Minnaar
zaterdag 7 februari 2009 om 22:59
MDR, echt? Liefst elke dag? Dus het is eigenlijk echt jouw 'redding' dat er zoveel kilometers tussen zitten? Of heb je wel dagelijks contact?
Ik heb SV iets te vaak gezien naar mijn zin, ehm sex is top natuurlijk, maar wil 'm nu even paar dagen niet zien en ga ook even niet mailen. Het 'ooo wat was het lekker gister-mailtje' is al verstuurd, dus..
Ik heb SV iets te vaak gezien naar mijn zin, ehm sex is top natuurlijk, maar wil 'm nu even paar dagen niet zien en ga ook even niet mailen. Het 'ooo wat was het lekker gister-mailtje' is al verstuurd, dus..
zaterdag 7 februari 2009 om 23:23
zondag 8 februari 2009 om 00:09
zondag 8 februari 2009 om 04:14
Stew, hoe was het in de stad? Beetje alles van je af kunnen zetten en genoten hopelijk!
Ik heb een feestje gehad vanavond (zonder date) en genoten, was heel gezellig en echt even mijn hoofd leeg kunnen maken! Zo lekker slapen hoop ik (véél te weinig geslapen afgelopen week door alle gedoe) en morgenavond (vanavond dus) zie ik date weer als het goed is.
Ik heb een feestje gehad vanavond (zonder date) en genoten, was heel gezellig en echt even mijn hoofd leeg kunnen maken! Zo lekker slapen hoop ik (véél te weinig geslapen afgelopen week door alle gedoe) en morgenavond (vanavond dus) zie ik date weer als het goed is.
zondag 8 februari 2009 om 09:57
Mooi gesproken, BM!
Stew, gaat het vandaag beter met je? Zo'n dipdag is kut!
LB, leuk dat wij hetzelfde denken, dat merk ik ook vaak in je posts. En dank, dat jij mij ook grappig vindt, dat maakt het een stuk minder triest dan wanneer ik alleen zelf om mijn eigen grappen lach
MDR, ik vind 70 km helemaal niet zo'n enorme afstand, dacht dat het bij jullie veel meer was dan dat. Wat als ik je vertel dat mijn sv dik 80 km bij me vandaan woont?
Stew, gaat het vandaag beter met je? Zo'n dipdag is kut!
LB, leuk dat wij hetzelfde denken, dat merk ik ook vaak in je posts. En dank, dat jij mij ook grappig vindt, dat maakt het een stuk minder triest dan wanneer ik alleen zelf om mijn eigen grappen lach
MDR, ik vind 70 km helemaal niet zo'n enorme afstand, dacht dat het bij jullie veel meer was dan dat. Wat als ik je vertel dat mijn sv dik 80 km bij me vandaan woont?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 8 februari 2009 om 10:09
70 km is ver genoeg!!! Het gaat niet zozeer om de afstand als om de tijd die het kost om die 70 km te overbruggen. Het kost zoveel tijd dat het niet vaak lukt om bij haar te zijn, omdat er zoveel andere dingen zijn die ik geacht wordt te doen (werken, thuis zijn etc) En voor haar geldt hetzelfde, dus het plannen van onze dates is altijd passen en meten.
@stew: Voel je je vandaag al weer wat beter?
@stew: Voel je je vandaag al weer wat beter?