mini begrafenis
maandag 5 juni 2017 om 14:18
Ik vind het persoonlijk handig, omdat je meteen weet waar het over gaat en of het je aanspreekt voordat je het leest. Het wordt veel gebruikt in het bloggen. Zelf vind ik dan weer het woord bloggen vervelend, maar worden dingen sowieso niet vervelend als het een "hype" wordt. Meestal ga ik me aan dat soort dingen storen al weet ik niet waarom...
maandag 5 juni 2017 om 14:20
Geloof mij meid, dit spreekt niemand aan.Munkee schreef: ↑05-06-2017 14:18Ik vind het persoonlijk handig, omdat je meteen weet waar het over gaat en of het je aanspreekt voordat je het leest. Het wordt veel gebruikt in het bloggen. Zelf vind ik dan weer het woord bloggen vervelend, maar worden dingen sowieso niet vervelend als het een "hype" wordt. Meestal ga ik me aan dat soort dingen storen al weet ik niet waarom...
668, the neighbour of the Beast
maandag 5 juni 2017 om 14:22
haha daar zit een verhaal achter! Hij verschuilde zich heel erg achter dingen waardoor ik niet anders kon dan begrip tonen en mensen die narcistisch zijn kunnen heel goed manipuleren. Maar je hebt wel gelijk!
maandag 5 juni 2017 om 14:32
Misschien kun je beter wat meer met jezelf bezig zijn. Er zijn redenen waarom je voor deze man hebt gekozen en waarom je er perse een relatie mee wilde. Er is een reden waarom je je slecht hebt laten behandelen. Jezelf kun je veranderen, hem niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 5 juni 2017 om 14:35
Yep al die kerels zijn narcistisch vooral als het uit is.
Heb een pleuris hekel aan eigen diagnoses...
maandag 5 juni 2017 om 14:50
Alle kerels narcistisch, alle vrouwen hebben borderline en alle kinderen zijn hoogbegaafd en/of hoogsensitief. Man, man, man... en ik potverdorie 7 jaar naar school om te mogen diagnosticeren. Wat blijkt? Nergens voor nodig! Balen, man.
maandag 5 juni 2017 om 14:51
Je kan ook je studiegeld terug eisen. Waarom een studie doen als het vivaforum er is?
maandag 5 juni 2017 om 14:53
hashtags zijn alleen handig als je er op kan klikken en dan vergelijkbare zoekresultaten kan vinden. Denk aan social media. Hier op dit forum is het compleet nutteloos.Munkee schreef: ↑05-06-2017 14:18Ik vind het persoonlijk handig, omdat je meteen weet waar het over gaat en of het je aanspreekt voordat je het leest. Het wordt veel gebruikt in het bloggen. Zelf vind ik dan weer het woord bloggen vervelend, maar worden dingen sowieso niet vervelend als het een "hype" wordt. Meestal ga ik me aan dat soort dingen storen al weet ik niet waarom...