doen. Vooralsnog vrijen we nog niet echt gericht, dus alles wat ik doe (ik bedoel temperaturen en ovulatietesten :-P ) is vooral voor de leuk. Dan vind ik de CB daar toch te duur voor.
Gefeliciteerd Mayo! Wat heerlijk zeg! Lekker van genieten :)

Reageer later uitgebreider.
Dankjewel Nienemunt!
We hebben het gisteren aan mijn (schoon)ouders verteld. We hadden in de babykamer to be een setje kleertjes met een knuffeltje opgehangen. Gisteren was de bovenverdieping geschilderd dus was een mooi moment om even "boven te kijken". Ze hadden het nog niet verwacht, hadden gedacht dat we eerst de verbouwing af zouden wachten.

Ja Bettie ik vind het ook best aannemelijk dus ik maak me geen zorgen over dat hij achterloopt op de groei. Ik heb het wel nog nooit eerder gehad, bij mij zoontje scheelde het maar 1 dag.
En jammer dat ik nu weer een paar dagen korter zwanger ben ;-D
O en Marie, heel gericht seksen hoeft niet want als mijn eisprong pas op donderdag was, dan hebben we 2 dagen daarvoor voor het laatst seks gehad ;-D
Goedemorgen, wat is het hier weer gezellig druk :) ! Bettie en Nienemunt, leuk om weer van jullie te lezen. Of je nou gaat bijhouden en testen of juist niet, als je je er maar prettig bij voelt. En als de kaarten maar gunstig gelegd zijn natuurlijk! Heb je al een ei gespot, Nienemunt?
:fortune:
Mayo, wat fijn dat je echo goed was! Dat wordt maar gematigd volproppen met kerst, en lekker vroeg naar bed met oud en nieuw dus. En hopelijk zijn de kwaaltjes vrij snel voorbij want dat misselijke gevoel lijkt me maar niks.
Hier had mijn temperatuur een grapje gemaakt van 1 dag, helaas pindakaas, ik was al aan het plannen en rekenen maar dat was van korte duur. Dus ik sta weer in wachtstand, tadam tadam. En jongste dochter heeft waterpokken dus mijn productie wordt weer opgekrikt, maar gelukkig heeft ze er niet heel veel last van al ziet het er wel indrukwekkend uit.
Dus fee, de druk loopt op! Marie, is je zoontje alweer de oude?
Ben ook benieuwd hoe het met GMS gaat met de zwangerschap van nr 3, en hoe zwaar dat is... Of misschien wil ik dat wel helemaal niet weten :blond:
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Ik zie het moiwichtjes, jammer! Frustrerend als er maar niks lijkt te gebeuren. Wat zielig dat je kleintje waterpokken heeft! Wel fijn dat ze dan zo'n troost en verlichting aan de borst kan vinden. Fijn dat je dat kan geven aan haar.
Wat leuk dat jullie het al hebben verteld Mayo! En dan toch ook leuk dat het nog onverwacht was. Ik heb het de vorige keer gewoon plain gezegd, maar ga nog wel eens nadenken hoe het bij een volgende aan te kondigen ;-)

Ik wist bij m'n zoontje precies de eisprong en dus ook UD, dus toen de verloskundige me eerst op hun UD zette bij de eerste echo/aan de hand van laatste menstruatie, wist ik toch al dat dat niet klopte :whistle:
En met 2 dagen voor eisprong zit je iig nog op 2-3 keer seks in een week? De 3 redden we eigenlijk nooit :-P

Moiwichtjes, wat vervelend dat je dochter de waterpokken heeft :-( Maar wel heel fijn dat je er op deze manier voor haar kunt zijn. Ergens wil ik wel dat mijn zoontje nu ook al de waterpokken krijgt, dan leg ik hem ook gewoon vaak aan en is hij er maar vanaf.
M'n zoontje is wel redelijk de oude trouwens, maar o wee als het 's nachts te lang duurt voordat hij effectief kan drinken. Hij wil ook wel veel drinken overdag. Moet ik hem maar zo veel mogelijk mee op sleeptouw nemen, want buiten de deur vraagt hij er minder om. En ik denk dat er misschien een hoektand doorkomt.
Nee Marie wij ook niet hoor. Het commentaar op ovulatietesten/ temperaturen met de opmerking "gewoon om de dag seks", nou ik trek dat niet hoor. Zeker niet met een onvoorspelbare cyclus. Als we dat met ovulatietesten een week of 1,5 doen, dan heb ik wel even genoeg gehad. Niet dat het dan verplicht voelt, of niet fijn is, maar ik moet wel echt even tijd en zin maken dan.
Hoi dames,

Lees alles mee hoor, maar dat nieuwe forum nodigt niet echt uit om te reageren en ben druk geweest.
Fijn van het kloppende hartje Mayo, gefeliciteerd! Het lijkt me wel weer tijd voor een nieuwe zwangere; wie biedt ;-)
Hoe gaat 't met eten van je zoontje Marie?

Hier gaat het wel goed, moeheid is minder (ook door het lekkere weer denk ik), maar mijn lijf wordt zwaarder. De kilo's vliegen eraan, veel sneller dan bij de eerste twee, dus dat wordt hard aan het werk na de bevalling. We zijn voorzichtig aan de slag gegaan voor de babykamer en heb al een pakje gekocht. Naam zijn we bijna over uit. De andere twee kinderen zitten op dit moment in een redelijk makkelijke fase dus dat is fijn, vrees al voor 't moment dat dat weer omslaat. Vanaf volgende week 3 weken vakantie en dan hoef ik nog maar 7 weken te werken dus dat gaat best snel! Jij hebt al bijna verlof of niet Fee?

Balen van de waterpokken Moiwichtjes, bij mn oudste viel 't mee met de klachten, hopelijk bij jou ook.
Hallo allemaal! Ook hier even wat minder reacties doordat ik het nieuwe forum echt niet fijn vindt werken. Nodigt inderdaad wat minder uit...

Moiwichtjes wat vervelend voor je kleintje van de waterpokken, maar wat een mooie functie kan borstvoeding dan ook hebben hé?!

Mayolijn een goede echo: wat fijn! Nogmaals gefeliciteerd!

Gms wat fijn dat het zo goed gaat en ook je andere kindjes in een wat makkelijkere fase zitten. En wat gaat het snel!

Fee, zou je voor ons nog eens kaarten willen leggen voor het geslacht?! Ben benieuwd! Nog een paar weekjes en dan weten we het!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, even een snelle blik.

Hier gaat alles goed! Ons meisje heeft alleen alweer een paar weken slechte nachten en dat is wel extra vermoeiend nu. Vanavond maar op tijd naar bed!
Gms, fijn dat het goed gaat en de vermoeidheid wat minder is :) Die kilo's komen vast wel goed, of moet je altijd veel moeite te doen om wat gewicht kwijt te raken?
Met het eten van mijn zoontje gaat het wel oké, ik maak me er meestal niet druk om. Hij eet nu in ieder geval weer zijn pap, banaan en mango en afhankelijk van wat het avondeten is, eet hij daar ook best wat van. We moeten maandag weer meten en wegen (en de 14 maanden prikken halen), dus ik ben benieuwd hoe zijn groei dan is.

Es, for what its's worth, het forum went wel een klein beetje na een tijdje. Maar er zitten nog steeds dingen in die me niet echt bevallen en reageren op andere topics doe ik ook een stuk minder nu.
Wel fijn dat alles goed gaat verder! Ik kan me voorstellen dat gebroken nachten nu extra zwaar vallen. Mijn zoontje had ook een wakker uurtje vannacht en ik was een beetje boos op hem geworden :cry:
Fijn dat alles goed gaat gms, merk je dat je buik ook groter is dan bij de vorige twee?
Ik ben benieuwd hoe snel je het bij mij gaat zien als ik weer zwanger ben, bij de eerste was ik bij 20 weken nog zo plat als wat.
Dat vond ik toen heel jammer haha. Maar toen ging het uiteindelijk heel hard en bij 30 weken kon je er niet meer omheen. Bij 41 weken was mijn buik echt mega.

Ah vervelend moiwichtjes de waterpokken. Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van. Even doorheen. Mijn zoontje heeft nog geen 1 kinderziekte gehad, soms denk ik ook weleens hij kan ze maar beter krijgen dan is hij er ook weer vanaf. Hoe kleiner ze zijn hoe minder last ze hebben (schijnt).

Marie, je bent ook maar een mens hoor. Maar ik herken je schuldgevoel wel. Gister was mijn zoontje ook zo aan het dreinen en zeuren. Daarna voel ik me dan weer heel schuldig en baal ik van mezelf. Maar goed we zijn ook maar mens hoor. Daarna doe ik dan weer extra lief tegen hem haha. Zoonlief zit nu echt in een 15 maanden sprong. Vanmiddag bij de AH kreeg hij een banaantje van een vakkenvuller. Die zat hij heerlijk op te peuzelen. Toen het banaantje op was ging hij verder met de bananenschil. Ik pakte het af, nou dat vond hij geen goed idee. Hij werd woest. Ik van alles geprobeerd om hem af te leiden, niets hielp. Meneer wilde die banenschil en niets anders. :')
Ik moest weer veel bijlezen, gezellig druk hier!

@Nienemunt en Bettie; welkom terug. Leuk dat jullie weer mee gaan schrijven.
@Bettie, wat fijn dat je er zo relaxt in staat en dat het afbouwen van de bv zo goed ging.
@Mayo, super dat je een goede echo had. En wat een leuke manier om het aan de ouders te vertellen!
@Gms, fijne vakantie!
@Es en Marie, vervelend, die slechte nachten. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het dan soms wel even gehad hebt en je je een beetje afreageert.

@moiwichtjes, jammer dat er nog steeds niks gebeurt in je cyclus, maar weer afwachten dus. Je vroeg laatst nog of ik de afgelopen tijd ook nog last heb gehad van krampen etc. Maar ik heb behalve vermoeidheid en prikkelbaar zijn (maar dan weet ik nooit of het van hormonen komt of gewoon omdat ik het even wat te druk had/stress) eigenlijk geen klachten gehad. Enige wat me nu is opgevallen is dat mijn borsten duidelijk weer kleiner zijn geworden en ik heb weer iets meer afscheiding en dus pukkels in mijn gezicht. O ja, en weer iets meer libido, wie weet duidt dat toch ook ergens op. Maar verder dus geen enkel teken van een naderende menstruatie en ook niks wat op een zwangerschap wijst.

Ik zat deze week een klein beetje in een dipje en was wat aan het piekeren over dat ik nog geen cyclus heb. Heeft er denk ik ook mee te maken dat ik afgelopen weekend 36 ben geworden, dat was toch weer even een mijlpaal ofzo. Ik kreeg een vriendin op bezoek die huisarts is en heb het even aan haar voorgelegd. Ze zei dat het in principe normaal is en dat het ook wel een half jaar kan duren na het stoppen van de borstvoeding voordat het weer op gang is. Dus als je naar de huisarts gaat, zal die waarschijnlijk zeggen dat je gewoon nog maar even af moet wachten. Dus dat doe ik dan maar. Ik hoop dat ik er ook snel weer iets relaxter in kan staan , het komt uiteindelijk ook gewoon zoals het komt.. (en ik heb ergens het gevoel dat ik het met mijn gepieker erover alleen maar tegenhoud..). Moet maar gewoon wat vertrouwen op mijn eigen lichaam hebben dat het wel weer gaat werken als het daar de tijd voor is. En verder lekker van onze kleine dreumes genieten.

Deze week ook met hem naar de dokter geweest, want hij had een loopoortje wat maar niet over ging. Daar heeft ie nu oordruppels voor gekregen.
Zucht ik en het forum zijn nog geen vriendjes! Mijn man is een week in buitenland dus ben even op standje overleven, daarom iets minder tijd te reageren.

Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt wortel, had ik voor jou ook al kaarten gelegd?( Moet nog steeds alle readingen even opslaan)

Ik ga zsm voor jou nog kaarten leggen Es, zodra m'n man er weer is!;)

Ik moet wel lachen om je bananenschil verhaal Bettie, stelt me wel heel erg gerust, soms ben ik echt in shock hoe heftig mijn zoon reageert als we toch echt iets anders gaan doen wat hij in z'n hoofd heeft. Dan zie ik allemaal horror beelden voor me van een terror kleuter:')

Ik zie niet op tegen de bevalling, eerste was echt heftig, heel lang en geen ontsluiting, alleen rugweeen en uiteindelijk opwekkers en ruggeprik gehad( wat een verademing). Toen in 20 min eruit geperst omdat ik het spuugzat was maar echt wel 6 weken flink moeten herstellen.
Had een cursus hypnobirthing pijnloos bevallen gedaan maar dat was dus een beetje een teleurstelling :rofl:

Maar goed, dat heb ik overleefd en ik kan nog niezen zonder tena lady dus dan moet een tweede alleen maar makkelijker worden . overigens sprak ik de vk pas bij controle die al uit haarzelf aangaf dat hypnobirthing bij een tweede vaak veel effectiever is en ze bij een eerste toch vaak moeten afwijken, dus ik heb goede hoop, overweeg zelfs om thuis te bevallen, maar mijn man is daar beetje angstig in omdat we in buitengebied wonen.

Moi & Marie, wel even opschieten hè, we hebben nog maar een paar dagen!

@ Gms fijn dat de zwangerschap goed gaat, en ach, misschien blijf je zo weer hangen met gewicht, hier val ik nu zelfs wat af door alle drukte. Voorlopig nog geen verlof , voel me nog erg fit dus we gaan lekker door:)

Sorry wie ik vergeet, zoon sleept.me naar buiten!
Ha fee, inderdaad nog maar een kleine week tot de volgende maand, maar ik heb er nog alle vertrouwen in :high5: en om het extra spannend te maken ben ik ook maar niet meer aan het temperaturen want we hebben een paar dramawaterpokkennachten achter de rug dus dat had toch niet zoveel zin. Ik schreef dat ze er niet veel last van had, maar dat was de stilte voor de storm; daarna kwamen de pokken pas echt en was het 's nachts alleen maar huilen, huilen, huilen en wriemelen van de jeuk en buikpijn, want ze had ook erg nare luiers. Ze hoefde zelfs geen borst meer, dus papa moest aan het werk want ik was ook helemaal gaar. Maar inmiddels lijkt het ergste achter de rug en drinkt ze gewoon weer de hele nacht :P; knappe cyclus die daar nog doorheen komt!

Leuk verhaal ook van dat hypnobirthing, ik had bij de 1e een badbevalling gepland maar ze kwam te vroeg dus ik lag uiteindelijk in het ziekenhuis aan de monitor op het bed vast. En bij de 2e zou ze na het breken van de vliezen vast heul snel met onbedwingbare weeën komen, dus iedereen stond naast het bed me verwachtingsvol aan te kijken :hyper: maar er gebeurde helemaal niets :facepalm: dus toen ben ik ook maar uit frustratie zelf gaan persen. Ik hoef ook geen tena bij het niezen maar het zit toch niet helemaal meer gerangschikt zoals eerst in mijn onderbuik... Spontaan trampolinespringen durf ik in ieder geval niet meer :$

Es, hopelijk gaan de nachten bij jou inmiddels weer wat beter! Ik zou gewoon man aan het werk zetten, want dat lijkt me met die zwangerschapsmoeheid maar niets. Maar goed, als mijn man beneden zit met dochter hoor ik nog altijd elk huiltje...

Bettie, bij mijn eerste zwangerschap ging het groeien van de buik ook heel geleidelijk en netjes, maar bij de tweede moest ik al veel sneller in de positiebroek. Het leek toen wel gewoon een spekrol, niet echt een zwangerschapsbuik. Ik vond het wel extreem dat ik bij 5 weken al mijn kleding tevoorschijn moest halen, maar dat bleek later 10 weken te zijn, net zoals bij es. :)

Wortel, tja herkenbaar die crisismomenten als je jarig bent, dus nog :hug: en :cheers: ! Later lachen we erom, denk ik dan altijd maar, en het is geen wedstrijd etc. etc. maar dat voelt op zo'n moment niet zo. En wachten, tja er zit niks anders op... Ik had dus wel al die rare dingen die ik opnoemde en nog steeds af en toe kramp maar verder geen alarmerende dingen dus de huisarts zal inderdaad weinig opleveren. Wel heb ik zelf inmiddels de oproep voor het bevolkingsonderzoek omdat ik nu 35 ben, misschien dat ik dan nog even wat vragen kan stellen. Is het oortje van je zoon alweer beter?

GMS, ik zou mij graag opwerpen als nieuwe zwangere maar dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ik zet mijn geld denk ik op Nienemunt en/of Marie :thumbsup: Fijn dat het goed gaat en de andere 2 mee willen werken op het moment, en tja die kilo's... Heb je tenminste weer een voornemen met Oud en Nieuw haha. En anders maar een beetje actief doen tijdens je vakantie straks, het wordt lekker strand- en zwembadweer lijkt het!

Nou lang verhaal weer, ik moet eigenlijk thuis werken nu maar ik ben nog niet erg productief :bonk:
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Wat naar van die horrornachten Moiwichtjes, wat zal jij gesloopt zijn.
Marie, herken je schuldgevoel ook, kan soms ook wat feller uit mn slof schieten dan ik zelf wil, maar ja.. Ik zeg dan wel altijd sorry. Hopelijk dit keer hypnobirthend bevallen Fee, dat is pijnloos toch :thumbsup: omdat ik een keizersnede heb gehad, mag ik kiezen of ik natuurlijk wil bevallen of een keizersnede. Ik neig naar natuurlijk vanwege het herstel en de ervaring maar vind het ook wel spannend, omdat mijn eerste bevalling eeuwig leek te duren.

Mijn buik is heel groot, mensen die mij niet kennen vragen of ik al bijna moet bevallen :-x ben er zelf niet zo blij mee, bukken en scheren enzo gaan nu al moeilijker en ik moet nog zo lang. Bij de eerste had ik ook een heel bescheiden buikje, maar tussen de zwangerschappen door niet echt meer gesport.. je buik zal de 2e keer vast sneller dik zijn Bettie ;-))

Genieten jullie ook lekker van de zon tijdens dit lange zonnige weekend?
Jeej hier eeeeeindelijk een positieve ovulatie test op dag 30. Lange cyclus vergeleken met de vorige. Heeft dus nog wel echt tijd nodig na de bv blijkbaar.
Nu dus lekker gezellig maken en dan 2 weken afwachten.

Woensdag was ik jarig, 24 jaar (voor de tabel :p ) super oud vergeleken met de meeste hier ;-D
Heb een hele mooie Tula Toddler (peuter draagzak) gekregen! Wilde ik graag omdat de baby versie te klein werd. Gezellig dagje gehad en manlief was vrij.
Nog wat te vieren want manlief heeft qua werk een geweldig aanbod gekregen. Heel leuk, want hij gaat dingen doen die hij super gaaf vind en financieel ook een grote sprong. Dat is best chill :)

Mayo, wat een leuke manier om te vertellen zeg. Mooie verrassing dan :)
Hoe gaan de kwaaltjes verder?

Marie, fijn dar zijn eten weer beter gaat. Blijft lastig hè van die eters met een gebruiksaanwijzing.
Bij jij al weer met ovulatie testen bezig en verder temperaturen?
Jou zoontje is in de nacht soms wakker toch? Dan is het temperaturen toch niet zo betrouwbaar of hoe doe je dat? Ze zeggen namelijk dat even opstaan om naar een wc te gaan al invloed heeft.
Hopelijk wort er snel een eitje bevrucht ;-D

Gms, fijn dat het goed gaat! Die kilo's pas druk om maken na je bevalling hoor, dat komt vast weer goed. Elke zwangerschap is anders zeggen ze.

Es, nachten al weer wat beter? Hopelijk heb je al weer wat kunnen bijslapen.

Bettie, wat fijn die relaxte instelling. Ik ben benieuwd hoe je cyclus nu gaat. Je LF zal vast en zeker langer worden. Weet niet of dat meteen de eerste keer zo is, maar dat zal zich wel herstellen.

Wortel, lastig he dat wachten. Bij mij kwam het een maand na het stoppen op gang, dus het kan ook heel snel gaan. Volgens mij bij Mayo en Es ook toch?
Hopelijk voor ook voor jou!

Fee, heftige bevalling zeg! Wel fijn dat je er daar door niet extra tegen op ziet.
Ben benieuwd of er nog meer van je leggingen (Haha nee niet die broeken) uit gaan komen! Wel hoge druk nu idd :P

Moiwichtjes, aaaahw rot van die waterpokken. Begrijpelijk dat temperaturen daar niet echt bij past.
Je weet in iedergeval dat het je geen cyclus hebt door het vele drinken. Echt super knap hoe je dat zo vol houdt en je dochter gewoon lekker laat drinken. Dat is ook het beste medicijn!
Haha ik moet wel een beetje lachen om je tweede bevallingverhaal.
Hopelijk ben je het geld niet kwijt dan haha, zou er graag bij willen horen.
Jouw kaarten waren mooi, dus hoop toch ook voor jou mee ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven