Raar gevoel

06-06-2017 23:44 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
24 jr samen twee Kids....
Ik zzp'r zei werkt in de schoonmaak.
Alles koek en ei...tot ze geopereerd moest worden aan haar pols ...
Op haar werk was een pipo die zei 'ik stuur je wel berichtjes toe voor vertier '
Niks mis mee op zich ...tot ik hoorde dat hij een open relatie had .
Na een aantal weken stopte ze met het whatsappen (berichten had ik gezien)
Inmiddels ging ze steeds meer werken ,en dit bij andere bedrijven.
Hierop had ik commentaar omdat ze teveel werkte en beginnende reuma heeft .
Na verloop van tijd groeide we uit elkaar en minde ze niet echt met haar werk .
Tot ze in februari weer aan het whatsappen was met die pipo zonder te te zeggen ....inmiddels heeft ze hem geblokkeerd en toegegeven dat dit echt een super domme fout van haar was en me gezworen dat er alleen ge-whatsapped is .(en gewoon gekkigheid naar elkaar is gestuurd)
Nu werkt ze met diverse collega's en die hebben me gezworen dat er echt niks is ...dit zal ik dan maar aan moeten nemen.
Na een heftige periode wil ze verder om onze relatie te redden en heeft uit zichzelf ingezien dat ze te veel werkt en we hierdoor als broer en zus leven.
Mooi zeg ik .....maar nu loop ik met een raar tja onzeker/wantrouwend/brok in m'n keel gevoel rond .
Ik wil m'n boeltje niet kwijt maar 't voelt ja raar ...
We zijn midden 40 en ben op het moment er onzeker , tenminste zo voel ik mij .
Afgelopen weekend zijn we samen weg geweest, dit was gezellig en voelde goed .
Eenmaal thuis kreeg ik weer dat kloten gevoel ....
Moedeloos word ik er van zeg pff .
ik moet er wel bij zeggen dat ik al een jaar loop te zeiken dat ze teveel werkt (48 uur per week )
Tja weggaan met gevolg dat ik m'n huis moet verkopen dat we 4 jaar terug helemaal hebben gerenoveerd, m'n garage en oldtimer weg moet doen is ook zo wat ....dan de jongens nog .....maar om dit alles bij haar blijven is ook niet goed ...al met al kunnen we niet zonder en met elkaar...maar dat rare gevoel speelt me parten ....en maakt me radeloos.......
anoniem_348267 wijzigde dit bericht op 06-06-2017 23:49
5.02% gewijzigd
Niks aan de hand joh. Ga lekker in je garage aan je oldtimer klussen.
Tja weggaan met gevolg dat ik m'n huis moet verkopen dat we 4 jaar terug helemaal hebben gerenoveerd, m'n garage en oldtimer weg moet doen is ook zo wat ....dan de jongens nog

Gelukkig staan je kinderen hoog op je priolijstje.
Fee-de-Goede schreef: ↑
06-06-2017 23:47
Tja weggaan met gevolg dat ik m'n huis moet verkopen dat we 4 jaar terug helemaal hebben gerenoveerd, m'n garage en oldtimer weg moet doen is ook zo wat ....dan de jongens nog

Gelukkig staan je kinderen hoog op je priolijstje.
:hihi:
Ach ja, de auto en de garage.. :facepalm:
Heb je een vraag?
Oja, en de kinderen... tjongejonge...
Ja duh die staat op nr 1 uiteraard ...
Lijkt me logisch he
Als jouw vrouw ook pas op nummer 10 op jouw lijstje komt, dan snap ik dat ze vindt dat ze beter verdiend.
I'm a goal digger.
Wat is er nou feitelijk aan de hand?
Dit gaat nergens over.
Sorry hoor maar wat is nu het probleem? Dat je vrouw berichtjes heeft gestuurd naar een mannelijke collega die een open relatie heeft? Of...dat jullie als broer en zus leven?
Neeee het probleem is de garage en de oldtimer.
Oh ja, en de jongens.
"Nu werkt ze met diverse collega's en die hebben me gezworen dat er echt niks is ...dit zal ik dan maar aan moeten nemen."

Begrijp ik nou dat je aan haar collega's hebt gevraagd of ze echt echt echt niets met de pipo heeft?
Bij iemand blijven voor de kinderen is 1 ding.

Bij iemand blijven voor een oldtimer is wat anders.

Jezus
Lampie1986 schreef: ↑
07-06-2017 00:26
Bij iemand blijven voor de kinderen is 1 ding.

Bij iemand blijven voor een oldtimer is wat anders.

Jezus
Voor een Lancia Delta Integrale zou ik ook wel wat over hebben :proud:
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Midden 40 en dan nog iemand een pipo noemen...eh ik denk dat ik ook even het punt van dit geheel mis.
QueenArachnia schreef: ↑
07-06-2017 00:25
"Nu werkt ze met diverse collega's en die hebben me gezworen dat er echt niks is ...dit zal ik dan maar aan moeten nemen."

Begrijp ik nou dat je aan haar collega's hebt gevraagd of ze echt echt echt niets met de pipo heeft?
Daar verbaasde ik me ook over. Dat is toch gênant? Voor zowel To, zijn vrouw als die collega's? Zeker op jullie leeftijd, je bent toch geen onzekere puber meer?
Er is dus zeer waarschijnlijk niet gebeurd. Dat weet je omdat je het aan haar collega's hebt gevraagd. Jullie hebben een erg leuk weekend gehad samen. En toch overweeg je nu te gaan scheiden en alles wat je samen hebt opgebouwd op te geven omdat je een naar gevoel hebt?

Ik zou zorgen dat jullie aan je relatie gaan werken, dan verdwijnt dat nare gevoel vanzelf denk ik.
Ik denk dat ze in de bezemkast zit met die pipo en zijn eikel glimmend schoon poetst.
you go girl
Ze werkt 48 uur in de schoonmaak zeg je....dat is lichamelijk wel erg pittig, ik zou denk ik niet heel erg veel energie over hebben voor judo enzo....
Kan het broer/zus gevoel daar soms wat mee te maken hebben?
In dat geval kun je misschien een manier vinden om dat wat te verlichten? Sex is toch wel de manier om elkaar als geliefden te blijven zien.
Ik krijg ook een raar gevoel van deze OP.... :nope:
DorothyParker schreef: ↑
07-06-2017 00:31
Voor een Lancia Delta Integrale zou ik ook wel wat over hebben :proud:
@DorothyParker
Je hebt smaak!

OT: wat is nou het probleem? Zolang je vrouw geen Mamalou heet, heeft ze niets met Pipo.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ga praten met je vrouw en geef aan hoe je je voelt. Wat je wilt. Zeg hoeveel je van haar houdt en oud wilt worden. Wees open. Zeg haar wat alles voor je betekent. En dan niet letterlijk maar benoem alles. En sleur haar bij de haren t bed in. Verzorg jezelf. Ga naar de kapper of koop leuke kleren. Doe gek. Doe eens wat anders. Of ga sporten. Doe wat. Voordat alles misgaat. Zorg dat je jezelf verbeterd. Moet je sws doen. Of ze nou met zon Pipo appt of niet. En zorg ervoor dat jij leuk bent om mee te kletsen over allerlei dingen. Dan is Pipo zo iit beeld.
in eerste instantie jullie leven schijnbaar als broer en zus, dat kan, maar na mijn idee zijn daar 2 mensen schuldig aan,
en dan bedoel ik niet jou vriendin/vrouw en die pipo, maar jij en je vrouw/vriendin zorgen daarvoor

voor de rest

serieus ? je gaat haar collega,s lastig vallen omdat je zelf niet met je vrouw/vriendin kan praten :rofl:

voor de rest is het een lang verhaal waar geen touw aan vast te knopen is, en tja die oldtimer en garage en die jongens ook nog

tjongejongen :bonk:
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maar eh...
pipo heeft dus een open relatie en daarom mag jou vriendin en vrouw niet met hem appen

lekker hoor zo pipo thuis (jij dus) die haar niet vertrouwd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven