Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
strikjemetstippels schreef:
01-06-2017 15:38
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 146: require(./cache/production/autoload_4335734bbdd20f586549a504dff5f80c.php): failed to open stream: No such file or directory

Die melding krijg ik telkens als ik een pagina ververs. Is de enige site waar bij dit gebeurt.
Heb ik ook af en aan.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 146: require(./cache/production/autoload_4335734bbdd20f586549a504dff5f80c.php): failed to open stream: No such file or directory

Die melding krijg ik telkens als ik een pagina ververs. Is de enige site waar bij dit gebeurt.

Check, deze melding krijg ik ook. Ik krijg de melding wanneer ik naar de laatste pagina wil gaan of wanneer ik topic uit de lijst wil openen.
perkins wijzigde dit bericht op 01-06-2017 17:36
Reden: Toevoeging
11.34% gewijzigd

Nu is het in ieder geval zeker dat het een gratis forum is waar we het mee moeten doen :)
Niet geschoten is altijd mis

Ik heb dit ook
Het is toch niet de bedoeling dat die icoontjes zo groot zijn?!? Ik forum mobiel en er staan er nog maar 2 naast elkaar, voorheen waren dat er minstens 4. Ik scroll me suf zo..
Inderdaad, vandaar dat ik dit topic even opgezocht heb. Die icoontjes van de pijlers zijn opeens huge! We scrollen denk ik al genoeg zonder deze mega knoppen.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
impala schreef:
01-06-2017 09:41
Ik zie helemaal geen gekleurde posts. Alles is hetzelfde.
Staffen werkt ook niet goed, zie de vele reminders in het modtopic.

Oh de reacties van TO zijn wel grijs zie ik nu ik de loep erbij pak. Maar zo subtiel dat t me niet opgevallen was en ook nu nog niet opvalt als ik een topic lees. Loepen was een stuk makkelijker.

Vraag: Komt loepen terug of is dat juist niet de bedoeling??
.
impala schreef:
02-06-2017 10:59
Oh de reacties van TO zijn wel grijs zie ik nu ik de loep erbij pak. Maar zo subtiel dat t me niet opgevallen was en ook nu nog niet opvalt als ik een topic lees. Loepen was een stuk makkelijker.

Vraag: Komt loepen terug of is dat juist niet de bedoeling??
Ik denk niet dat het terugkomt, anders wordt het forum veel te inzichtelijk en zo. ;) Ik mis die mogelijkheid ook.

Maar dat geanonimiseerde profielen weer zichtbaar zijn en je met geanonimiseerde nicks gewoon kunt inloggen en berichten versturen waarbij de nick weer zichtbaar is, is ook een kwalijke zaak.
Heb mezelf een testmailtje gestuurd met een geanonimiseerd profiel.

Deze bug staat er in deze enorme lijst bugs nog niet bij. viewtopic.php?f=8&t=381776&start=#p27088537

Succes.
Maar dat je jezelf niet eens kunt loepen en je eigen reacties niet terug kan vinden, dat is toch wel een major problem.
.
Irritante reclame van T-Mobile (6)
Elke keer als ik mobiel forum dan komt die reclame loeibreed in beeld en kan ik maar niet op actieve en nieuwe onderwerpen drukken.

En elke keer ben ik druk bezig om bookmarks uit te zetten bij elk topic. Is het niet het topic zelf. Dan is het wel de TO of een andere forummer. Dat bepaal ik zelf altijd nog wel als ik die wil bookmarken als favoriet. Hoeven jullie niet te doen hoor! :whip:
Ik heb ineens een heel irritant (1) in m'n tabblad staan als ik op het forum zit.
Zo'n icoontje die je normaal ziet als je bijvoorbeeld op Facebook een melding hebt.
Dacht dat ik misschien een bericht had ofzo maar dat is dus niet zo
Caledoniaxx schreef:
04-06-2017 21:34
Ik heb ineens een heel irritant (1) in m'n tabblad staan als ik op het forum zit.
Zo'n icoontje die je normaal ziet als je bijvoorbeeld op Facebook een melding hebt.
Dacht dat ik misschien een bericht had ofzo maar dat is dus niet zo
Dat houdt in dat je gequote bent.
ReginaMills schreef:
04-06-2017 21:35
Dat houdt in dat je gequote bent.
Ja net nadat ik dit had gepost kwam ik erachter hahaha
Er staat al een paar dagen een (1) in mijn adresbalk. Wat is dit?

(1) Reactie- en Bugtopic 3 - Page 95 - Viva Forum
Robyn89 schreef:
07-06-2017 17:48
Er staat al een paar dagen een (1) in mijn adresbalk. Wat is dit?

(1) Reactie- en Bugtopic 3 - Page 95 - Viva Forum
Dan ben je dus gequote. Kwam ik laatst ook achter
Is er ook een manier om die quote dan sneller terug te vinden? Ben me nu steeds de pleuris aan het zoeken naar de reactie die mij gequote heeft...
Het is volgens mij ook niet alleen als je bent gequote. Want het getal verandert bij mij ook na het openen van een favoriet bijvoorbeeld.
Al die éénregelige, Engelstalige neptopics (vooral op de Sport pijler, maar vandaag ook op Reizen en Contact).... Is dat een bug op het nieuwe forum, of ligt het aan mijn telefoon? In het eerste geval, kan hier iets aan worden gedaan? In het laatste geval, welke adblocker oid moet ik installeren om hiervan af te komen?
KyloRen schreef:
10-06-2017 10:40
Dat zijn spamtopics, kun je niets tegen doen behalve staffen.
Natuurlijk is daar iets tegen te doen.

Er is op het oude forum ook al vele malen aangegeven HOE dat kan docht blijkbaar heeft VIVA belang bij deze topics.

Bij het gratis forum van SMF is een modificatie te downloaden die binnen 5 minuten te installeren is, waarna dit probleem is opgelost.
phpBB heeft deze optie blijkbaar niet.
Niet geschoten is altijd mis
Ik kan 'Nieuwe topics' niet meer aanklikken. Wat je ook doet, de advertentie van T-mobile wordt geactiveerd. Zooooo IRRITANT!
Ik snap gewoon echt niet waarom wijzigingen in welke vorm dan ook op forum niet getest worden. Misschien een keer een rondje nieuwe ict'ers doen?
Elke keer als ik geciteerd wordt, dat zie ik aan die (1) bovenin, kan ik niet makkelijk terug vinden in welk topic dit is en moet ik alle topics bij langs. :|

Ook vind ik 't vervelend dat, als ik al eerder gereageerd heb in een topic, ik op dat topic klik en naar mijn eerste reactie ga in dat topic, en niet naar de laatste en/of laatste pagina. Nu moet ik elke keer scrollen om daar te komen.
LammeTak schreef:
12-06-2017 10:10
Ik kan 'Nieuwe topics' niet meer aanklikken. Wat je ook doet, de advertentie van T-mobile wordt geactiveerd. Zooooo IRRITANT!
Ik snap gewoon echt niet waarom wijzigingen in welke vorm dan ook op forum niet getest worden. Misschien een keer een rondje nieuwe ict'ers doen?

Eens!!! Zo irritant dit!!
Nog meer forummers die met geen mogelijkheid kunnen uitloggen?
Acer1968 schreef:
15-06-2017 18:39
Wahahahahaha !
De noodsituatie is uitgeroepen.
.
Acer1968 schreef:
15-06-2017 18:39
Cookies verwijderen wil dan wel helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven