Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Hee Kortjakje, hoe is het met je? Ik ben hier een paar dagen even niet geweest en er is zoveeel geschreven.... ik houd het niet meer bij...
Hey Mrs.Lucky! Ik ben wel in gevecht (geen contact momenteel met 'die ander'...)

Lees sommige verhalen hier nog eens na en kan 1 conclusie trekken; alles is gevoelsmatig té dicht bij gekomen. Nu ervoor gekozen om even afstand te nemen. Ben benieuwd naar het vervolg...

Hoe is het met jou?
Goed dat je die keuze hebt gemaakt, hoop voor je dat je het kunt volhouden! Het is natuurlijk altijd een risico om een sv-relatie aan te gaan maar ik denk dat wanneer je er rationeel in stapt dat dan de risico's veel kleiner zijn...

Met mij is het prima :-) Heb het heel druk.... dus mijn hoofd zit helemaal vol en af en toe komt er dan een gedachte over een sv voorbij...
'een' SV? Dus bij jou sowieso rustig?
haha, nou het is niet echt rustig, zal ik maar zeggen.

Heb ooit eens mijn eigen tip opgevolgd zal ik maar zeggen. Die ik een tijdje geleden aan jou gaf... (hoe cryptisch kun je zijn zonder gelijk te expliciet te zijn, pf).
hahaha, inderdaad, Mrs. L, dat klinkt me te cryptisch, hoor, maar ben nu wel benieuwd.....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
en nu ga ik je even teruglezen... :-)
ok dan ik zal jullie de leesmoeite besparen... maar de vorige keer dat dit ter sprake kwam was ik niet helemaal zo blij met de reacties, hoewel ik wel geloof dat er vanalles veranderd is hier sindsdien.... inderdaad meer dan 1 sv
een 2e SV?...
je gaf al antwoord..

ik sta er momenteel helemaal niet voor open...

Denk zelfs dat ik sowieso een 2e persoon erbij too much vindt. Doet me uiteindelijk geen goed omdat ik het niet aan kan geloof ik...ben er teveel mee bezig.

Jijj gaf al aan het wel te kunnen, ben er gewoon jaloers op!
Weet je wat het natuurlijk wel een beetje is? Ik heb niet iedere week een date. Vind een afspraakje met mijn sv altijd een speciale aangelegenheid. Lekker een hele nacht, even samen van de wereld verdwijnen. En dat doe je niet iedere week als je ook nog een ' gewoon leven' hebt. Dat maakt het dan toch wel tot iets extra's, beetje luxe sv denk ik.

Hoewel ik moet toegeven, nu we een date hebben staan, ik er wel meer mee bezig ben dan wanneer dat niet zo is. Maar dat heeft misschien ook meer te maken met de ' voorpret' en ook altijd weer de onzekerheid of het wel doorgaat of niet. Beetje dubbel... van de ene kant heb ik wel altijd zin in en er tijd aan besteden maar van de andere kant wil ik dan ook niet teleurgesteld zijn wanneer het niet door gaat (wat natuurlijk altijd mogelijk is als je allebei nog een nr1 en een gezin hebt).

Nog te volgen???
ik volg je helemaal... :-)

Hoe jij ermee omgaat is mijn doel! Ik laat me volledig leiden en lijden, hij maakt uit wanneer er contact is en ik wacht braaf af. Daar baal ik eigenlijk een beetje van. En ik laat het nog toe ook.

Maar jouw dates...zijn dat verschillende personen? Ik heb gewoon een band opgebouwd met die van mij. Dat is juist zo gevaarlijk...denk ik
@Mrs Lucky: Heel erg goed te volgen!
Oh dat, Mrs. L! Tja, heb me er zelf inmiddels ook schuldig aan gemaakt. Alhoewel ik denk dat het met sv2 wel een stuk rustiger zal worden (qua frequentie, wat de rest betreft is het alles behalve rustig - sorry, vind mezelf nogal grappig) dan met sv1.
Je zegt dat je een band hebt opgebouwd met die je sv. Natuurlijk bouw je een band op met iemand waar je vaker het bed mee deelt. Maar ik probeer die band zoveel mogelijk te beperken tot sex. Geen diepe gesprekken over je leven thuis enzo. Vooral geen van je eigen problemen met hem bespreken, wat het dan ook moge zijn. (Iedereen heeft die wel).

Probeer het voor je gevoel eens om te draaien.... hij is er voor JOUW plezier en niet andersom! Lijkt misschien een egoistisch standpunt maar voor een relatie met een sv geen verkeerde denk ik...

(enne, ik heb meer dan 1 persoon waar ik mee afspreek...)
Sluit me volledig aan bij Mrs. L!

Da's de beste strategie.
hahaha, Miss T, hoeft ook niet zo rustig te zijn.... hoewel teveel gooi en smijtwerk is niet zo mijn ding
nu mezelf nog zover krijgen...
Afstand nemen is al heeft goed kj....

Heb je echt het gevoel dat je verliefd op hem bent?
Mrs. L, doelde ook niet op rustig houden (heb ik niet eens gelezen), het betere gooi- en smijtwerk is hier van harte welkom

Ik bedoelde jouw theorie dat hij er is voor ONS geluk, om ons blij te maken en niet andersom....
(qua frequentie, wat de rest betreft is het alles behalve rustig - sorry, vind mezelf nogal grappig)

Dacht dat je daarmee het gooi en smijt werk bedoelde....

Misschien een keer ene topic over openen hahaha, in welke houding jij allemaal al gestaan/gelegen/ge.... hebt.
ja, een beetje wel
Hahaha, we praten heerlijk langs elkaar heen, ik dacht dat jij iets bedoelde wat jij had gezegd....!

Maar inderdaad, daar bedoelde ik het gooi- en smijtwerk mee.

Lijkt me trouwens een erg interessant topic
Is je nr1 relatie dan wel goed???
Kj, gevoelens krijgen terwijl je een nr. 1 hebt die je niet kwijt wilt, is volgens mij het signaal om ermee te kappen.

(of bedoelde je dit niet?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven