Stamcafé XXX
zaterdag 27 mei 2017 om 17:53
Zo ja dan willen wij een foto zien. Nou ja ik wil een foto zien. Kittens zijn
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 18:08
zaterdag 27 mei 2017 om 19:27
zaterdag 27 mei 2017 om 21:37
Puss is zwangere kat nu in jouw huis om te bevallen?
Onze kitteneigenaar is geweldig! We hebben overleg over alles en zij is zo bezig- maar ook relaxt met de katten. De volwassen katten zitten graag in de auto en gewoon op de achterbank. Voor het bezoek aan de DA zat haar puber met de kittens in een open mandje op de achterbank. Op de terugweg de kittens (met dochter ernaast) gewoon los op de achterbank. Moederpoes was er ook bij (ook controle) en die maande de kittens aan om op de achterbank te blijven. En daar krijgen we dan filmpjes van
En de heren, hun zus en hun moeder zijn weer helemaal gezond verklaard door DA!
Onze kitteneigenaar is geweldig! We hebben overleg over alles en zij is zo bezig- maar ook relaxt met de katten. De volwassen katten zitten graag in de auto en gewoon op de achterbank. Voor het bezoek aan de DA zat haar puber met de kittens in een open mandje op de achterbank. Op de terugweg de kittens (met dochter ernaast) gewoon los op de achterbank. Moederpoes was er ook bij (ook controle) en die maande de kittens aan om op de achterbank te blijven. En daar krijgen we dan filmpjes van
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 27 mei 2017 om 22:14
Nee in haar eigen huis, lekker vertrouwd. Ik pas op tijdens de afwezigheid van de eigenaar (even vaag ivm privacy)
Het is al onhandig genoeg dat ze nu weg zijn en mij kent ze.
Wat schattig en leuk van de filmpjes.Onze kitteneigenaar is geweldig! We hebben overleg over alles en zij is zo bezig- maar ook relaxt met de katten. De volwassen katten zitten graag in de auto en gewoon op de achterbank. Voor het bezoek aan de DA zat haar puber met de kittens in een open mandje op de achterbank. Op de terugweg de kittens (met dochter ernaast) gewoon los op de achterbank. Moederpoes was er ook bij (ook controle) en die maande de kittens aan om op de achterbank te blijven. En daar krijgen we dan filmpjes vanEn de heren, hun zus en hun moeder zijn weer helemaal gezond verklaard door DA!
zaterdag 27 mei 2017 om 22:33
Oppassen/logeren op de uitgerekende datum is natuurlijk geen straf..... Als de Kittens meewerken! Ik vind het zo leuk en spannend Puss!
Man is niet te houden met het huis 'kitten-proof' maken. Wij hebben een groot balkon met een glazen balustrade, maar hier en daar zit er een kier onderaan.... Je begrijpt dat daar plexi voor gesneden en geïnstalleerd wordt. Niet dat de katten alleen op het balkon zullen zijn het eerste jaar (en ze al snel niet meer door die spleet passen).... Lieve gekkerd is het en ook daar geniet ik tenvolle van!
Ik hoop dat je niet echt goed slaapt omdat er een bevalling op gang komt en er bij het ochtendgloren een gezond nestje met een katertje is!
Man is niet te houden met het huis 'kitten-proof' maken. Wij hebben een groot balkon met een glazen balustrade, maar hier en daar zit er een kier onderaan.... Je begrijpt dat daar plexi voor gesneden en geïnstalleerd wordt. Niet dat de katten alleen op het balkon zullen zijn het eerste jaar (en ze al snel niet meer door die spleet passen).... Lieve gekkerd is het en ook daar geniet ik tenvolle van!
Ik hoop dat je niet echt goed slaapt omdat er een bevalling op gang komt en er bij het ochtendgloren een gezond nestje met een katertje is!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 28 mei 2017 om 01:34
Wat leuk dat je zo op de hoogte wordt gehouden OB!
Succes met handdoeken koken Puss.
Ik heb serieus geprobeerd mijn mooie tattoo hier te plaatsen, maar het lukt me niet. Wellicht dat dochter het wel kan (zij heeft ook een hele mooie
), maar zij ligt nu lekker te slapen dus wellicht morgen. Ik vond het wel een hele belevenis, zo'n tattoo. Ik kon ook precies voelen of buurman mijn (franse) tekst wel goed spelde
. Gelukkig is dat goed gegaan, ik moet er niet aan denken dat ik voor de rest van mijn leven een spelfout op mijn arm heb staan.
Succes met handdoeken koken Puss.
Ik heb serieus geprobeerd mijn mooie tattoo hier te plaatsen, maar het lukt me niet. Wellicht dat dochter het wel kan (zij heeft ook een hele mooie
zondag 28 mei 2017 om 09:23