Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 mei 2017 om 10:17
zaterdag 27 mei 2017 om 10:46
Ik zie nergens cijfers staan, laat staan dat ik weet waar het over gaat
Je bent zelf een theepot
zaterdag 27 mei 2017 om 10:50
wees blij.SuzanneSuus schreef: ↑27-05-2017 10:46Ik zie nergens cijfers staan, laat staan dat ik weet waar het over gaat
zaterdag 27 mei 2017 om 10:59
16
Heb je geen gehoefte om te gaan zoeken? Ik namelijk wel heel erg, tegen het neurotische aan
zaterdag 27 mei 2017 om 11:06
Nee, ik ben nu gewoon aan het sparen. Kijken hoe hoog ik kan komen...
Krijg er wel prestatiedruk van.
Misschien wat goede relmeningen optikken om het cijfer hoger te krijgen.
zaterdag 27 mei 2017 om 11:10
Ja dat helpt wel om je cijfer op te waarderenFee-de-Goede schreef: ↑27-05-2017 11:06Nee, ik ben nu gewoon aan het sparen. Kijken hoe hoog ik kan komen...
Krijg er wel prestatiedruk van.![]()
Misschien wat goede relmeningen optikken om het cijfer hoger te krijgen.![]()
zaterdag 27 mei 2017 om 11:48
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 10:30Kolere.. het is hier weer "rijd met gehandicapten in de vrachtwagen dag" ofzo. Al 10 minuten vrachtwagentoettoeeeeeettooooeeetttt!!![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 mei 2017 om 11:49
Jaloers!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 27 mei 2017 om 18:27
O enig juist! Mijn broers en zwagers zijn truckers en die rijden als t even kan mee op die dag. Zo gaaf, die stoere kerels en die blije mensen in die wagen!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 10:30Kolere.. het is hier weer "rijd met gehandicapten in de vrachtwagen dag" ofzo. Al 10 minuten vrachtwagentoettoeeeeeettooooeeetttt!!![]()
Joors troelie
zaterdag 27 mei 2017 om 18:38
Ach, wat is nou tien minuten op een mensenleven. En wat kan jou het nou schelen dat zij het wel mogen en jij niet. Jij kunt weer een heleboel dingen doen die zij niet kunnen he.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 18:31Dat ze rijden zal best leuk zijn. Maar dat getoet mogen ze voor mij laten. 50 vrachtwagens die 10 minuten lang allemaal de héle tijd claxonneren in de stad.
Moet je zelf doen zonder reden, krijg je een bekeuring.
zaterdag 27 mei 2017 om 18:49
10 minuten? Hier is het op zo'n dag de hele dag door.AmyFarrahFowler schreef: ↑27-05-2017 18:34Ach komop, beetje de zon in het water kunnen zien schijnen hoor. Dat toeteren is misschien wel het grootste deel van de pret.
Wat is nou tien minuutjes? Waarom zou je het die mensen misgunnen?
Een takkenerrie. Gewoon een constatering, niets misgunnen.
zaterdag 27 mei 2017 om 18:50
Is er n verklaring voor je onvriendelijke reactie? Last van de hitte misschien?-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 18:37Bepaal jij nu even of ik iets misgun? Doe normaal zeg! Ik zeg dat ik het teringherrie vind. En dat is het ook.
Joors troelie
zaterdag 27 mei 2017 om 18:51
Die 10 minuten komt van haarMoirenPhae schreef: ↑27-05-2017 18:4910 minuten? Hier is het op zo'n dag de hele dag door.
Een takkenerrie. Gewoon een constatering, niets misgunnen.
Joors troelie