Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Vanochtend gezellig gewinkeld. Nu even niks en vanavond gaan man en ik uit eten. De temperatuur is heerlijk, vind ik (30 graden)!
Elfje112 schreef:
27-05-2017 14:44
Vanochtend gezellig gewinkeld. Nu even niks en vanavond gaan man en ik uit eten. De temperatuur is heerlijk, vind ik (30 graden)!
Ik vind de temperatuur ook heerlijk (8 graden) :proud:
Rusti schreef:
27-05-2017 14:46
Ik vind de temperatuur ook heerlijk (8 graden) :proud:
Waar zit jij :-o ? Mij veel te koud!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
8 graden vind ik wel heel koud. Hier op ons terras is het behoorlijk heet nu. Gaan zo fietsen om toch maar even iets te doen.
Elfje112 schreef:
27-05-2017 14:59
Waar zit jij :-o ? Mij veel te koud!
Afbeelding
Zweden hè ;)
Is dat normaal die temperatuur nu daar?
dolfje schreef:
27-05-2017 15:13
Is dat normaal die temperatuur nu daar?
Nee normaal is het rond de 15 graden in deze tijd van het jaar.
Rusti schreef:
27-05-2017 15:11
Zweden hè ;)
Ah, dat verklaard :proud:
Puss, is er al nieuws van het bevallingsfront?
Lady_Voldemort schreef:
27-05-2017 16:54
Puss, is er al nieuws van het bevallingsfront?
Zo ja dan willen wij een foto zien. Nou ja ik wil een foto zien. Kittens zijn :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nope. Madam ligt languit in de keuken en alles zit er nog in.
Arme poes van Puss op het punt van bevallen staat met deze warmte. En arme Puss die lang moet wachten op de geboorte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Het lijkt mij niks inderdaad, bevallen met dit weer. Jongste is van augustus, maar toen hadden we de Hittegolf net achter de rug. Het was nog wel lekker weer, graadje of 24 en nauwelijks wind. Zoon stond dus een paar uur na zijn geboorte al buiten te prijken, in de kinderwagen :love:
Zo wij zijn ook weer thuis en liggen uitgeteld op de bank voor de ventilator.
Kregen nog een borrel uitnodiging bij een of ander festival maar dat hebben we maar afgeslagen.
Puss is zwangere kat nu in jouw huis om te bevallen?
Onze kitteneigenaar is geweldig! We hebben overleg over alles en zij is zo bezig- maar ook relaxt met de katten. De volwassen katten zitten graag in de auto en gewoon op de achterbank. Voor het bezoek aan de DA zat haar puber met de kittens in een open mandje op de achterbank. Op de terugweg de kittens (met dochter ernaast) gewoon los op de achterbank. Moederpoes was er ook bij (ook controle) en die maande de kittens aan om op de achterbank te blijven. En daar krijgen we dan filmpjes van :love: En de heren, hun zus en hun moeder zijn weer helemaal gezond verklaard door DA!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
27-05-2017 21:37
Puss is zwangere kat nu in jouw huis om te bevallen?
Nee in haar eigen huis, lekker vertrouwd. Ik pas op tijdens de afwezigheid van de eigenaar (even vaag ivm privacy)
Het is al onhandig genoeg dat ze nu weg zijn en mij kent ze.

Onze kitteneigenaar is geweldig! We hebben overleg over alles en zij is zo bezig- maar ook relaxt met de katten. De volwassen katten zitten graag in de auto en gewoon op de achterbank. Voor het bezoek aan de DA zat haar puber met de kittens in een open mandje op de achterbank. Op de terugweg de kittens (met dochter ernaast) gewoon los op de achterbank. Moederpoes was er ook bij (ook controle) en die maande de kittens aan om op de achterbank te blijven. En daar krijgen we dan filmpjes van :love: En de heren, hun zus en hun moeder zijn weer helemaal gezond verklaard door DA!
Wat schattig en leuk van de filmpjes.
Oppassen/logeren op de uitgerekende datum is natuurlijk geen straf..... Als de Kittens meewerken! Ik vind het zo leuk en spannend Puss!
Man is niet te houden met het huis 'kitten-proof' maken. Wij hebben een groot balkon met een glazen balustrade, maar hier en daar zit er een kier onderaan.... Je begrijpt dat daar plexi voor gesneden en geïnstalleerd wordt. Niet dat de katten alleen op het balkon zullen zijn het eerste jaar (en ze al snel niet meer door die spleet passen).... Lieve gekkerd is het en ook daar geniet ik tenvolle van!
Ik hoop dat je niet echt goed slaapt omdat er een bevalling op gang komt en er bij het ochtendgloren een gezond nestje met een katertje is! :cat:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat leuk dat je zo op de hoogte wordt gehouden OB!

Succes met handdoeken koken Puss.

Ik heb serieus geprobeerd mijn mooie tattoo hier te plaatsen, maar het lukt me niet. Wellicht dat dochter het wel kan (zij heeft ook een hele mooie :proud: ), maar zij ligt nu lekker te slapen dus wellicht morgen. Ik vond het wel een hele belevenis, zo'n tattoo. Ik kon ook precies voelen of buurman mijn (franse) tekst wel goed spelde :proud: . Gelukkig is dat goed gegaan, ik moet er niet aan denken dat ik voor de rest van mijn leven een spelfout op mijn arm heb staan.
Ik haat dronken studenten die denken dat het grappig is om keihard te bellen :thunder:
Dat is zeker vervelend Rusti!

Ik zat een uur geleden rechtop in bed door een flinke onweersklap, schrok me dood. Dacht dat er een auto het huis binnen kwam rijden. Net regende het flink hier maar als ik het weerbericht lees blijft/wordt het toch weer heet hier vandaag.
Mogguh

Wat heerlijk dat het hier geregend heeft vannacht. De vogels zijn ook helemaal blij, er klinkt een heel concert hier.

Nog geen kittens.
Ja het heeft hier flink geonweerd vannacht zegt man, ik heb maar 1 klap gehoord en flinke regenen toen weer verder geslapen :-O$
Zo maar eens een stukje fietsen.
Mogge...

Hoorde een keer de tip dat je een dier ook voor de lol mee moet nemen in de auto, niet dat ie door heeft dat een autorit altijd naar de DA leidt.
Goedemorgen! Euh, middag dus :yawnee:
De zon begint eindelijk weer door te komen. Geen onweer gehad, alleen in de verte en maar een paar druppels regen.
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 28-05-2017 12:20
12.11% gewijzigd
Ik heb het geluk dat ik voor de dierenarts alleen maar de weg over hoef te steken. En als het niet lukt met kat in mand krijgen steekt de dierenarts ook over naar mijn huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven