Seksklets, deel 60

maandag 5 juni 2017 om 15:04

maandag 5 juni 2017 om 15:40
Je niet laten leiden door angst is iets anders dan opletten bij wat je doet.
Maar ja misschien ben ik wel gek dat kan ook, ik ben iig erg blij dat ik nog leef en daardoor voorzichtiger en let ik goed op wat ik doe, het had ook anders af kunnen lopen (ben nogal ziek geweest)
maandag 5 juni 2017 om 16:23
Ja Vlam, dat was nodig, net als in werkelijk álle andere postings van Charles.
Hij heeft een grote lul en de hele wereld moet het weten, bij deze!
Ik heb laatst twee dates gehad met Ed, mijn reünieman van een jaar geleden, ik vind het opvallend dat de man zo vaak klaar kan komen, dit in tegenstelling tot Henk, die er na 1 keer echt wel klaar mee is maar het wel weer eindeloos kan uitstellen (meestal dan, soms lukt het absoluut niet).
Ed stond er zelf ook een beetje van te kijken, zo'n orgasmarathon.
Merken jullie veel verschil tussen de ene man en de andere qua potentie en klaarkom prestaties?
Hij heeft een grote lul en de hele wereld moet het weten, bij deze!
Ik heb laatst twee dates gehad met Ed, mijn reünieman van een jaar geleden, ik vind het opvallend dat de man zo vaak klaar kan komen, dit in tegenstelling tot Henk, die er na 1 keer echt wel klaar mee is maar het wel weer eindeloos kan uitstellen (meestal dan, soms lukt het absoluut niet).
Ed stond er zelf ook een beetje van te kijken, zo'n orgasmarathon.
Merken jullie veel verschil tussen de ene man en de andere qua potentie en klaarkom prestaties?
.
maandag 5 juni 2017 om 17:19
Ja Roos daar merk ik zeker verschil in en mannen die vaker kunnen komen stellen hun eerste keer meestal ook niet zo lang uit al zeggen ze wel dat de eerste keer het intensiefste en lekkerste is, prettig is dan ook dat je een lange sekssessie hebt zonder onderbrekingen, al kun je die natuurlijk ook lekker invullen. Nu ik er zo over nadenk heeft het beiden wel iets, al vind ik het wel wat hebben als een man vaker komt.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
maandag 5 juni 2017 om 21:07
Ik merk zeker verschil. Ik date mannen die uren kunnen neuken zonder klaarkomen, dat hebben ze getraind. Aan het einde van de date zorgen ze dan wel dat ze klaarkomen. Maar ik heb wel een date gehad die 4 keer klaarkwam. Fling komt altijd vrij snel na binnenkomst maar kan daarna echt gewoon nog doorgaan en later nog een keer komen. Een man vertelde me eens dat hij het juist lekker vond er tegenaan te blijven hangen. Dan had de hele date het lekkerste gevoel. Ik heb me wel afgeleerd het persoonlijk op te vatten, de man die maar 1 keer komt vind het echt allemaal net zo lekker als de man die 4 keer komt. Ik vind meer dan één keer wel fijn, want ik vind het zelf gewoon opwindend als de man komt.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
maandag 5 juni 2017 om 21:39
Maar voor mij is maximaal drie en heel soms vier keer toch echt wel het uiterste en dat dan alleen in een lange date hoor. Toch probeer ik die eerste keer dan toch ook wel een poosje uit te stellen omdat het toch wel echt heel intens is, klaarkomen. En het hangt toch ook echt wel af van degene met wie je bent, qua capaciteiten.
Toch vind ik het veel bevredigender om de vrouw vaak te laten komen. Heerlijk om dat te ervaren.
Toch vind ik het veel bevredigender om de vrouw vaak te laten komen. Heerlijk om dat te ervaren.
Wees meester en vormgever van jezelf
maandag 5 juni 2017 om 22:18
Vlam, ik vat het ook beslist niet persoonlijk op, ik denk ook dat een man die "maar" één komt net zo hard kan genieten maar net wat jij schrijft, ik vind zijn orgasme ook opwindend. Aan de andere kant vind ik een man die het te lekker vindt en bijna komt terwijl hij dat nog niet wil ook opwindend. Nou ja, daarom heb ik er één van beiden.
Of nee, twee veelkomers en één die er na 1 keer wel klaar mee is maar goed kan uitstellen.
Of nee, twee veelkomers en één die er na 1 keer wel klaar mee is maar goed kan uitstellen.

.
dinsdag 6 juni 2017 om 11:06
Ik kan ook heel lang uitstellen... kom moeilijk klaar.. kan vrij lang neuken en soms voorbij punt dat ik in die sessie gewoon helemaal niet meer kan komen..dan kan ik door blijven gaan...niet leuk ..geloof me... daarentegen heb ik ook gehad net na een rugoperatie dat ik heel erg overprikkeld was...dan waren we paar minuten aan het neuken en "kwam" ik..maar door terug te trekken ging het gevoel niet diep..wel sperma maar niet de "ontlading" van een orgasme..als dat was weggeëbd gewoon weer door..soms wel 2 a 3x toen... en op laatst toch nog gewoon komen met weer sperma... (denk dat ze toen iets tijdens de operatie geraakt hebben of zenuwen vrij gemaakt) nu nooit meer gehad
you can't handle the truth

dinsdag 6 juni 2017 om 17:15
Robertooooh schreef: ↑05-06-2017 14:46Condooms vind ik echt libido verlagend, maar aangezien prep alleen een middel tegen hiv is, blijft condoom nodig voorlopig.
En ja, oraal doe ik ook zonder. We moeten wel blijven genieten toch? Was ik iig wel van plan. Al ben ik ondertussen al een paar weken monogaam. Ben benieuwd hoe lang ik/we dat volhouden![]()
Het klinkt alsof je dat niet vol wil houden of het in elk geval als een opgave/beperking ziet?
Hebben jullie het daar wel eens over gehad? Wil jij het zelf? Vraag zij het van jou? Gaan jullie er van elkaar van uit dat jullie dat willen?

dinsdag 6 juni 2017 om 17:29
We hebben het erover gehad. Heeft ook tot onze eerste heftige discussie geleid. Daarna goed uitgesproken wat we allebei willen.

dinsdag 6 juni 2017 om 17:43
Vlammetje schreef: ↑05-06-2017 21:07Ik merk zeker verschil. Ik date mannen die uren kunnen neuken zonder klaarkomen, dat hebben ze getraind. Aan het einde van de date zorgen ze dan wel dat ze klaarkomen. Maar ik heb wel een date gehad die 4 keer klaarkwam. Fling komt altijd vrij snel na binnenkomst maar kan daarna echt gewoon nog doorgaan en later nog een keer komen. Een man vertelde me eens dat hij het juist lekker vond er tegenaan te blijven hangen. Dan had de hele date het lekkerste gevoel. Ik heb me wel afgeleerd het persoonlijk op te vatten, de man die maar 1 keer komt vind het echt allemaal net zo lekker als de man die 4 keer komt. Ik vind meer dan één keer wel fijn, want ik vind het zelf gewoon opwindend als de man komt.
Ik ervaar seks en klaarkomen als vrij intensief en dus is het daarna ook echt op. Er is dan gewoon geen shifty meer over om overeind te blijven. En meestal ook in algemeen zin, niet eens dubbelzinnig dus; ik stort gewoon in. Het is klaar, op, over, uit, sluiten, afvoeren, oprollen en aan de kant zetten. Na een tijdje R&R (rust en reanimeren) kan de zin weer terug komen.
Dat er tegenaan hangen herken ik wel heel goed. Heerlijk is dat om in dat gevoel te blijven hangen van bijna-orgasme. Voor mij voelt dat alsof je juist dat gevoel van die intensieve beleving, heerlijkheid en geilheid vast blijft houden zonder het los te laten in een orgasme. Alsof je meer aan het genieten bent van hetgene waarom je klaarkomt. Soms kom ik dan ook gewoon niet kaar. Ook goed.
Een enkele keer ben ik in het gevoel van orgasme zelf blijven hangen. Het gevoel van klaarkomen was zo lekker en geil dat elke beweging die ik maakte heel intens was waardoor ik nog meer wilde voelen, neuken en klaar komen. En aldus geschiede. En ja, daarna kon je me opvegen ja. Tot mijn eigen grote (voor de liefhebbers: XL) verbazing was ik fysiek na ongeveer een halve dag vrijwel geheel hersteld. Geestelijk wachten we nog op de uitslag.

dinsdag 6 juni 2017 om 17:46
Robertooooh schreef: ↑06-06-2017 17:29We hebben het erover gehad. Heeft ook tot onze eerste heftige discussie geleid. Daarna goed uitgesproken wat we allebei willen.
Als je het wil delen: waar hadden jullie dan discussie over en wat is er vervolgens uitgekomen?
dinsdag 6 juni 2017 om 17:59
De uitkomst had ik hierboven al vermeld. Dat ik al een paar weken monogaam ben. En de discussie ging erover of je vanaf het begin in een open relatie start of eerst met elkaar een basis gaat leggen.
Daar wil ik het eigenlijk ook bij laten.

dinsdag 6 juni 2017 om 23:22
OkRobertooooh schreef: ↑06-06-2017 17:59De uitkomst had ik hierboven al vermeld. Dat ik al een paar weken monogaam ben. En de discussie ging erover of je vanaf het begin in een open relatie start of eerst met elkaar een basis gaat leggen.
Daar wil ik het eigenlijk ook bij laten.

woensdag 7 juni 2017 om 00:49
heb wel dat mijn vrouw niet wil zoenen nadat ik haar gebeft had dit vondt ze vies
woensdag 7 juni 2017 om 08:45
Leefvandaag schreef: ↑07-06-2017 06:07Zouden monogaam en de mond gesnoerd iets met elkaar te maken hebben?