Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 juni 2017 om 23:30
Hij ziet er ook zo viezig uit hè?Lady_Voldemort schreef: ↑04-06-2017 23:27Gatveredamme, Giel Beelen. Die vind ik dus echt weerzinwekkend he.
zondag 4 juni 2017 om 23:32
Die mensen vermaken zich over de ruggen van mensen die echt iets vreselijks doormaken. Ik begrijp het echt niet.
Ik merkte het zelf al in het klein toen zoon dat auto-ongeluk gehad had. Ineens kreeg ik allerlei 'belangstellenden' op mijn dak, die geheel toevallig al hadden gehoord van dat ongeluk en 'oh was dat jouw kind, wat eruuuug!' en 'hoe kon dat nou gebeuren dan?'. Echt de sensatiezucht droop eraf. Walgelijk.
zondag 4 juni 2017 om 23:34
Ik begrijp het niet. Wat levert dat gespeculeer op? Je belangrijk voelen? Interessant zijn?Lady_Voldemort schreef: ↑04-06-2017 23:32Die mensen vermaken zich over de ruggen van mensen die echt iets vreselijks doormaken. Ik begrijp het echt niet.
Ik merkte het zelf al in het klein toen zoon dat auto-ongeluk gehad had. Ineens kreeg ik allerlei 'belangstellenden' op mijn dak, die geheel toevallig al hadden gehoord van dat ongeluk en 'oh was dat jouw kind, wat eruuuug!' en 'hoe kon dat nou gebeuren dan?'. Echt de sensatiezucht droop eraf. Walgelijk.
zondag 4 juni 2017 om 23:38
Ik snap dat ook echt niet.MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:34Ik begrijp het niet. Wat levert dat gespeculeer op? Je belangrijk voelen? Interessant zijn?
zondag 4 juni 2017 om 23:39
ja en jaMoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:34Ik begrijp het niet. Wat levert dat gespeculeer op? Je belangrijk voelen? Interessant zijn?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 4 juni 2017 om 23:39
Joh, ik heb geen idee.MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:34Ik begrijp het niet. Wat levert dat gespeculeer op? Je belangrijk voelen? Interessant zijn?
Ik heb in vergelijkbare topics wel eens geprobeerd om de mensen tot rede te brengen, maar ze vinden echt dat ze het volste recht hebben om met de meest walgelijke speculaties op de proppen te komen. En dan vaak ook nog onder het mom van 'wij maken ons zo'n zorgen' en 'ik moet er de hele dag aan denken'. Rot toch op.
zondag 4 juni 2017 om 23:40
Walchuluk. En ik geloof daar ook geen reet van.Lady_Voldemort schreef: ↑04-06-2017 23:39Joh, ik heb geen idee.
Ik heb in vergelijkbare topics wel eens geprobeerd om de mensen tot rede te brengen, maar ze vinden echt dat ze het volste recht hebben om met de meest walgelijke speculaties op de proppen te komen. En dan vaak ook nog onder het mom van 'wij maken ons zo'n zorgen' en 'ik moet er de hele dag aan denken'. Rot toch op.
zondag 4 juni 2017 om 23:41
Ik net zo.Lady_Voldemort schreef: ↑04-06-2017 23:39Joh, ik heb geen idee.
En dat blijf ik doen.
Ziek gedrag,
De daders spreken geen Nederlands, anders zouden ze op het nieuws wel gehoord hebben dat ze gezocht worden.
Werkelijk, hoe kom je er op!
zondag 4 juni 2017 om 23:41
Of ze verzinnen zelf een scenario, en daar gaat iedereen dan met graagte op in. En een pagina later is dat hele scenario dus gewoon waar.
zondag 4 juni 2017 om 23:42
MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:41Ik net zo.
En dat blijf ik doen.
Ziek gedrag,
De daders spreken geen Nederlands, anders zouden ze op het nieuws wel gehoord hebben dat ze gezocht worden.
zondag 4 juni 2017 om 23:43
Is ook niet. Maar ze moeten toch een excuus hebben om zich lekker op te kunnen geilen aan andermans ellende.
zondag 4 juni 2017 om 23:45
Dit is het echt elke keer. En als je daar dan wat over zegt ben jij de koude, niet meelevende heks.Lady_Voldemort schreef: ↑04-06-2017 23:41Of ze verzinnen zelf een scenario, en daar gaat iedereen dan met graagte op in. En een pagina later is dat hele scenario dus gewoon waar.
Je zal al die shit over je nichtje moeten lezen zeg.
zondag 4 juni 2017 om 23:47
Ja, want je zit niet de hele dag kaarsjes te branden tussen het speculeren door.MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:45Dit is het echt elke keer. En als je daar dan wat over zegt ben jij de koude, niet meelevende heks.
zondag 4 juni 2017 om 23:47
Wat erg toch.MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:45Dit is het echt elke keer. En als je daar dan wat over zegt ben jij de koude, niet meelevende heks.
zondag 4 juni 2017 om 23:54
Die heb ik vandaag al vaker voorbij zien komen.MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:41Ik net zo.
En dat blijf ik doen.
Ziek gedrag,
Ik vind het diep diep dieptriest. Als het echt Savannah is dan hebben de ouders het net pas gehoord. Het meiske is dan pas rond half negen vanavond geborgen. Geef die mensen even een momentje om adem te halen. En dan die trotsheid van ik was de eerste op sociale medium x die ze heeft gecondoleerd.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 4 juni 2017 om 23:56
Moet je daar nou om huilen of om lachen? Ik kan alleen maar naar adem happen van zoveel ..................tsja,........nikserigheid, eigenlijk. Hoe leeg ben je dan in je pannetje ?MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:41
Ziek gedrag,
zondag 4 juni 2017 om 23:58
Ik val er een soort van stil van. Ik vind het zo bizar. Hoe kan je dat soort dingen nou verzinnen?blijfgewoonbianca schreef: ↑04-06-2017 23:56Moet je daar nou om huilen of om lachen? Ik kan alleen maar naar adem happen van zoveel ..................tsja,........nikserigheid, eigenlijk. Hoe leeg ben je dan in je pannetje ?
zondag 4 juni 2017 om 23:59
Dat verzinnen ze niet, vinden ze. Dat komt ineens zo binnen, die gedachte. Een ingeving.MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 23:58Ik val er een soort van stil van. Ik vind het zo bizar. Hoe kan je dat soort dingen nou verzinnen?
maandag 5 juni 2017 om 00:03
Neeee, het is een GEVOEL!blijfgewoonbianca schreef: ↑04-06-2017 23:59Dat verzinnen ze niet, vinden ze. Dat komt ineens zo binnen, die gedachte. Een ingeving.
En GEVOEL is altijd WAAR!
Ik las net dat het de IS is.