Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En dat soort reacties ook van 'ik sprak de buren en die hebben ook een dochter van veertien en het is hier tien minuten vandaan en zij zijn bang'. Wat moet iemand daarmee? Hartstikke leuk hoor, dat je je ook een beetje deel voelt aan de ramp omdat je ook iemand kent met een dochter van veertien maar hou dat lekker voor jezelf of zo.

Ik dacht ik zet het maar hier, als ik het daar zet kan ik weer een week gaan brommen wegens onmenselijkheid.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2017 10:37
Reden: op de man
98.76% gewijzigd
MoirenPhae schreef:
05-06-2017 00:03
Neeee, het is een GEVOEL!
En GEVOEL is altijd WAAR!

Ik las net dat het de IS is.
Nee, het was een seriemoordenaar. Logisch toch.
Pfff IS is inmiddels ook aanwezig. :sigh:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady_Voldemort schreef:
05-06-2017 00:04
Nee, het was een seriemoordenaar. Logisch toch.
En EMOSIES!
MoirenPhae schreef:

Ik las net dat het de IS is.
dieptepunt, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady_Voldemort schreef:
En dat soort reacties ook van 'ik sprak de buren en die hebben ook een dochter van veertien en het is hier tien minuten vandaan en zij zijn bang'. Wat moet iemand daarmee? Hartstikke leuk hoor, dat je je ook een beetje deel voelt aan de ramp omdat je ook iemand kent met een dochter van veertien maar hou dat lekker voor jezelf of zo.

Ik dacht ik zet het maar hier, als ik het daar zet kan ik weer een week gaan brommen wegens onmenselijkheid.
alsof ze je hier niet staffen.
Of je morgen om iets anders staffen omdat je hier iets hebt gezegd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Man o man, is het bevestigd krijg je deze ellende dat een onderbuik zegt dat het IS is. :'( . Mijn hart huilt voor de familie. Een mooi meisje verliezen en dan ook nog deze ellende te verstouwen krijgen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Sommige mensen hebben het alleenrecht op drama, het liefst ten koste van het verdriet van een ander.
Maar zij leven mee.
Natuurlijk.
Lady_Voldemort schreef:

Ach nee joh, daar krijg je toch geen ban voor. Die ellende in dat topic verdient dat eerder dan jij.
MoirenPhae schreef:
05-06-2017 00:15
Sommige mensen hebben het alleenrecht op drama, het liefst ten koste van het verdriet van een ander.
Maar zij leven mee.
Natuurlijk.
Gofferdee en amen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En dat zijn mijn emosies.
blijfgewoonbianca schreef:
05-06-2017 00:13
Ja, dat realiseerde ik me ook. Ik ga dus maar weer lekker daar verder. God wat een mafkezen zeg. Nou heeft iemand weer een tip gegeven zodat we het arme kind fijn kunnen googlen.
Zo"n topic waarvan je vindt dat het ongepast is/ongepast gereageerd/speculeerd wordt, gebruiken om te kibbelen over de wel/niet ongepastheid. En dan :rofl: om de opmerking van een medeforummer....
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
blijfgewoonbianca schreef:
05-06-2017 00:13
Ze staffen maar aan.
Recht in hun eigen roosje.
Mafklappers.
Enn schreef:
05-06-2017 00:17
En dat zijn mijn emosies.
Mooi.
Die zijn altijd waar.
emosIeS

Afbeelding
Ze kunnen rustig naar bed, de nieuwsgierigheid is bevredigd, het is inderdaad Savannah, ik las het op fb, ook van zo'n meelever.

Bah.
MoirenPhae schreef:
05-06-2017 00:19
Mooi.
Die zijn altijd waar.
emosIeS

Afbeelding
Emosie in the ass.
Ik ga slapen.
Ik kruip weer terug onder mijn steen.
Daar was het beter toeven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik kom niet zo vaak meer op Napraat, maar was net in het andere topic.
Ben altijd zo opgelucht als ik hier nog de 'voice of reason' vind. Wat is dat toch met mensen?
En maar speculeren, en maar speculeren.
Vanmiddag schreef iemand over een vermist meisje in Zaltbommel. Een meisje dat ze niet kende verder.
En een ander op het topic wenste haar sterkte. Come on. :nope: Sterkte is wat de families die het aangaat nodig hebben.
En de rechercheurs en alle andere direct betrokkenen. Niet de forummer die meespeculeert vanaf de zijlijn.
Courage, ik ben het helemaal met je eens.
Courage-- schreef:
05-06-2017 00:25
Ik kom niet zo vaak meer op Napraat, maar was net in het andere topic.
Ben altijd zo opgelucht als ik hier nog de 'voice of reason' vind. Wat is dat toch met mensen?
En maar speculeren, en maar speculeren.
Vanmiddag schreef iemand over een vermist meisje in Zaltbommel. Een meisje dat ze niet kende verder.
En een ander op het topic wenste haar sterkte. Come on. :nope: Sterkte is wat de families die het aangaat nodig hebben.
En de rechercheurs en alle andere direct betrokkenen. Niet de forummer die meespeculeert vanaf de zijlijn.
Maar iedereen is tegenwoordig deel aan andermans ellende he, al is het maar de ellende van volslagen onbekenden. Men staat ermee op en gaat ermee naar bed. Hun hart huilt. Dat is erg hoor.
Lady_Voldemort schreef:
05-06-2017 00:31
Maar iedereen is tegenwoordig deel aan andermans ellende he, al is het maar de ellende van volslagen onbekenden. Men staat ermee op en gaat ermee naar bed. Hun hart huilt. Dat is erg hoor.
Ze kunnen er zelfs niet door slapen.

Bizar hoe mensen het verdriet en de ellende van een ander toe-eigenen.
Lady_Voldemort schreef:
05-06-2017 00:31
De mijne ook... Maar dan voor de families die naast hun verlies deze ellende erbovenop krijgen.
kia wijzigde dit bericht op 05-06-2017 00:34
0.14% gewijzigd
Die figuur die over dat 'ze' ook naar Drenthe kunnen komen zat te zwatelen....
:facepalm:

Er gebeuren hier behoorlijk veel ongelukken omdat er zo debiel (te) hard wordt gereden, al dan niet bezopen. De randstad is er niks bij qua asociaal rijgedrag. De kans dat daarbij een kind gewond raakt of erger is vele malen groter dan een drama als dat van de twee betreurden in Achterveld en Bunschoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven