Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Soms heb je wel eens een verman-dag nodig.Ik heb het meestal the day after de date.Ik begrijp wel wat je bedoelt Kortjakje.
Tuurlijk stew, wat jij daar zegt dat herken ik ook wel hoor, ben ook niet van steen, the day after is altijd heel dubbel.... maar die gevoelens die Kj heeft die gaan volgens mij veeeeel verder....
voor mijn nr.1 zeer zeker wel gevoelens, liefde, lol, warmte en prima sex, alleen de spanning ontbreekt. Dit herkennen jullie toch ook wel? Als de spanning thuis nog volop aanwezig zou zijn dan had ik dit hele avontuur niet aangegaan.

En die verliefde kriebeltjes vond ik altijd erg prettig, alleen komen de laatste tijd ook andere dingen om de hoek kijken; zoals vaak wat willen horen, bevestiging en jaloers zijn op aandacht die hij geeft aan andere vrouwen (niet zijn eigen vrouw)

MissT, kappen of afstand nemen, daar ben ik nog niet over uit.

Hoe gaat het met jou Stewardess?
Kj, als je echt jaloerse gevoelens krijgt (over aandacht naar andere vrouwen enzo), dan lijkt me dat niet goed..... gaat ook heel vermoeiend voor jou worden. Dan ben je mi veel te veel met je sv bezig, dus dan moet je toch weer terug naar de regel van Mrs. L: Hij is er voor jouw PLEZIER (hahaha, even de klemtoon anders leggen), en als je je de hele tijd zorgen gaat zitten maken, schiet je volgens mij het doel van een sv voorbij.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Vandaag kun je geen wijze adviezen van mij verwachten. Maar ik ben wel zo nuchter om te beseffen dat in iedere relatie de spanning en verliefdheid er vanaf gaat. Het stopt niet bij een, ook niet bij twee, etc.
Hoe ik denk over jaloerse gevoelens.....Jaloezie komt door onzekerheid en in een sv-relatie heb je geen zekerheid, dus ik vind die gevoelens wel normaal.
Maar in mijn wereld ga je dan weer voorbij aan het feit dat je plezier wilt hebben van je sv. Ik wil niet thuis op de bank zitten jaloers te zijn omdat mijn sv me niet belt, of aandacht geeft aan andere vrouwen (dat kan ik me overigens uberhaupt niet voorstellen, als je mij kunt hebben, waarom zou je dan nog een ander willen??? - sorry, blijf mezelf grappig vinden). Dan heb ik er namelijk geen plezier meer aan.
Daar heb je gelijk in MissT, maar zo af en toe vind ik het wel normaal dat die gevoelens om de hoek kunnen komen kijken.
Ik heb eigenlijk wel de voorwaarde dat ik exclusief wil zijn in dit contact...
Neehoor, heb ik ook.
Stew, vind het ook niet raar, hoor, dat je die gevoelens hebt/kunt hebben, vind het alleen zo zonde om daar je energie aan te verspillen.

KJ, nee, vind ik ook niet raar, bij mijn minnaar (tijdens mijn huwelijk) zou ik het geloof ik ook wel erg gevonden hebben als hij er nog een ander op na hield. Maar ik merk wel dat er een duidelijk verschil is tussen hem en mijn huidige sv('s). Vandaar dat ik hem ook minnaar noem

Ik had daar met mijn minnaar toen afspraken over. Sterker nog, heb daar met mijn sv nu ook afspraken over.

Zou jij daar geen afspraken over kunnen maken met hem?
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 07-02-2009 22:20
Reden: te snel verzonden
% gewijzigd
MissT, ik denk dat het moeilijk is om die gevoelens uit te kunnen schakelen. Net zo min als de gevoelens de dag erna, dan weet ik nooit wat ik wil, wel contact, afstand. Moeilijk!
Hoe weet je trouwens dat je sv aandacht geeft aan andere vrouwen? Vertelt hij daar over? Of maak je hem ook wel eens mee buiten jullie dates om?

Bij mijn eigen sv heb ik geen last van jaloezie. Ze heeft het nooit over andere mannen hoewel ik denk dat ze daar best aandacht voor zal hebben (maar niet meer dan dat). Ze heeft namelijk een zeer gezonde seksuele interesse kan ik wel zeggen. Als wij samen zijn heeft ze echter alleen aandacht voor mij (en ik alleen voor haar trouwens) en kom ik helemaal niks te kort. Wij zijn ook elkaars enige sv en hebben beide geen enkele behoefte aan een andere sv.

Jaloezie ten opzicht van haar man heb ik totaal niet, want haar relatie met hem maakt juist onze sv relatie mogelijk.
..
anoniem_80625 wijzigde dit bericht op 07-02-2009 23:10
Reden: voor de zekerheid....
% gewijzigd
ik ben ook niet jaloers op zijn vrouw. Ik weet dat hij contact heeft met anderen via internet...(o.a. msn)
Ja, Stew, er zit natuurlijk geen knop op die gevoelens, maar ik merk wel dat het bij mij heel goed werkt om goede afspraken te hebben met sv.

Meestal ben ik de dag erna alweer zo druk met andere dingen, dat de dag voorbij is voor ik het goed en wel in de gaten heb.

Ik ken die gevoelens dus niet (meer).
*
@Stew. Betekent dat dat je, als er geen wetten in de weg stonden en praktische bezwaren, eigenlijk het allerliefst van je sv een nieuwe nr1 zou maken?
Stew, vind je dat niet moeilijk dan? Om zo te denken?

Dat zou voor mij echt killing zijn.
ik heb vaak juist medelijden met zijn vrouw :-s
*
Hey, ik schuif ook even aan.

MT, ik denk en handel precies hetzelfde als jij. Grappig. Moest trouwens lachen om je stukjes, je bent niet de enige die jou grappig vind .

Had gister weer date, was erg leuk en lekker. Alle tijd voor elkaar, I want more and more. Leuk altijd, die flashbacks.

Zou trouwens zijn vrouw NIET willen zijn, ik hoor regelmatig van haar hoe hij thuis is..
Stewardess wat jij nodig hebt is een knuffeltje!
Dat herken ik wel. Het liefste zou ik mijn sv elke dag zien. Aan de andere kant ben ik blij dat dat niet kan, want ik denk dat er dan toch een gevaar zou zijn dat onze relatie uit de hand zou lopen. Niet alleen de seks met mijn sv is namelijk fantastisch, maar ze is ook gewoon een hele geweldige vrouw. Mijn nr1 is dat echter ook en die wil ik onder geen voorwaarde kwijt. Dus daarom ben ik eigenlijk blij met de grote geografische afstand tussen mijn sv en ik, ondanks dat het verlangen naar haar soms erg frustrerend kan zijn.
Dankje Kortjakje. Ik denk dat ik me morgen wel weer beter voel. Maar ik heb echt zo'n baaldag, misschien slaapgebrek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven