Gezondheid alle pijlers

Netelroos - Tips!?

05-06-2017 19:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week vrijdag heb ik een grote rode vlek in m'n lies die mega jeukt. Het lijkt net alsof ik in de brandnetels heb liggen rollen... Nu is er sinds gister ook op elke kuit een grote plek gekomen... Ik denk dat het netelroos is. Onschuldig, maar ik word GEK van de jeuk!!!!
Tips zijn meer dan welkom dus...
Hier hielp een soort van elektro-accupunctuur een beetje.

Eerst maar es langs de huisarts dat het zeker toch niets anders is.
Koelen hielp mij het best.
Van de huisarts kreeg ik medicatie die ik in kon nemen bij een nieuwe aanval.
Vaak is het een uiting van allergie. Toch even naar de huisarts morgen dus.
@Boogschutter76 Denk dat het te maken heeft met de hooikoorst waar ik dit jaar ontzettend veel last van heb! Maar dan idd toch maar even naar de huisarts morgen en ik leg er even een koelpack op.
Hier kwam het door véél te lage weerstand na een andere ziekte.
Als start kreeg ik dan ook 39 graden koorts erbovenop.

Heeft 5 à 6 weken aangesleept eer ik van die pijn en jeuk af was.
Ook hier weer: zemelengel. :proud:

Beterschap aan alle forummers met jeuk!
hydraterende creme opsmeren en zorgen dat het niet droog wordt helpt wat, maar nooit genoeg...
Vergeet het ook niet schoon te houden, niet alleen smeren en smeren, af en toe ook reinigen :)
OMG! De jeuk is niet te harden... Inmiddels zitten naast mijn liezen, ook mijn kuiten en bovenarmen onder en heb ik een grote plek boven m'n billen. WTF is dit.... De dokter zei dat het waarschijnlijk neteloos is, maar hij heeft er niet eens naar gekeken of aan gevoeld. Heb allergiepillen meegekregen, maar heb niet het idee wat het iets help. Die plekken op m'n kuiten zijn inmiddels heel dik en paars geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven