Uit eten Gouda

06-06-2017 11:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande zaterdag is het plan om in Gouda uit eten te gaan. Ik ben er echter helemaal niet bekend.
Wie heeft dé tip? We zijn op een zoek naar een niet te duur / goedkoop, gezellig restaurant / eetcafeetje.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik ben gek op Jean Marie.
Maar anders gewoon naar de Markt gaan, zit veel rondom.
Kijk eens op de menukaart van Gewoon Gouds, De Zalm en De Buren.
Een baksteen is nooit alleen
Ik vind Buiten erg leuk. Het eten is er goed en ze hebben een mooie binnentuin om te zitten.

http://www.buitenetenendrinken.nl/language/en-US/Home
Ik zou ook naar Jean marie gaan.
Oeh, jean marie ziet er goed uit! Net iets te high end voor de gelegenheid denk ik alleen... Ik vind koeien en kaas er leuk uitzien, is dat wat?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ik vind koeien en kaas prima eten. Het is wel een beetje donker binnen en ze hebben niet echt een terras.

Ik zou trouwens wel even van te voren reserveren. Wat je ook kiest eigenlijk anders wordt het op een zaterdag misschien nog lastig om ergens anders dan op de markt te kunnen eten.
Goed punt ja, dank je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven