Centraal Moderatortopic
zaterdag 22 april 2017 om 22:03
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360
Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Reactie/bugstopic deel 3
http://forum.viva.nl/overig/reactie-en- ... ges/299389
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-90/list_messages/389360
Suggesties m.b.t de pijler Actueel
http://forum.viva.nl/actueel/verzamelto ... 3#26946733
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 16-05-2017 20:07
24.96% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 juni 2017 om 09:32
Beste Tijdschriftenverslindster,Tijdschriftenverslindster schreef: ↑04-06-2017 08:41Beste mods;
Ik heb gisteren al verschillende spamtopics in sport gestaft. Nu is Sportpijler weer vol spam gegooid. Heb eerlijk gezegd weinig zin om weer elk topic te gaan staffen. Hoop dat jullie dat begrijpen. Zouden jullie daarom zelf de spam willen verwijderen (sportpijler). Hartelijk dank.
Dankjewel voor je bericht & je stafjes, we zijn ermee bezig!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 4 juni 2017 om 10:31
Paar dagen geleden heb ik je een pb gestuurd, is bij mij weg uit de outbox en staat bij verzonden berichten.
Idem bij @missie_m.
Bij missie heb ik op 2 manieren een pb gestuurd: 1 via aanklikken in profiel, 1 via forumnaam ingeven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 4 juni 2017 om 11:02
Ik heb helemaal niets ontvangen. Hoe kan het dat anderen pb-tjes kunnen ontvangen op precies hetzelfde forum, met precies hetzelfde systeem, en komen ze bij mij niet aan?simbalabimba schreef: ↑04-06-2017 10:31Paar dagen geleden heb ik je een pb gestuurd, is bij mij weg uit de outbox en staat bij verzonden berichten.
Idem bij @missie_m.
Bij missie heb ik op 2 manieren een pb gestuurd: 1 via aanklikken in profiel, 1 via forumnaam ingeven.
Waar zijn ze gebleven dan?
LOEP ME MAAR aub.
zondag 4 juni 2017 om 11:57
Beste Missie_M,
Zou je nog even kunnen laten weten in welke browser je forumt? En of je toevallig een browser-update hebt gedaan recentelijk? Zoals eerder al geschreven zijn we bezig met het oplossen van de problemen rondom de PB functie. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 4 juni 2017 om 13:06
De PB functie werkt bij mij dus ook niet. Mensen denken me succesvol iets te sturen, maar er komt niks aan en als ik zelf wat verstuur krijg ik de melding dat het gelukt is, maar komt er ook niks aan. Er staat ook niks in mijn mailboxen Out of Verzonden. In de Inbox staan alleen oude berichten.ModeratorViva schreef: ↑04-06-2017 11:57Beste Missie_M,
Zou je nog even kunnen laten weten in welke browser je forumt? En of je toevallig een browser-update hebt gedaan recentelijk? Zoals eerder al geschreven zijn we bezig met het oplossen van de problemen rondom de PB functie. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb gecheckt of pb's op de laptop wel doorkomen, omdat het forum daar nog het best op werkt, maar ook daar nada niks.
Mobiel: Windows Phone met Explora (obscure browser, speciaal geinstalleerd voor het forum omdat het met de standaardbrowser helemaal onwerkbaar is).
Laptop: Windows 7 met Chrome.
Mijn vinkje dat je me berichten mag sturen, staat aan.
Edit: bij nadere check staat het verzonden bericht wel in mijn lijst van verzonden berichten. Maar omdat er in het overzicht (0) staat, had ik de box zelf niet geopend. Dat bericht was een test-bericht aan missie.
Kan ik een mod een test-bericht sturen om te kijken of dat wel aankomt? edit: Net gedaan, aan jou. Tot mijn verbazing was het mogelijk een mod een pb te sturen. Ik kreeg deze melding: Information - Dit bericht is succesvol verstuurd - Bekijk je verstuurde privébericht - Terug naar je “Postvak uit”-map
Het bericht blijft overigens hangen in postvak uit, en staat niet bij verzonden berichten.
Wat ik in het andere topic al meldde, Post van Moderators heb ik ook niet. Terwijl ik vorige week een ban/waarschuwing heb gehad. Weet niet of jullie geprobeerd hebben me iets te sturen.
.
zondag 4 juni 2017 om 13:32
Beste Impala,impala schreef: ↑04-06-2017 13:06De PB functie werkt bij mij dus ook niet. Mensen denken me succesvol iets te sturen, maar er komt niks aan en als ik zelf wat verstuur krijg ik de melding dat het gelukt is, maar komt er ook niks aan. Er staat ook niks in mijn mailboxen Out of Verzonden. In de Inbox staan alleen oude berichten.
Ik heb gecheckt of pb's op de laptop wel doorkomen, omdat het forum daar nog het best op werkt, maar ook daar nada niks.
Mobiel: Windows Phone met Explora (obscure browser, speciaal geinstalleerd voor het forum omdat het met de standaardbrowser helemaal onwerkbaar is).
Laptop: Windows 7 met Chrome.
Mijn vinkje dat je me berichten mag sturen, staat aan.
Edit: bij nadere check staat het verzonden bericht wel in mijn lijst van verzonden berichten. Maar omdat er in het overzicht (0) staat, had ik de box zelf niet geopend. Dat bericht was een test-bericht aan missie.
Kan ik een mod een test-bericht sturen om te kijken of dat wel aankomt? edit: Net gedaan, aan jou. Tot mijn verbazing was het mogelijk een mod een pb te sturen. Ik kreeg deze melding: Information - Dit bericht is succesvol verstuurd - Bekijk je verstuurde privébericht - Terug naar je “Postvak uit”-map
Het bericht blijft overigens hangen in postvak uit, en staat niet bij verzonden berichten.
Wat ik in het andere topic al meldde, Post van Moderators heb ik ook niet. Terwijl ik vorige week een ban/waarschuwing heb gehad. Weet niet of jullie geprobeerd hebben me iets te sturen.
Dankjewel voor je heldere uitleg! We zetten hem zo door naar de TD.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum.
zondag 4 juni 2017 om 17:09
Beste Impala,
Bij een waarschuwing ontvang je een pushmessage (net als voorheen). We hebben je testbericht ook ontvangen. We geven je bericht nog even door aan de TD.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 4 juni 2017 om 17:11
Beste Sassa_82,sassa_82 schreef: ↑04-06-2017 14:30Raar dat sommige reacties inclusief die van mijzelf over pb berichten worden weg gehaald voor zogenaamd off-topic, terwijl de rest van de forummers wel blijven staan. De een mag het dus wel hier melden en de ander niet. Lekker beleid van jullie mods. Heel raar dit.!
Melden dat je een andere forummer een PB hebt gestuurd hoort niet thuis op het CM. Vandaar dat sommige posts zijn verwijderd ivm offtopic. Het PB probleem is bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zondag 4 juni 2017 om 17:31
Ik heb ook elke keer de melding gekregen dat mijn pb succesvol verzonden was. Ik zag m dan nog een tijdje in de outbox staan. Zodra ie daar weg was en bij verzonden berichten stond, nam ik logischerwijs aan dat ie geopend was door de ontvanger.
Niet dus.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 4 juni 2017 om 19:14
Maar mod, waar en hoe moet je dat dan zeggen dat je een testbericht hebt gestuurd als je wil weten of PB's aankomen? Toch niet per PB ?ModeratorViva schreef: ↑04-06-2017 17:11Beste Sassa_82,
Melden dat je een andere forummer een PB hebt gestuurd hoort niet thuis op het CM. Vandaar dat sommige posts zijn verwijderd ivm offtopic. Het PB probleem is bij ons bekend en we werken aan een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Je kan ook niet even loepen waar de geadresseerde uithangt.
.
zondag 4 juni 2017 om 19:34
Alle topics zijn weer verwijderd.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑04-06-2017 19:10Beste mods,
Hartelijk dank voor alle spam die jullie vanochtend verwijderd hebben van de sportpijler. Helaas is deze pijler weer opnieuw volgespamd en staat er een spamtopic op de relatiepijler. Zouden jullie het nogmaals willen verwijderen? Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 4 juni 2017 om 19:43
Fire-fox. Is ook bijgewerkt, maar dat hoeft toch geen probleem te zijn? Waarschijnlijk dat dan toch het een en ander nog niet werkt zoals het zou moeten. Als jullie bezig zijn met problemen op te lossen dan zal ik moeten afwachten, ik vond het alleen erg vreemd dat anderen wel pb ontvangen en vroeg me af of jullie iets (mijn pb) over het hoofd hebben gezien.ModeratorViva schreef: ↑04-06-2017 11:57Beste Missie_M,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik kan bv ook niet loepen terwijl die functie er wel is.
Met vriendelijke groet.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 4 juni 2017 om 20:34
Bedankt voor de terugkoppeling. We zullen het doorgeven. De TD is inderdaad bezig om de problemen rondom PB's en loepen op te lossen.missie_m schreef: ↑04-06-2017 19:43Fire-fox. Is ook bijgewerkt, maar dat hoeft toch geen probleem te zijn? Waarschijnlijk dat dan toch het een en ander nog niet werkt zoals het zou moeten. Als jullie bezig zijn met problemen op te lossen dan zal ik moeten afwachten, ik vond het alleen erg vreemd dat anderen wel pb ontvangen en vroeg me af of jullie iets (mijn pb) over het hoofd hebben gezien.
Ik kan bv ook niet loepen terwijl die functie er wel is.
Met vriendelijke groet.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
zondag 4 juni 2017 om 22:47
Bedankt! Inmiddels staat er weer een nieuw rijtje SPAM-topics (sportpijler)ModeratorViva schreef: ↑04-06-2017 19:34Alle topics zijn weer verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vervelend voor jullie, heb je net alles opgeruimd, verschijnt er weer nieuwe spam
zondag 4 juni 2017 om 23:18
Bedankt voor de melding. Wederom zijn ze verwijderd.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑04-06-2017 22:47Bedankt! Inmiddels staat er weer een nieuw rijtje SPAM-topics (sportpijler)
Vervelend voor jullie, heb je net alles opgeruimd, verschijnt er weer nieuwe spam
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
maandag 5 juni 2017 om 00:00
even meedenkend hoor, maar het is nu elke dag raak op de sportpijler met spammers. Volgens mij zei Meds al, dat het mss handiger is om die pijler een andere naam te geven, omdat dit wel heel makkelijk googelt, En mss toch iets bij het aanmelden dat men een code oid moet intypen, zodat je geen robots hier er op krijgt? Nu jullie toch nog zo druk bezig zijn met het forum te updaten, kan dit er vast ook nog wel bij
maandag 5 juni 2017 om 00:40
Beste friezinnetje2014,friezinnetje2014 schreef: ↑05-06-2017 00:00even meedenkend hoor, maar het is nu elke dag raak op de sportpijler met spammers. Volgens mij zei Meds al, dat het mss handiger is om die pijler een andere naam te geven, omdat dit wel heel makkelijk googelt, En mss toch iets bij het aanmelden dat men een code oid moet intypen, zodat je geen robots hier er op krijgt? Nu jullie toch nog zo druk bezig zijn met het forum te updaten, kan dit er vast ook nog wel bij
Bedankt voor het meedenken. Het probleem is al doorgegeven aan de community manager en de technische dienst.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva