Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
Wauw het scheelt 4 graden, lekker hoor Dolfje!
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb geen idee hoe warm het hier binnen is, ik schat een graad of 53.

Maar hé, mijn tattoo heeft zich goed gehouden! Ik was al bang dat de inkt mijn hele arm door zou smelten, maar dat valt reuze mee. Ik ben nog steeds heel blij, met mijn tattoo.
Lady_Voldemort schreef:
29-05-2017 20:12
Ik heb geen idee hoe warm het hier binnen is, ik schat een graad of 53.

Maar hé, mijn tattoo heeft zich goed gehouden! Ik was al bang dat de inkt mijn hele arm door zou smelten, maar dat valt reuze mee. Ik ben nog steeds heel blij, met mijn tattoo.
Fijn.

Zit er ook kleur in? Factor 50 smeren dan in de zon, anders wordt ie snel vaal.
:cheer2:
Ik heb gedaan wat ik wou doen!
Zo trots op mezelf :proud:
Huis is weer tiptop! Nu Sushisalade aan het eten, is wel oke maar niet voor herhalingvatbaar denk ik.

Fijne avond en slaap lekker allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Puss wat een feest die kittens :jump:
Goedemorgen.
Goeiemorgen! Ik mag vandaag voor mijn werk een tripje naar Den Bosch maken. Eerste trein gehaald, so far so good...
The owls are not what they seem
LadyL0101 schreef:
30-05-2017 08:24
Goeiemorgen! Ik mag vandaag voor mijn werk een tripje naar Den Bosch maken. Eerste trein gehaald, so far so good...
Weet je wel al hoe dat gaat voor de volgende keer ;-))

Goedemorgen!
Elfje112 schreef:
30-05-2017 08:50
Weet je wel al hoe dat gaat voor de volgende keer ;-))

Goedemorgen!
;-D
The owls are not what they seem
Goooedddeeeemorgen.
Het werkt niet, ik kan en mag geen plaatjes plakken of mijn tattoo mag gewoon niet op Viva. Snap ik ook wel trouwens.
Goedemorgen dames.
Ik heb mijn 'tussendooropleiding' met vlag en wimpel gehaald.
Nu de rest nog. Ik weet alleen niet zo goed wanneer. Ik 'moet' zo veel.
Zelfs mijn vrije dagen worden in beslag genomen door cursussen en workshops (ok, ik overdrijf een beetje, maar ik maak wel overuren met van alles wat ook nog even 'moet' van mijn werkgever).
Ik hoop dat het met jullie goed gaat. Misschien heb ik aankomend weekend (o wacht, zaterdag stond er iets gepland... ;-) ) tijd heb om bij te lezen :nut:
Goedemiddag, beetje weinig hier geweest, wel op andere topics. Ik heb niet echt bijgelezen maar een beetje gescand en hoop dat het goed met iedereen gaat. Ik lees iets over tatoo's, niks voor mij, maar zij die er blij mee zijn; veel plezier er mee. Ik las iets over kittens bij Boots, ook leuk en ook niks voor mij en mijn allergische gezin.

Vandaag heel veel was aan het wegwerken en mag morgen weer eens op een nieuwe locatie werken, vind ik altijd best spannend. Maar nog leuker, de matchter van de invalpool vroeg of ze mij mag voorstellen bij twee scholen die iemand zoeken voor het volgend schooljaar. Ik helemaal blij want iets vasts vinden voor langere tijd was het doel van het invalwerk. En nu snellen mijn referenties me dus vooruit.
Blondje, ga je nog wat leuks doen zaterdag? :whistle:
-Kittens- schreef:
30-05-2017 10:18
Goedemorgen dames.
Ik heb mijn 'tussendooropleiding' met vlag en wimpel gehaald.
Nu de rest nog. Ik weet alleen niet zo goed wanneer. Ik 'moet' zo veel.
Zelfs mijn vrije dagen worden in beslag genomen door cursussen en workshops (ok, ik overdrijf een beetje, maar ik maak wel overuren met van alles wat ook nog even 'moet' van mijn werkgever).
Ik hoop dat het met jullie goed gaat. Misschien heb ik aankomend weekend (o wacht, zaterdag stond er iets gepland... ;-) ) tijd heb om bij te lezen :nut:
Gefeliciteerd! :cheer2:

Die ava trouwens :HA:
Azarole schreef:
30-05-2017 09:44
Goooedddeeeemorgen.
Het werkt niet, ik kan en mag geen plaatjes plakken of mijn tattoo mag gewoon niet op Viva. Snap ik ook wel trouwens.
Wat voor een heb je en waar? Ben nu wel erg nieuwsgierig!
Azarole schreef:
30-05-2017 09:44
Goooedddeeeemorgen.
Mijn tattoo wil ook maar niet geplaatst worden. Ik vrees dat Sanoma anti-tattoo is.
Lady_Voldemort schreef:
30-05-2017 17:07
Mijn tattoo wil ook maar niet geplaatst worden. Ik vrees dat Sanoma anti-tattoo is.
Heb jij er ook een? Dan stel ik je dezelfde vraag als bij Azarole.
Elfje112 schreef:
30-05-2017 17:09
Heb jij er ook een? Dan stel ik je dezelfde vraag als bij Azarole.
De olifant in de slang van Antoine de Saint-Exupéry, met de onvergetelijke onliner 'ceci n'est pas un chapeau'.

Niet ingekleurd, op mijn bovenarm.
Hoofdpijn bah.
Vanavond receptie maar heb afgezegd, ben ook te moe en die hoofdpijn is killing.
Lady_Voldemort schreef:
30-05-2017 17:12
De olifant in de slang van Antoine de Saint-Exupéry, met de onvergetelijke onliner 'ceci n'est pas un chapeau'.

Niet ingekleurd, op mijn bovenarm.
Deze? Klinkt wel mooi, jouw tatoeage!

Afbeelding
Elfje112 schreef:
30-05-2017 17:21
Deze? Klinkt wel mooi, jouw tatoeage!

Afbeelding
Yup, dat is em :D
Lady_Voldemort schreef:
30-05-2017 17:23
Yup, dat is em :D
Mooi!
Stijlvol LV! Welke kleur omlijning?

Elfje: Ik weet nog niet of ik iets leuks ga doen zaterdag. Hangt nog van een aantal dingetjes in de familie af :?:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
30-05-2017 18:16
Stijlvol LV! Welke kleur omlijning?

Elfje: Ik weet nog niet of ik iets leuks ga doen zaterdag. Hangt nog van een aantal dingetjes in de familie af :?:
Geeft niet, we merken het vanzelf :lips:
:hello:
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven