mini begrafenis

05-06-2017 13:59 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2017 16:03
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen. Mvg Moderator Viva forum
99.79% gewijzigd
Wie is er overleden?
Waarvan akte.
668, the neighbour of the Beast
Succes dan maar!
Ik heb trouwens een pleurishekel aan het gebruik van hashtags te pas en te onpas en overal.

#knettergek #tospoortniet #wazigsteopooit
Marels schreef:
05-06-2017 14:15
Ik heb trouwens een pleurishekel aan het gebruik van hashtags te pas en te onpas en overal.

:rofl:
pfff je geeft wel heel veel aandacht aan een klootzak

wat denk je ervan om te gaan vieren dat je van hem af bent?

party time!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Marels schreef:

Ik vind het persoonlijk handig, omdat je meteen weet waar het over gaat en of het je aanspreekt voordat je het leest. Het wordt veel gebruikt in het bloggen. Zelf vind ik dan weer het woord bloggen vervelend, maar worden dingen sowieso niet vervelend als het een "hype" wordt. Meestal ga ik me aan dat soort dingen storen al weet ik niet waarom...
Heb je hem deze tekst laten lezen, TO?
Munkee schreef:
05-06-2017 14:18
Ik vind het persoonlijk handig, omdat je meteen weet waar het over gaat en of het je aanspreekt voordat je het leest. Het wordt veel gebruikt in het bloggen. Zelf vind ik dan weer het woord bloggen vervelend, maar worden dingen sowieso niet vervelend als het een "hype" wordt. Meestal ga ik me aan dat soort dingen storen al weet ik niet waarom...
Geloof mij meid, dit spreekt niemand aan.
" Vandaag hou ik een mini begrafenis voor de jij die ik ooit heb leren kennen "

Ik zou het op cremeren houden. De BBQ aansteken en alle foto's en aandenkens er op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Té vaag dit... :yawnee:
hamerhaai schreef:
05-06-2017 14:16
pfff je geeft wel heel veel aandacht aan een klootzak

wat denk je ervan om te gaan vieren dat je van hem af bent?

party time!
haha daar zit een verhaal achter! Hij verschuilde zich heel erg achter dingen waardoor ik niet anders kon dan begrip tonen en mensen die narcistisch zijn kunnen heel goed manipuleren. Maar je hebt wel gelijk!
En dan doe je later een " tsjakka " over de gloeiende kooltjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ditto schreef:
05-06-2017 14:22
Té vaag dit... :yawnee:
Je bedoelt #wazig?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ivy_Signe schreef:
05-06-2017 14:19
Heb je hem deze tekst laten lezen, TO?
Nee omdat ik er niks mee zou bereiken denk ik. Plus ik wil hem ook niet laten weten dat ik er nog veel mee bezig ben in mijn hoofd
Misschien kun je beter wat meer met jezelf bezig zijn. Er zijn redenen waarom je voor deze man hebt gekozen en waarom je er perse een relatie mee wilde. Er is een reden waarom je je slecht hebt laten behandelen. Jezelf kun je veranderen, hem niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Munkee schreef:
05-06-2017 14:22
haha daar zit een verhaal achter! Hij verschuilde zich heel erg achter dingen waardoor ik niet anders kon dan begrip tonen en mensen die narcistisch zijn kunnen heel goed manipuleren. Maar je hebt wel gelijk!
Yep al die kerels zijn narcistisch vooral als het uit is.
Heb een pleuris hekel aan eigen diagnoses...
Afbeelding
Marels schreef:

#lifeisgood# bij een foto van voeten en een cocktail is het ergst.
7102 schreef:
05-06-2017 14:35
over van dingen uit gaan... Die diagnose is gesteld net als depressie.
7102 schreef:
05-06-2017 14:35
Alle kerels narcistisch, alle vrouwen hebben borderline en alle kinderen zijn hoogbegaafd en/of hoogsensitief. Man, man, man... en ik potverdorie 7 jaar naar school om te mogen diagnosticeren. Wat blijkt? Nergens voor nodig! Balen, man.
Nav__ schreef:
05-06-2017 14:50
Alle kerels narcistisch, alle vrouwen hebben borderline en alle kinderen zijn hoogbegaafd en/of hoogsensitief. Man, man, man... en ik potverdorie 7 jaar naar school om te mogen diagnosticeren. Wat blijkt? Nergens voor nodig! Balen, man.
Je kan ook je studiegeld terug eisen. Waarom een studie doen als het vivaforum er is?
Munkee schreef:
05-06-2017 14:18
hashtags zijn alleen handig als je er op kan klikken en dan vergelijkbare zoekresultaten kan vinden. Denk aan social media. Hier op dit forum is het compleet nutteloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven