koolhydraatarme crackers supermarkt
zaterdag 3 juni 2017 om 12:49
Goedemiddag,
ik heb als goed voornemen om wat minder koolhydraten en suiker te gaan eten. Maar als ik voor het schap broodvervangers in de supermarkt sta, weet ik het niet wat te kiezen. Ik ben op zoek naar koolhydraatarme crackers die ik kan eten in plaats van brood en die gewoon bij AH of Jumbo te krijgen zijn.
Hebben jullie tips?
Alvast bedankt.
ik heb als goed voornemen om wat minder koolhydraten en suiker te gaan eten. Maar als ik voor het schap broodvervangers in de supermarkt sta, weet ik het niet wat te kiezen. Ik ben op zoek naar koolhydraatarme crackers die ik kan eten in plaats van brood en die gewoon bij AH of Jumbo te krijgen zijn.
Hebben jullie tips?
Alvast bedankt.

zaterdag 3 juni 2017 om 12:53
lunaleeflang schreef: ↑03-06-2017 12:51Waarom dan koolhydraatarme crackers als je zo graag minder koolhydraten eet? Ga dan iets anders eten dan crackers of brood.
Crackers zijn makkelijk en snel. Heb echt niet elke dag tijd/zin om iets anders te freubelen

zaterdag 3 juni 2017 om 12:55
Crackers van dr Atkins in het vak waar bijv ook lactosevrije artikelen staan.
Maar die vind ik te duur
Wasa Volkorencrackers met extra vezels. Maar ook het koolhydraat arme brood van AH is best Ok.
Volgens mijn diëtist zijn dit echter alternatieven voor als je echt niets anders kan eten.
Maar die vind ik te duur

Wasa Volkorencrackers met extra vezels. Maar ook het koolhydraat arme brood van AH is best Ok.
Volgens mijn diëtist zijn dit echter alternatieven voor als je echt niets anders kan eten.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

zaterdag 3 juni 2017 om 13:37
Dit. Ik hou zelf totaal niet van brood, maar Dirk van de broek heeft onwijs lekker KH arm brood
zaterdag 3 juni 2017 om 14:41
zaterdag 3 juni 2017 om 15:03

zaterdag 3 juni 2017 om 18:25
Met welk doel wil je minder koolhydraten en suikers eten? Je kunt ook beginnen met de suikers minderen en kijken wat voor effect dat heeft. Waarom zou het beter zijn om zo min mogelijk tarwe te eten? Zij kh arme crackers en brood niet ook gewoon van tarwe gemaakt? Zo niet, waar zijn ze dan van gemaakt? Als je minder tarwe wil eten kun je ook rijstwafels en maiswafels proberen.
zaterdag 3 juni 2017 om 19:53
Ik denk dat de Wasa knäckebröd Vezelrijk minder koolhydraten bevat, en het is ook tamelijk caloriearm.
Uiteraard zijn vezels technisch koolhydraten, maar wij mensen kunnen cellulose niet verteren.
Het is overal verkrijgbaar maar wel vaak als eerste uitverkocht.
Uiteraard zijn vezels technisch koolhydraten, maar wij mensen kunnen cellulose niet verteren.
Het is overal verkrijgbaar maar wel vaak als eerste uitverkocht.

En als het vuur gedoofd is komen er wolven

zaterdag 3 juni 2017 om 20:00
Ik heb ook een broodbakmachine maar gebruik hem niet meer. Na 1 dag is het brood al niet meer lekker en als het ingevroren is geweest hoef ik het ook niet meer. Zeker nu we nog maar met 2 personen zijn moet ik veel weg gooien.
maandag 5 juni 2017 om 12:53
Reden is dat ik ondanks 3x in de week sporten niet afkom van mijn buikvet en had gelezen dat dat wel zou lukken door te stoppen met suiker en koolhydraten. Tarwe schijnt een snelle koolhydraat te zijn waardoor je snel weer trek krijgt.
Plantaardige yoghurt is nog wel een optie maar heb tot op heden nog niet echt een lekkere gevonden (die kokoszuivel is wel te doen maar zo duur....). Hebben jullie ervaring met sojayoghurt?
Plantaardige yoghurt is nog wel een optie maar heb tot op heden nog niet echt een lekkere gevonden (die kokoszuivel is wel te doen maar zo duur....). Hebben jullie ervaring met sojayoghurt?

dinsdag 6 juni 2017 om 07:43
Wasa Vezelrijk crackers bevatten 42 gram koolhydraten per 100 gram. Koolhydraatarm betekent 5 gram of minder koolhydraten per 100 gram.
Stoppen met suiker en andere koolhydraten helpt wel tegen buikvet is mijn ervaring. Wat ik tegenwoordig vaak doe is gewoon het brood overslaan. Ik eet dus wel kaas, tomaat, rosbief, gekookt ei, maar geen brood.
dinsdag 6 juni 2017 om 07:49

zaterdag 10 juni 2017 om 11:58
Atkins heeft twee soorten crackers. Fibre crackers, die hebben iets weg van karton, maar als je ze goed belegd zijn ze goed te doen en vullen ze prima.
Ze hebben ook crispbread. Dat ziet er op de verpakking lekkerder uit en dat is het ook, maar ze vallen uit elkaar als je ernaar kijkt. Dus niet handig om mee te nemen en minder vullend.
AH, Jumbo, etc verkopen ze, alleen vaak per winkel maar 1 soort. Mijn vaste AH de tweede soort, dus als ik ergens anders ben en de eerste soort zie staan, neem ik altijd een paar pakjes mee.
Ze hebben ook crispbread. Dat ziet er op de verpakking lekkerder uit en dat is het ook, maar ze vallen uit elkaar als je ernaar kijkt. Dus niet handig om mee te nemen en minder vullend.
AH, Jumbo, etc verkopen ze, alleen vaak per winkel maar 1 soort. Mijn vaste AH de tweede soort, dus als ik ergens anders ben en de eerste soort zie staan, neem ik altijd een paar pakjes mee.
lady_dana wijzigde dit bericht op 10-06-2017 12:00
Reden: Typo
Reden: Typo
0.19% gewijzigd
manamana...tutuutududu
zaterdag 10 juni 2017 om 12:51
Daar heb jij voor gestudeerd of is het je ongefundeerde mening?
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor!