Een wonder

30-05-2017 19:49 32 berichten
Graag wil ik dit delen met jullie, juist ook met vrouwens die dit erg erkennen en nu ook een positief verhaal kunnen lezen. Vaak probeerde ik online verhalen te vinden hierover helaas weinig positief vandaar hier mijn verhaal. (Beetje lang sorry)

Al vanaf mijn 18e jaar weet ik dat ik geen eisprong heb. En dus ook nooit ongesteld. Wel had ik soms wat losse bloedingen omdat mijn baarmoeder wel een slijmlaag aan maakte voor een eitje elke maand. Doordat er geen eitje kwam om dit los te maken kon dit in delen afbrokkelen. Als dit te erg was moest er een curettage plaatsvinden waardoor ik er weer een tijd geen last van had.

Eerst vond ik het vooral makkelijk en dacht niet na over later. Maar nu ben ik 30 en de laatste jaren was ik hier niet meer zo happy mee. Ik wil heel graag kinderen en hoewel ik het jammer vond dat ik met behulp van een behandeling pas zwanger kon worden, vond ik dit ook een geruststelling dat het mogelijk was.

Ik dacht dan altijd ik heb nog geluk je kan het ook anders treffen.

Een aantal weken geleden kreeg ik voor mijn gevoel de griep. Een aantal klachten kon ik echter niet thuis brengen. Mijn gevoel zei ik voel me zwanger mijn hoofd zei doe niet zo gek dit kan niet. (ik ben immers niet onder behandeling)

Toch kon ik het gevoel niet van me afschudden en heb een test gekocht.
Vol spanning heb ik zitten wachten. Mijn man maakte zich niet zo druk het was immers niet mogelijk en stond rustig te koken.

Toen ik naar de test keek en daar een uitslag zag die ik niet verwacht wist ik even niet waar ik het zoeken moest.
Met een veel hogere en overslaande stem schreeuw ik bijna naar mijn man ik ben zwanger!!! Die begint te lachen en denkt dat ik een grapje maak. Tot hij mijn ogen zag vol schrik en tranen van geluk.

Wat een mooi wonder geen eisprong niet ongesteld en zwanger!! Ik heb dus blijkbaar 1 eisprong gehad en dit was genoeg. Enorm dankbaar en blij ben ik en ik kan niet wachten tot onze kleine er is!

Zo dat was een heel verhaal maar ik wou graag laten lezen dat het niet altijd negatief en verdrietig is. Wonderen bestaan dus echt, hopelijk is er iemand die er iets aan heeft. Ik had het fijn gevonden als ik zoiets had gevonden toen ik er naar opzoek was. Soms is een beetje hoop alles wat je nodig hebt
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. :)
Gefeliciteerd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar houd wel in je achterhoofd dat het nog mis kan gaan. Voor nu, geniet ervan:)
Wat ontzettend gaaf, gefeliciteerd!
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Tulpje25 schreef:
30-05-2017 19:57
Gefeliciteerd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar houd wel in je achterhoofd dat het nog mis kan gaan. Voor nu, geniet ervan:)
Natuurlijk houd ik hier rekening mee maar omdat ik nog geen nare ervaringen heb kan ik niet anders dan blij zijn. Als het misgaat is het verdriet hoe dan ook groot. Morgen ochtend mijn eerste echo ik gok al zo rond de 3 maanden te zijn gezien me buikje al redelijk aanwezig is. Morgen weet ik meer maar ga uit van het positieve
Fantastisch! gefeliciteerd!
Don't cry, buy a bag and move on.
Geweldig! Gefeliciteerd :cheer2:
Geweldig, gefeliciteerd :)
Proficiat!
:cheer2:
Gefeliciteerd!
Normaal gesproken krijg ik jeuk als mensen het over een wonder hebben mbt een zwangerschap, maar in dit geval klopt het wel. Geniet ervan!
Wat ontzettend mooi! Laat je hier weten hoe de echo was en hoe het verder met je gaat? Van harte :cheer:
wauw wat een geweldig verhaal!!

Gefeliciteerd!! :)
Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe ver je al bent!
Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
LunaNL schreef:
30-05-2017 20:06
Natuurlijk houd ik hier rekening mee maar omdat ik nog geen nare ervaringen heb kan ik niet anders dan blij zijn. Als het misgaat is het verdriet hoe dan ook groot. Morgen ochtend mijn eerste echo ik gok al zo rond de 3 maanden te zijn gezien me buikje al redelijk aanwezig is. Morgen weet ik meer maar ga uit van het positieve
Zou leuk als je rond de 3 maanden zit en natuurlijk moet je altijd uit gaan van het positieve;) Ik wens je veel geluk en een mooie zwangerschap toe!
wauw! van harte gefeliciteerd xx
Volg het pad van jou dromen, niet de snelweg van andermans verwachtingen.
Wat leuk. Gefeliciteerd. Ik hoop voor jullie dat alles goed is en voorspoedig zal verlopen. Je weet dus nog niet hoe lang? Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik pas een buikje rond de 19 weken.... Dus je weet maar nooit ;-)
Succes met de echo.
Gefeliciteers! Spannend, dat je niet weet hoe lang je al zwanger bent.
Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar de echo en hoever je al bent!
Wow, wat een mooi verhaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Ik duim voor een goede echo morgen en ben heel benieuwd hoe ver je bent!
Wauw gefeliciteerd en mooi inderdaad dat je dit deelt! Op het forum wemelt het van de negatieve verhalen, mooi dat mensen ook eens de positieve delen :)
Wow dit is echt mooi! Ik hoop echt dat alles goed mag gaan!
Wat geweldig voor jullie! Van harte gefeliciteerd :) wat een geluk! Heel benieuwd hoe ver je bent!
Ahh super zeg! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven