respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
Eikel!

quote:oldvirgin schreef op 07 februari 2009 @ 23:14:

Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Mooi toch? Beetje karakter en ruggegraat ontwikkelen daar ga je niet dood aan.
Nooit last van gehad.

Wanneer en waar word jij dat respectloos behandeld?
anoniem_12394 wijzigde dit bericht op 07-02-2009 23:20
Reden: word is hier met een d en geen dt
% gewijzigd
nou ja zeg,
.
Kutwijf...?????
van dit soort topics wordt ik juist opstandig
Ow, je hebt een yoni.

Muts!

quote:eleonora schreef op 07 februari 2009 @ 23:19:

Nooit last van gehad.

Wanneer en waar word jij dat respectloos behandeld?Woehahahaaa, ik wou je even op je spelfout wijzen, maar toen ik de quote geopend had, had je de -t al verwijderd. Lekker wijf.
Waarom zou dat aan het nieuw zijn liggen? tenzij iemand enorm opvalt kijk ik nooit naar iemand berichten...

Ik ben totaal niet nieuw; ben al uitgemaakt voor trol; en al het andere...

werkelijk waar waar maak je je druk om? iets kan nu eenmaal verkeerd binnen komen en wanneer het verkeerd binnen komt bij meerdere forummers hoeft er maar 1 te reageren om een hoop bij val te krijgen.

het is een forum; met allemaal echte mensen en die laten zich wel eens mee slepen en opnaaien; nou en? zie de humor er van in en ga door met wat je aan t doen was; je kan het altijd nog eens opnieuw proberen maar dan beter geformuleerd ;)
quote:milo schreef op 07 februari 2009 @ 23:20:

Eikelen ook een leuk werkwoordSchat, wat een lol heb jij vanavond
Maar ik vind dat je wel loopt te zeiken, TO. Die nick van jou he, dat snap ik best.
quote:fleurtje schreef op 07 februari 2009 @ 23:21:

[...]

Woehahahaaa, ik wou je even op je spelfout wijzen, maar toen ik de quote geopend had, had je de -t al verwijderd. Lekker wijf.

Balen Fleur!

Kom je nou nog bij me logeren met al je kinderen?
Nou Leo, ik zou best wel willen met ál mijn kinderen. Zit je er eigenlijk nou al? En hoe zit het met die frituurpan?
quote:gigaluilak schreef op 07 februari 2009 @ 23:22:

Waarom zou dat aan het nieuw zijn liggen? tenzij iemand enorm opvalt kijk ik nooit naar iemand berichten...

Ik ben totaal niet nieuw; ben al uitgemaakt voor trol; en al het andere...

Jij ook al?

Serieus, ik zie mensen wel lelijk doen en zo maar ik hou nooit bij of iemand nieuw is of zo, dus ik mis veel denk ik.

Goh, nou ja, fijn dat jij er zo laconiek over kunt zijn, dat is wel een voordeel.
.
En verder, ik vind 'kutwijf' een van de mooiste woorden van de Nederlandse taal. Evenals het onvolprezen woord 'teringhoer'.
quote:fleurtje schreef op 07 februari 2009 @ 23:24:

Nou Leo, ik zou best wel willen met ál mijn kinderen. Zit je er eigenlijk nou al? En hoe zit het met die frituurpan?

Nog ruim twee weken Fleur, dan zit ik er. Ik gier van de zenuwen, echt.....

Voor jou komt er een frituurpan. Ik heb 'm je beloofd, dus ik ga wel naar de Blokker of de Aldi tegen die tijd dat jij komt.

No worries babe!
quote:milo schreef op 07 februari 2009 @ 23:25:

[...]

Ja het is te erg vandaag. Jullie schuld!

Moeten jullie maar niet zulke leuke dingen tikken.

En dan te bedenken dat men serieus vindt dat vrouwen geen humor hebben. Nou ik lach hier harder dan op Geen Stijl hoor en al jarenlang ook.

Maar ik dwaal af.

Ben klaarwakker zeg. Meer wakker dan klaar, maar toch.....

Off topic, off topic, ik weet het!
beurtd nodig misschien ?

Je nick doet een begeerte vermoeden
.
quote:fleurtje schreef op 07 februari 2009 @ 23:25:

En verder, ik vind 'kutwijf' een van de mooiste woorden van de Nederlandse taal. Evenals het onvolprezen woord 'teringhoer'.Greppeldel, tyfusslet en stoephoer bekken anders ook lekker.
.
quote:eleonora schreef op 07 februari 2009 @ 23:25:

[...]

Jij ook al?

Serieus, ik zie mensen wel lelijk doen en zo maar ik hou nooit bij of iemand nieuw is of zo, dus ik mis veel denk ik.

Goh, nou ja, fijn dat jij er zo laconiek over kunt zijn, dat is wel een voordeel.

(twijfelt) waarom niet? Het is een forum... wanneer ik reacties krijg waarvan ik denk; hier heb ik niks aan, of erger.. nou ja; ik klap de laptop dicht en het is weg; een dag later lees ik het na en kan ik er best wel om lachen (al is t soms met een boer als kiespijn... :| haha) zo goed als niemand kent mij IRL waarom zou ik reacties van een forum gericht tegen mij persoon; persoonlijk aantrekken?

(of heb ik gewoon een enorm bord voor mijn kop... dat kan namelijk ook en btw IRL krijg ik ergere dingen naar mijn hoofd...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven