***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
DN : wat sneu dat Noah onder het mes moet, maar langs de andere kant kan het je een hoop zorgen in de toekomst doen verdwijnen.

En idd hopelijk komt kleine broer volgende week niet als die ingreep moet gedaan worden. Ik duim alvast met je mee.
DN : wat sneu dat Noah onder het mes moet, maar langs de andere kant kan het je een hoop zorgen in de toekomst doen verdwijnen.

En idd hopelijk komt kleine broer volgende week niet als die ingreep moet gedaan worden. Ik duim alvast met je mee.
Draakje wat naar voor kleine noah! En niet handig nu, maar straks ook niet. Kan het niet langer wachten? Hij heeft er blijkbaar teveel last van...

Witch: Met 2,5 jaar zindelijk is best vroeg. Zou Xander dan al 5 hele dagen naar school gaan? Dat is best lang of niet?

Muis: babymassage is echt leuk en gezellig voor de mamas.

Gijsje vindt het deels leuk, maar soms is hij het ook wel ff zat, maar dan gaan we gewoon lekker kroelen.

Laar: Voel je je al iets beter? Lekker genoten van je boek.

Lilien: Fijn dat alles weer ok is. Voel je je zelf ook weer ok?

Fachat: Zwaai zwaai... wel een klein beetje rustig aan doen hoor! Vergeet niet te genieten!

Vanmiddag ben ik met Koen wezen wandelen vanaf de creche naar huis. Hij kan echt al een eind zelf wandelen. Het laaste stukje heeft hij op mijn nek gezeten, want Gijs lag in de kinderwagen. Grappig hoor!
BM : Xander zal vijf volle dagen naar school gaan. Alleszins dat gaan we toch proberen ... we zien wel hoe het loopt. Heb alleszins niet veel zin meer om hem in de creche te laten, kost bergen geld, en nu zo heel enthousiast ben ik van deze creche ook niet.
Jeetje wat sneu zeg voor Noah! Het is natuurlijk wel fijn als de klachten daarmee worden verholpen, maar de timing is waardeloos!

Jeetje, wat een opgave voor zo'n kleintje om vijf hele dagen naar school te gaan. Is dat van 9-15? Waarom ben je niet zo enhousiast over de creche?
Lara, beterschap! Ik hoop dat Puk lief voor zijn mama is zodat je een beetje kunt uitzieken.

DN, wat naar dat Noah onder het mes moet. Ook al weet je dat het nodig is, het blijft akelig voor zo'n kleintje.Ik hoop idd dat de kleine nog even blijft zitten tot na de operatie.

Fachat, de magazijn opruiming is op 14, 15 en 16 februari. Als je tijd hebt en wilt gaan kijken zou dat heel fijn zijn. Ik zal wel ff de uitnodiging doormailen, want je moet vantevoren inschrijven.

Hier een druk dagje met de 2 dames. Zahra wil dus absoluut niet binnen blijven, dus ik ben maar ff naar mijn werk geweest om koffie te drinken. Ik heb dus helemaal geen zin om te beginnen, stom is dat, ik hoopte dat het bezoekje zou helpen, maar dat was helaas niet het geval. Ik voelde me echt een buitenstaander. Mijn baas was er wel en hij vond Yasemin en Zahra net zo lief als haar moeder.
Layla, de 16e ben ik op mijn werk, dus dan wil ik wel ff voor je kijken! Moet je me even vertellen wat je precies wilt hebben en wat je er maximaal voor wilt betalen!
Wanneer moet je weer beginnen Layla? Ik denk dat je er na een weekje al weer helemaal in zit en het vast fijn vindt om weer aan de slag te zijn. Zie je er ook tegenop Yasemin weg te brengen?

Nou, Puk heeft zijn balansdag alweer teniet gedaan hoor. Net nog 1,5e fles melk (wat makkelijk dat hij dat nu zelf al kan zeggen!) gehad, hoewel hij toch echt genoeg (lees: enorm veel)had gegeten vandaag.

Zo, ik duik mijn bed in. Weltrusten allemaal!
welterusten Lara, ik hoop dat het morgen alweer wat beter met je gaat.

Layla had je er bij Zahra in het begin ook moeilijk mee? Ik denk ook dat je je wel weer snel een deel van het team voelt, je moet gewoon weer ff op de hoogte zijn van alle nieuwtjes dan gaat het snel weer.

Jeetje Witchke, al naar school, wow, dat klinkt echt enorm groot. Ik moet ook eens gaan kijken hoe het hier zit met scholen. Weet wel dat alles hier in het dorp aanwezig is (zelfs naast de creche waar hij nu zit), dus zolang we niet verhuizen is alles prima.

DN, wat zielig zeg dat Noah onder het mes moet, bah. Ik hoop voor je dat alles goed gaat.

Finn loopt ook weer door de kamer te banjeren. Hij weigert te slapen terwijl hij net doodmoe was. Nou ja, als hij nu laat slaapt, wordt hij morgen laat wakker, ook wel makkelijk.

Hopenlijk kan ik dan voordat hij wakker wordt al wat werk verrichten. Heb net trouwens de eerste afleveringen gezien van gooise vrouwen, had de dvd voor kerst gekregen. Best leuk!

Als Finn zo gaat slapen duik ik ook lekker mijn bed in. Heb het boek Klunen bijna uit, hilarisch!
Klunen is geweldig, heb ik aan zwager gegeven voor verjaardag, maar zelf daar op de avond zelf al een aantal stukjes gelezen. Die man kan zo leuk schrijven!

Hier ligt ventje al een tijd op 1 oor en niet meer gehoord gelukkig.

Bijna alle adressen klaar nu voor kaartjes. /altijd lastig, wie wel en wie niet.

Nu lekker slapen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Helemaal niet hoor: ons wel!

Ja, nu ga ik echt, echt, echt naar bed. Heb even een fotoboekje voor mijn moeder afgemaakt.

Klunen is trouwens hilarisch. Heb het van zwager gelezen. Vooral dat stukje over kinderen in vliegtuigen: "excuses aan de mensen in rij 1 t/m 25".
Goedemorgen

Wij gaan zo zwemmen. We gaan een zogenaamde ijsberenduik doen, ofwel mama en Koen gaan in volle kledij het water in om te kijken hoe dat voelt als je je kindje een keer achterna moet springen. pff wel een heel gedoe met al die natte zooi, maar wel leerzaam denk ik.

Hier trouwens ook een grapjas draakje. Koen heeft op zijn kamer twee schilderijen met koeienkoppen hangen. Als ik vraag of het koeien zijn zegt hij dat het wafs (honden) zijn. Of hij wijst ernaar en zegt waf. Als ik dan nee zeg moet hij heel hard lachen. Dit kunnen we echt onbeperkt herhalen.

Ga me klaarmaken
Swis, Gooische Vrouwen is leuk! Wel grappig dat mijn man er ook helemaal gek op is, wij hebben dus alle dvd's. Hij heeft al een paar x de dvd's uitgeleend aan turke vrienden van hem en die vonden het ook leuk. Heb je alle dvd's of alleen seizoen 1?

Fachat, ik zou graag een aanvullende bekledingsset willen in roze en misschien een verzorgingstas, misschien kun je gewoon kijken wat ze hebben en dan ff bellen wat het kost? Als het heel goedkoop is wil ik wel wat extra om op MP te verkopen, want daar wordt goed geld voor geboden! (misschien idee voor jou ook?)
Swis, bij Zahra had ik echt zin om te gaan werken, want ik kroop tegen de muren omhoog, maar nu dus helemaal niet. Volgens de crecheleidster is dat heel vaak zo bij de 2e, ze hoort het van heel veel moeders en collega's die een 2e kindje hebben gekregen. Misschien dat ik onbewust besef dat het ws de laatste keer is dat ik zo lang thuis ben, want ik denk niet dat er nog een 3e komt bij ons.

BM, dat klinkt goed die berensprong, lijkt me idd wel heel leerzaam om te weten wat je moet doen als je kind in het water valt.
Layla, ik denk dat het ook te maken heeft dat je bij de eerste overal aan moet wennen, en dat je nog best onzeker bent. Dan is werk "fijn" omdat je dan weer even het gevoel hebt iets onder controle te hebben. Nu is Zahra relatief gemakkelijk in de zin dat je haar goed begrijpt, en Yasemin is natuurlijk ook veel gemakkelijker omdat je A alles al een keer hebt meegemaakt en B je ook door hebt dat alles niet altijd perfect hoeft te zijn.

Begrijp je een beetje wat ik bedoel?

Daarnaast heb je nu natuurlijk 2 kindjes overdag, waardoor je hele dag er compleet uitziet (denk ik) dan met 1 kindje.

Ik heb seizoen 1 en 2 gekregen, en ik vind het so far echt leuk.

BM, goede oefening zeg, succes.

Lara hoe gaat het? Voel je je alweer een stukje beter?

Ik had gisteren toch geschreven dat Finn vandaag wel lang door zou slapen? Hmm, we hadden in plaats daarvan een HORROR-NACHT. Echt de ergste OOIT.

Ik werd om 1 uur wakker door een harde gil van Finn. Snel zijn kamer in, had hij zijn hele bed ondergekotst (excuze mijn taal). Echt alles eronder (behalve de beer).

Dus snikkend en trillend kind mee onder de douche, beddegoed en matras beschermer (dat wat zeg maar bij de matras verkocht wordt) meteen in de was, jeetje wat kan dat meuren zeg.

Ok, wij het campingbedje uit de auto gehaald (lekker midden in de nacht het gebouw door), maar die kreeg ik natuurlijk weer eens niet in elkaar (blijf af en toe ruzie houden met die zijkanten). dus toch maar het beddengoed direct om de matras (hopen dat Finn niet weer zou overgeven).

Finn was even in de woonkamer en ineens hoor ik weer een plos en een schreeuw , ja hoor, nieuwe lading, dit keer over de bank (gelukkig van leer), zijn beer en zijn slaapzak.

Dus weer schone kleren (koppie met washand) en beer met de hand gewassen en in de magnetron.

Finn's bedje in mijn kamer en lekker weer naar bed. Tja daarna nog een keer of 3 wakkergemaakt doordat Finn weer een mondje had overgegeven (hoe groot is zo'n maagje), maar gelukkig elke keer makkelijk te verschonen (thank god dat ik zoveel slaapzakken en beddegoed heb).

Uiteindelijk heb ik geloof ik van 5 tot 8 kunnen slapen.

Vanmorgen de kinderarts meteen gebeld, die dacht dat hij iets verkeerd gegeten heeft. Vandaag maar proberen of hij iets binnenhoudt. En morgen willen we dus om 6.45 de trein nemen richting de sneeuw, lekker.

Hij slaapt nu weer, dus ik ga even een dubbele espresso maken en even mijn boeken pakken. Hoop vanmiddag ff mee te kunnen slapen.

Sorry voor mega-lange verhaal.
Kwam even gluren maar las net vol medelijden het Finn verhaal!Arme Swissie!!! Pfff dat is inderdaad wat je noemt een HORROR nacht! Strekte hoor!! Finn wordt van de ene ziekte in het andere geslingerd, arm mannetje..

Laar, ik kreeg van frambozeman het boek Klunen. Heb het nog niet gelezen, maar zal er snel eens aan beginnen!
Arme Finn, dat klinkt echt als een horrornacht Swis, wat zielig is dat hè als ze hebben overgegeven. Zahra had vorige week overgegeven maar gelukkig was dat niet zoveel, ze at al heel weinig dus dan komt er niet veel uit gelukkig. Ik kan er zelf ook helemaal niet tegen, dus als ik het opruim ben ik zelf ook aan het kokhalzen. Wat handig dat je de beer in de magnetron doet, wordt ie dan snel droog?
nee Layla, hij wordt niet echt droog jammer genoeg. Het werkt wel redelijk als hij zeg maar uit de centriguge komt, maar als hij echt mega nat is werkt het niet. Dan wordt hij alleen maar erg warm.

Uiteindelijk heeft Finn ook een paar uur zonder beer gemoeten!

Als iemand een betere oplossing heeft hoor ik het graag!

Ik stond idd ook te kokhalzen. Ha, dan zeggen mensen dat je van je eigen kinderen alles kunt hebben, dacht het echt niet!

Framboos, het makkelijke van Klunen is dat je echt even een paar minuten kunt lezen, de meeste verhaaltjes zijn 2 bladzijden. Heerlijk in de trein ofzo.
Oei Swiss, wat een nacht! red je het een beetje vandaag? Je zult wel kapot zijn...! En hoe is het nu met Finn?

Misschien kun je ergens een tweede exemplaar vinden?

(Goh, dan valt mijn probleem van een snurkende kerel tot half 2 vannacht nog reuze mee...)

Swiss: de boeken van Aaf Brandt Kortius zijn ook een aanrader. Het zijn echt grappige columns.

BM: wij hadden ook zwemles met kleren aan! Gelukkig alleen de kinderen . Puk vond het maar een beetje gek, en twijfelde eerst of hij uberhaupt het bad wel in moest springen haha.

Hoe ging het bij jullie? En was Gijs weer zo zoet?
Oh en Swiss, ik vind kots van Puk ook vies. Het is namelijk nog steeds kots en kots is vies. Zo.
Finn wordt nu net wakker, lag sinds 10 uur in bed. Hij heeft tot nu toe zijn thee binnengehouden.

We hebben een exacte kope van de beer, maar die wil hij niet! Die nieuwe beer ruikt niet naar beer!

Heb de nieuwe beer al vaak meegewassen, maar het werkt nog steeds niet.

Zal eens zoeken naar die schrijver.
Grappig laar!

Uiteindelijk hoefde ik zelf gelukkig niet mijn kleren aan.

Maar Koen vond het helemaal niets. Hij wilde echt niet het water in met zijn kleren. Gelukkig, hopelijk 'oefent' hij dan thuis ook niet, want er is hier iets teveel water.

Zwemmen is leuk in het zwembad en met een zwembroek aan heb ik hem maar duidelijk uitgelegd.

Gijs was weer lief!

Nu liggen ze weer in bed en ik ga ff spullen wassen. Wat een natte bende!

Swiss: Arme meid, alleen en dan zo'n nacht. Hopelijk kun je nog ff een tukkie meedoen!
zucht...telefoontje net...frambozeman heeft weer eens te hard gereden. Nu is zijn rijbewijs ingenomen

Ben teleurgesteld, maar omdat ik weet hoe knetterhard hij werkt kan ik niet boos zijn. Hij vertrok deze week al elke ochtend om 5uur, om te werken in a'dam, vervolgens om 17uur thuis voor het gezin, en dan nog eens in de avond naar klanten.

Maar erg is het wel, want geen auto, geen inkomsten. En dan heb ik het nog niet eens over die boete.

Gelukkig verkocht ik zonet een retro klok van 10euro! scheelt weer

Swiss wat is die Finn een slimmert met z'n beer! Al snap ik het niet? je wast zijn oude beer toch ook? gek hoor!

Tommy moet niets van beren en lapjes weten.

Eigenlijk vind hij al zijn speelgoed stom als er geen wielen onder zitten. (duplo,nee,tekenen,nee,etcetc..erg he?)

Echt serieus, tommy speelt enkel en alleen de hele dag met auto's. (moet ik mij zorgen gaan maken?)

ow laar snurkt die van jou ook??? Wat erg!! Frambozeman ook...Daar kan ik echt van balen, zijn de kids stil gaat hij snurken!

Ik schop hem dan ook altijd heel hard

Hoe los jij het op?? tips graag!!
Framboos, mijn tip is heel vreemd, maar hij werkt echt. Ik vraag man met mijn liefste stem of hij alsjeblief op wil houden met snurken, omdat ik anders niet kan slapen.

Serieus in 99 van de 100 gevallen stopt hij dan.

Grr, nu krijgt Finn ook ineens verhoging (37.8) en diarree. Bel toch nog maar eens met de kinderarts zou het wel fijn vinden als ze hem ff kan controleren. Liever een keer voor niks.

Hij drinkt nu trouwens wel braaf een flesje met bouilon, hopenlijk houdt hij die binnen.

Framboos, wat irritant! Zijn er in Nederland niet ook van die regels dat je "alleen" een vette bekeuring krijgt als je je rijbewijs echt nodig hebt voor je werk?

Heel veel succes ermee.

Van die beer is omdat de ene beer duidelijk verknufeld is, helemaal platgedrukt zeg maar.
Arme Finn! Arme Swis! Arme beer in de magnetron! Jemig zeg, wat een boutnacht heb je gehad Swis! (overigens vind ik het ook goor als Steijn en/of Huug gaat kotsen. Meesje heeft het nog niet gedaan, gelukkig)

Framboos, wat vervelend dat Man zijn rijbewijs kwijt is en daardoor niet kan werken. Ik zou best boos zijn als A. dit zou doen... Je raakt niet zomaar je rijbewijs kwijt! (jaha, ik kijk graag naar Wegmisbruikers!)

Witch, hoe komt het dat je niet zo gelukkig bent met de creche van Xander?

Ehhhh, ik ben een beetje vaag vandaag. Vergeetachtig noemen ze het ook wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven