***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
SHIT!!!! letterlijk dan he.... Fleur is voor het eerst in haar leventje vreselijk aan de diarree (3 doorgelekte luiers in een half uur en stinken!!!!) Het is waterdun.

Iemand nog ervaringstips? Ik denk dat het komt door de pizza die ze gisteren mee heeft gegeten (kerrie). Heb al bedacht dat ze vandaag alleen water te drinken krijgt (en ga kijken voor roosvicee stop) en dan maar rijst koken met wat suiker erbij en dat geven en banaan. Maar meer kan ik eigenlijk niet bedenken.... Ze is redelijk levendig, maar niet helemaal happy.

Ben blij dat de loodgieter niet op is komen dagen vandaag, kan ik tenminste mijn wasjes draaien.

Sorry erg ego, maar ben een beetje bezorgd... door gebrek aan ervaring hiermee....
drop : wat vervelend dat fleurtje zo hard aan de diarree is, er is zeker een middeltje om het te stoppen, maar weet de naam niet meer. Verder kan je ze ook beschuitjes geven te eten.

framboos : wat fijn dat je vriend maandag zijn rijbewijs terugheeft.

Xander hoest idd met zijn keelontsteking, maar het lijkt nu weer beter te gaan, alhoewel hij nog koorts maakt

Opleidingsnieuws op hyves
Wat zielig Drop! Ehm... bananen, rijst met appelmoes en ontbijtkoek? Verder zorgen dat ze veel drinkt, dan kan het niet zoveel kwaad. Je kunt voor de zekerheid ORS in huis halen voor het geval dat ze te weinig drinkt.

Ben gaar! Ik kon pas om 1 uur slapen, geen idee waarom. Wel irritant. Puk is gaar omdat we de kat van de buren gisteren hadden geleend en hij hem nog een uur aan het roepen was vanuit zijn bed.

Ik had hem eigenlijk op willen houden zodat hij lekker kon slapen onderweg naar Icke, maar dat lukte niet, dus hij ligt er al weer in. Ik ga ook even hangen.
Wat zielig Drop! Roosvicee stop helpt meestal wel goed, verder idd bananen en rijst e.d. Misschien een beschuitje? Oh ja en pindakaas schijnt ook te stoppen volgens de arts van de huisartsenpost. Verder zou ik haar niet te veel melkproducten geven vandaag.
FF tussendoor, dit is zo'n leuk filmpje van Pingu:

http://www.youtube.com/watch?v=Ya1StRWWDvk
Kaj is sinds gister ook flink aan de diarree. Althans, al 2 nachten vreselijk overgeven en op de dag net zulke diarree als Fleur, yeg....

Veel plezier bij de meet en vergeet de foto's niet
He jakkes Lilien, dat klinkt wel heel naar. Ik ben zo blij dat het alleen maar diarree is en dat Fleur niet over hoeft te geven. veel beterschap voor kaj!!!!

Ze ligt nu alweer dik een uur te slapen, helemaal moe. Er zit weinig leven in vandaag.
He jakkes dropneus en Lilien!!!arme kinders...het lijkt alsof die stomme virussen maar niet overwaaien in Nederland!!

Dropneus, denk dat je al wat goede tips tegen de diarree hebt gehad!

Het enige wat ik nog heb ik domperidon zetpillen voor kinders...

voor het overgeven. Dit is volgens mij zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek.

En drop, kan je meisje wel een beetje fatsoenlijk onder de douche nu?

Laar he wat jammer dat je gaar bent!! Rij je wel voorzichtig dan?

Ik ben ook gaar! Kon een uurtje langer blijven liggen, en juist dat kan soms ook niet goed zijn voor je ritme.

Kocht net maar even een energie drankje bij het rankstation dus het komt goed!

Heb er zin in!!!

Layla heb pingu gekeken hoor staat in mijn favorieten voor Tommy. (hopelijk gaat ie het niet immiteren )
Veel plezier op de meet!

Laar gezellig dat je ook goed, had ik helemaal gemist.

Hier alles goed. Ff lekker aan het soppen in huis. Zie er altijd als een berg tegenop, maar ben zo blij als het klaar is en alles weer lekker fris is.

Beterschap voor Kaj en Fleur! Koen heeft gelukkig geen diaree maar wel heel vieze luiers aan de lopende band. Denk dat er weer een paar tandjes lastig doen. pff wat stinkt dat toch.

Framboos wat fijn dat je vriend zijn rijbewijs weer terug krijgt. Tjah zoals al gezegd heeft pikken ze hem niet voor niets in. Maar van Groningen naar Amsterdam kun je best wel eens 160 rijden op de snelweg in de vroege morgen en tjah dan ben je hem wel kwijt. Ik hoop trouwens dat het op de snelweg gebeurd is. Ben meer pissig op mensen die in de bebouwde kom te hard rijden of bij ons langs de dijk waar ook kindjes fietsen.

Voor de rest zijn mijn sompige hersenen ff alles vergeten. Ga ff Gijs eten geven en een beetje schaatsen kijken.
alweer stil

we missen onze altijd-schrijvende swissie
Joehoe Buitenmeisje!!

Framboos dat is fijn dat framboosman zijn rijbewijs weer terug krijgt. Moet het dan nog een keer voorkomen?

Hoe was de icke-meet?

Dropneus wat vervelend dat Fleur zo van die spuitluiers heeft. Zul je zien net nu je badkamer overhoop ligt.

Hoe is het nu met haar?

Kaj ook al niet fit. Beterschap!

Layla, wat een gezelligheid daar bij jullie thuis. Dat wordt wat als Yasemin dadelijk ook gaat kletsen.

Zo dadelijk even omkleden. Wij hebben vanavond een feestje. Moeten wel een stuk rijden en daar heb ik nu even geen zin in. Muis wij komen langs D. dus ik zal even zwaaien.
oh dames, we zitten toch niet in de bergen. Gisteren zijn zus, Finn en ik rond 10.30 met de trein richting bergen gegaan (man en zwager waren met de auto). Ging prima met de trein, met 2 uur stonden we in de sneeuw. Ondanks slechte voorspellingen was het super-mooi.

We hadden om 14 uur afgesproken met de mannen en hebben lekker geluncht. Daarna zus en Finn terug naar hotel en ik heerlijk 2 uur geskiet, HEERLIJK. Echt helemaal super, ik kon het nog, het was gezellig, mooi weer, relatief ok sneeuw, kortom genieten!

Daarna terug naar het hotel en lekker ff pitten. Tja, dat pitten ging niet zo goed, en ik begon steeds meer last van maag en darmen te krijgen. En toen begon het dus, eerst alleen diarree, en binnen 10 min ook overgeven, zit je daar in een hotel (familiekamer met gedeelde badkamer). Ik wou echt alleen maar naar huis. Dus na erg slechte rit (elke 15 min stoppen, veel plastic tasjes etc) waren we eindelijk thuis. In de garage moest Finn ook ineens weer overgeven. Die heeft ook nog steeds vreselijke diarree. Toen we weggingen had hij een normale poepbroek, daarna niet mee.

Vandaag alleen maar in bed gelegen. Nu is het wachten tot man het ook krijgt. Rot-virus!

Zus en zwager zijn nu in "ons" apartement, schijnt wel erg leuk te zijn. Kijken of we een andere keer kunnen afspreken.

Sorry voor ego-bericht.
Arme swiss, beterschap voor jou en finn!
He jakkes... veel beterschap Swiss!!!!

Hier gaat het gelukkig heel aardig. Fleur ligt lekker te slapen en was vanmiddag lekker levendig.

Ik kreeg vandaag een hele vuilniszak vol met jongenskleertjes in maat 56 t/m 74. Kan dus wel even vooruit straks. Altijd fijn om reserve kleertjes te hebben. En dan ik zelf ook lekker echt mooie dingen kopen en mogen ze best eens wat meer kosten
Ach arme Swis! Wat een ellende! Ik hoop voor je dat je snel weer beter bent!

Drop, fijn dat het weer wat beter gaat met Fleur!

Even ego, want ben erg duf.

Ik heb op de hyves wat schrijfsels van me gezet. Zouden jullie ze van ongezouten kritiek kunnen voorzien?
Arme Swiss! Arme Finn! Arme B.! Arme zus! Arme vriend van zus! Wat balen dat jullie weekend zo in het water is gevallen!!

Esan, veel plezier op het feestje!

Hoe is nu met Fleur?

Liselot is lief en mooi! Wat een klein hummeltje zeg. Ik heb ook Livia eindelijk gezien. God, wat is dat meisje zoet zeg - je zou haar bijna vergeten.

Ruben en Puk hebben samen gespeeld en dat was erg schattig. Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen, want volgens mij klikt het wel tussen die twee. Puk was aan het einde wel erg moe en heeft dus amper gegeten. De hele weg naar huis geslapen en toen ik hem net overlegde in bed sliep hij gewoon heerlijk verder. Fijn!

Ook leuk om Fachat en Framboosje weer eens te zien, want die heb ik ook maar 1 keer gezien en dat is alweer bijna ene jaar geleden.

Pfoe, ben best moe. In het donker rijden vind ik altijd zo vermoeiend, zeker zonder lantarenpalen en in een auto die je niet kent.
Muis, ik heb al gereageerd op hyves.

Fantastische verhalen!
Goedemorgen! Waar is iedereen??

Hoop dat Kaj, Fleur en Finn zich alweer wat beter voelen. Vind spugen en diarree altijd zo zielig, ok voor de moeders trouwens!

En arme swiss! Helemaal zin in je uitje en dan ziek worden en helemaal beroerd terug moeten in de auto. Balen hoor! Een dikke knuffel.

Layla, wat schattig die Zahra met haar buurmeisje.

Ben jaloers op de minimeet! Ik wil ook een keer.

wil iedereen zijn adres op hyves ff controleren??

You can't have a rainbow without a little rain 🌈
(Goeden)morgen. Ik zit hier met een bleek kereltje naar de sneeuw te kijken. Hij heeft afgelopen nacht weer eens 2 keer overgegeven, dus 2 keer bed verschonen, 2 keer onder de douche etc. Geen idee hoeveel wassen hier de laatste paar dagen gedraaid zijn, maar al mijn wasmiddel-voorraden zijn erdoor.

Het leek er vanacht even op dat Finn een oorontsteking had, hij bleef maar au zeggen en naar zijn ene oortje wijzen. Maar de kinderarts heeft afgelopen donderdag zijn oren nog gecontroleerd en toen was alles goed. Zo snel kan het toch niet gaan?

Ikzelf ben wel weer een stukje beter gelukkig. Vandaag ook maar weer eens proberen iets te eten.

Lara, dat stuk vanuit het hoge noorden is ook niet fijn rijden, heeft Puk lekker doorgeslapen?

Hebben jullie gisteren foto's gemaakt?

Drop, leuk zoveel jongenskleertjes. Ideaal om wat achter de hand te hebben toch? Helemaal dingen als rompertjes.

Hoe is het met Fleur? Gaat het al wat beter met haar?

Lilien, klinkt ook als maag-darm-virus. Succes ermee! Heel veel beterschap.

Sorry, niet verder bijgelezen. Finn wil aandacht.
DN, wij kunnen ook wel eens een minimeet houden (misschien als je bevallen bent?) in het zuiden!

Swiss, wat naar dat jullie zo beroerd zijn, veel beterschap!

Ik ga ff op hyves kijken naar de schrijfsels van Muis.
Hoi DN, hoe gaat het met jou? Zijn jullie allemaal weer een beetje beter? Ben je al een beetje klaar voor de kleine?

Volgens mij zijn de adressen op hyves up to date, ik weet alleen niet of het nieuwe adres van Chance erop staat.
Swiss, oorontsteking kan erg snel gaan hoor, bij Noah was er maandag nog niks te zien en woensdag of do had hij die ontsteking, toch maar laten controleren! Vervelend he, midden in de nacht bed verschonen en onder de douche etc. Beterschap. Gelukkig voel jij je wel wat beter.

Ja, een minimeet in het zuiden, Lijkt me leuk layla, drop, heb je ook zin???? En de anderen natuurlijk!

Muis, je schrijfsels zijn leuk!
Ja gezellig een minimeet in het zuiden. Ik heb bijna verlof (nog 4 dagen werken) dus moet lukken toch!!!!

Fleur doet het goed! Er zit weinig leven in vandaag, maar ze heeft wel weer gegeten en nog niet gepoept, dus het ziet er goed uit.

Nu even snel mezelf opkalefateren want we krijgen zo bezoek.

Groetjes!!
@swiss, ik hoest nog steeds, maar voel me wel fitter. Vriend nog steeds slapjes ed, maar is ook een hele irritante en slechte zieke, vind ie zelf ook gelukkig.

Tja, alles os klaar voor kleine, maar ben er pschisch nog niet aan toe geloof ik. v\Vind t nog wel ff lekker zo. Kleine gaat vanavond nog voor 2 daagjes naar mijn ouders, das wel lekker.

Mooi dat adressen up to date zijn.

Drop, nog 4 dagen werken, lekker! Dan komen jullie toch gewoon op kraamvisite!
Swiss, wat een pech zeg. Heel veel beterschap. Vertelde jij nou dat ze in Zwitserland niet in elk huishouden een wasmachine hebben? Zou niet weten hoe je dan al je beddengoed weer snel schoon krijgt met een spugend kind.

Oorontsteking kan inderdaad snel gaan. Ik zou het maandag toch even laten checken. Je kunt zijn hoofdeinde van zijn matrasje wat hoger maken. Neusspray en paracetamol.

Drop, nog maar een week werken, dan hoef je niet meer te sjouwen met zware spullen.

Een hele zak met kleertjes, altijd handig. Kleertjes die ik krijg en niet zo vind, geef ik altijd als reserve kleding mee naar de creche en in de auto ligt ook altijd een reserve setje. Weleens meegemaakt dat dochter iets de ver de zee in wandelde en haar laarsjes vol water liepen, dan is een setje droge kleding wel handig.

Muis, ik ga zo even lezen en genieten. Jij schrijft altijd zo gezellig en met humor.

Lara, stoer hoor zo even naar het hoge noorden rijden voor de minimeet. Wat leuk dat Puk en Ruben het zo goed met elkaar kunnen vinden.

Feestje gisteren was gezellig. Veel mensen gesproken die ik een hele tijd niet gezien had. Laat in bed en een brakke nacht. De oppas zei al dat Vincent zo aan het piepen was. Dit heeft hij de hele nacht volgehouden. Vervolgens komt Feline om zeven uur bij mij in bed liggen en begint toch te tetteren, grrrrr.

Vanavond maar vroeg naar bed. Er komt wel om acht uur een goede film. Misschien lekker in bed kijken.

jemig stuk barstte van de spelfouten, dus even aangepast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven