Naturisten kwebbelen.

06-06-2006 22:36 1067 berichten
Inmiddels is het me duidelijk, er zijn zat naturisten die al helemaal met hun hoofd in de vakantie zitten. Het lijkt mij gezellig om hier ervaringen en tips over de omgeving e.d. uit te wisselen.

Zelf hoop ik dit jaar naar CHM Oltra te gaan, wie gaat er ook heen ?

Verder een kleine greep uit de terreinen die ik heb bezocht: Arnaoutchot, Eglantière, Riva Bella, Chiappa, Villata, Origan, Bélézy, Sablière, Le Ran de Chateau de Ferreyrolles, Le Mas de la Balma, La Clapère.........................
Alle reacties Link kopieren
Gezellig bloots .... nee, eigenlijk niet. Ik ga over iets meer dan een maand verhuizen met mijn dochtertje naar een ander huis en samen met haar opnieuw beginnen. De relatie met haar vader is sinds september voorbij, wonen nu nog wel in hetzelfde huis.

De vakanties met de caravan naar de naturistencampings zijn met hem dus verleden tijd. Inmiddels heb ik wel iemand anders ontmoet maar die heeft geen ervaring met naaktvakanties. Ik probeer hem in ieder geval deze zomer een keer mee te krijgen naar een naakstrand.

Ik weet niet of vakantie erin zit deze zomer, in ieder geval niet naar de vertrouwde campings in Frankrijk, Italie en Duitsland. Maar dat komt wel weer. Misschien hebben jullie wel tips voor fijne naaktcampings met huisjes/tenten op max 4-6 uur rijden vanaf Utrecht?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik lees hier alleen over naaktcampings maar wij houden totaal niet van campings in het algemeen. Heeft iemand nog tips voor een ander soort accommodatie in Noord Italië?
geneet van 't laeve
Wat staat je tegen aan een camping, Bankje? Wij huren altijd een huisje op een camping. We vinden de sfeer van een camping namelijk fijn, maar een tent of caravan niet
Later is nu
Het vaak massale gedoe en de vele Nederlanders op zo'n camping
geneet van 't laeve
Naturistencampings zijn sowieso minder massaal. Er zijn wel Nederlanders, dat wel.
Later is nu
Tenminste, de campings waar wij heengaan zijn minder massaal.
Later is nu
quote:Baankje1 schreef op 06 april 2017 @ 11:06:

Het vaak massale gedoe en de vele Nederlanders op zo'n campingEn dat heb je dus juist niet op heel veel kleinschalige naturistencampings. Als je naar Italië wilt vind ik Costalunga echt een aanrader!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:Baankje1 schreef op 06 april 2017 @ 09:59:

Ik lees hier alleen over naaktcampings maar wij houden totaal niet van campings in het algemeen. Heeft iemand nog tips voor een ander soort accommodatie in Noord Italië?

Kijk eens bij de naturistische reisorganisaties.

Hier een voorbeeld ;

Grottamiranda

Ook via sites als "Micazu" kun je wel wat vinden.
En nu ben ik een beetje op zoek naar tips; dit jaar ga ik voor het eerst met mijn bijna 7 jarige dochtertje op vakantie, naturisme blijft lokken maar dit jaar wordt het dus anders. Heb geen caravan meer en ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om een hele dag te rijden.

Hebben jullie tips voor leuke kindvriendelijke campings met verhuuraccommodaties op ongeveer max 6 uur rijden? Waarbij ik niet over de Peripherique hoef ?

En waar een alleenstaande moeder gewoon lekker ontspannen vakantie kan vieren met haar kind na al het scheidingsgedoe?
quote:felice71 schreef op 25 april 2017 @ 09:51:

En nu ben ik een beetje op zoek naar tips; dit jaar ga ik voor het eerst met mijn bijna 7 jarige dochtertje op vakantie, naturisme blijft lokken maar dit jaar wordt het dus anders. Heb geen caravan meer en ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om een hele dag te rijden.

Hebben jullie tips voor leuke kindvriendelijke campings met verhuuraccommodaties op ongeveer max 6 uur rijden? Waarbij ik niet over de Peripherique hoef ?

En waar een alleenstaande moeder gewoon lekker ontspannen vakantie kan vieren met haar kind na al het scheidingsgedoe?Ik zou je route daar niet van af laten hangen. Gewoon de navigatie aan en gaan met die banaan. Wij gaan zelf vaak oostelijk langs Parijs, maar wij wonen ook in het oosten van Nederland, dus voor ons is dat een logische route.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Een terrein van Athena in België, misschien?

Wij kennen alleen Ossendrecht, zeer kindvriendelijk, op de Belgisch/Nederlandse grens, maar je hebt ook nog twee andere terreinen in België.

https://www.naturisme-athena.org
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En de Périphérique rijdt niet moeilijk trouwens. Gewoon van te voren op de kaart kijken welke afslag je moet hebben en aftellen.
Ik wil
Ik wil in mijn blote kont in de zon
Heb je al een idee waar je heen gaat?
Nee, nog helemaal niet... ik kom er niet uit. Ben nu ook nog zo druk aan het klussen in mijn nieuwe huis, hopelijk volgende week verhuizen. En dan een beetje rust in de tent en bedenken of en waar we naartoe gaan.
Ha!

Wij gaan van 11 tot 16 juli naar Cap D'Agde (Oltra). Niet voor het eerst trouwens. We zijn geen swingers, maar we houden wel van een feestje.

Als er ook andere mensen in die periode daar zijn kunnen we misschien een keer afspreken voor een glas wijn.

Groetjes!
anoniem_266451 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 21:43
1.32% gewijzigd
Snoesje666 schreef:
09-05-2017 21:55
Heb je al een idee waar je heen gaat?
Ik heb een weekje camping geboekt, we gaan wel helemaal naar Elsendorp, anderhalf uur rijden. Samen met mijn dochtertje in een safaritent... haar vader gaat daarna met haar naar Zuid Frankrijk.. nouja, verschil moet er zijn :sun:

Als de zon maar schijnt, ik ben er best aan toe en heb er zin in. Iemand bekend met die camping?
Heerlijk om naar de zon te gaan Ceecee!
Wij ontwijken Parijs juist altijd, sinds we een keer op zondagmorgen 11 uur 2 uur in de file hebben gestaan. Het was niet moeilijk rijden, het was niet rijden. Dan rijden we liever wat om.
Later is nu
En wij gaan waarschijnlijk naar Laborde. We wachten nog heel even de weersvoorspelling af want toen we daar een 5-tal jaar geleden waren, hebben we zowat 2 weken regen gehad.
Elsendorp vonden we leuk, maar er zat wat ons betreft teveel chloor in het overdekte zwembad. Gelukkig hadden we mooi weer en konden we in de zwemvijver.

Nog meegedaan aan de "botenshow", we waren er alleen niet op voorbereid en hebben dus een grote zwemband opgetuigd. Het restaurant had blijkbaar kersverse bediening, dat was wel héél lang wachten, maar dat kan natuurlijk elke keer anders zijn.

Het is wel een terrein waar we vast nog eens heen gaan. :)
We zitten midden in een verbouwing, geen idee of we nog een vakantie kunnen betalen straks. En anders maar niet. De kampen voor zoon zijn al betaald, die heeft dus minstens twee keer plezier.
:)
Familie van mij staat op een naturistencamping, nu willen ze dat wij een dagje op visite komen. Maar ik wij willen absoluut niet zonder kleding, en ik wil die naaktlopers daar ook liever niet tegen komen, moet goed dat is dan niet anders, vind naturistencampings niet normaal. Ik heb gewoon zoiets van kleding is er niet voor niets.

Het moet toch gewoon kunnen dat bezoek hun kleding aanhoudt? Is het normaal dat dat niet toegestaan is?
Nadiaah79 schreef:
14-06-2017 16:01
Familie van mij staat op een naturistencamping, nu willen ze dat wij een dagje op visite komen. Maar ik wij willen absoluut niet zonder kleding, en ik wil die naaktlopers daar ook liever niet tegen komen, moet goed dat is dan niet anders, vind naturistencampings niet normaal. Ik heb gewoon zoiets van kleding is er niet voor niets.

Het moet toch gewoon kunnen dat bezoek hun kleding aanhoudt? Is het normaal dat dat niet toegestaan is?
Gewoon deze post even aan die mensen laten zien. Dan hoeven jullie vast niet meer langs te komen. Probleem opgelost.
Well behaved women rarely make history.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven