Onkruid in tuin

25-05-2017 16:13 8 berichten
Ik heb alle onkruid gewied in mijn tuin, en nu ligt er een hele grote bos onkruid daar. Ik heb geen groene container om het in te doen, hoe kom ik er nu vanaf? Kan ik het in brand steken?

Ik hoop dat jullie tips hebben.
Waar blijf je anders met je groenafval als je bijvoorbeeld het gras afrijdt?

Het in brand steken ... Ben je geschift? Of woon je in een wijk waar zulk tokkie-gedrag doodnormaal is?
Alle reacties Link kopieren
Ehm, een groene container aanvragen bij de gemeente? Of is er ergens in de wijk een verzamelcontainer waar het groenafval in moet?

Of maak een composthoop, als je onkruid nog niet heeft gebloeid.
Dan maar bij het gewone afval. En voor de volgende keer een container voor groen afval regelen
Als je geen groene container hebt, heb je toch een gemeentelijke groenbak om het in te gooien?
diedietje schreef: ↑
25-05-2017 20:32
Als je geen groene container hebt, heb je toch een gemeentelijke groenbak om het in te gooien?
Nee hoor.

Over de schutting gooien.

Of even naar de vuilstort brengen.

Ik heb het net in de ondergrondse container gegooid.
En anders gooi je het in de grijze container. Echt, in de brand steken? Hoe verzin je het :facepalm:
In de groenbak die je gewoon aanvraagt bij de gemeente. Of even in een grote zak of bak naar de gemeentewerf/stort brengen (en de zak of bak uiteraard niet erbij gooien in de container... zeg het er toch maar even bij aangezien je denkt dat verbranden al een aardig idee is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven