VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik zou me er niet zo aan storen als Pebblo inderdaad altijd al zo was. Maar dat is dus niet zo. En als hij op de zaak zijn mond niet zo vol had over efficient werken enzo.

Nathe, ik geloof dat die 2 studiolampen die wij hebben iets van 750,- kosten. Er is ook een minder zware soort, van rond de 600. Camera en statief hadden wij al (Nikon D50) en daar kunnen we ook alles met de hand op instellen. Is een van de professionelere digitale speigelreflexcamera's. En we hebben het gekocht bij een fotowinkel hier in de stad.

Daarbij hebben we dan nog een verrijdbare kast/bak gemaakt van 2.30 breed en 1.00 m diep en die helemaal grijs geverfd. De grijze reflectie maakt de kleuren van de lampen mooier. Daar hangen/zetten we dus de lampen die we fotograferen.

Mijn kinderen zijn net geiten. Ik word gestoord van dat gegiebel.
Wij hebben wel voetbalplaatjes, oma gaat een boek kopen. Maar of ze er echt wat mee doen? De juf van GP spaart ze ook en geeft ze weg in de klas en daar is GP ook blij mee. Als niemand anders ze wil hou ik me wel aanbevolen, Nath.
O, dus ik heb toch een apart exemplaar. De mijne is altijd zo namelijk. Ik ben juist blij verrast als het een keer niet zo is, of als hij zoals net ineens uit zichzelf de vaatwasser heeft uitgeruimd en weer ingeruimd.

Ik ga nu een vulling voor mijn taart uittesten: bokkenpootjesvulling. Ik ga het eerst gewoon maken en tussen een cake smeren om te kijken of het lukt en lekker is. De biscuitmix is namelijk nog niet binnen.

Schorrie is nog net te klein voor voetbalplaatjes. Hij vindt ze wel leuk om op te plakken op een wit vel papier ofzo, maar spaart ze niet. Ik kom ook nooit bij de AH dus het is maar goed ook dat hij nog niet meedoet aan de rage.
quote:nathje schreef op 07 februari 2009 @ 13:06:

Morrie

Zijn hier nog knullen (of dames dat kan natuurlijk ook) die heel graag het voetbalplaatje van Klaas Jan Huntelaar willen hebben?

Wij hebben hem en Apie kijkt niet naar om naar die dingen en mijn vader wist dat hij zeldzaam is en dat er veel jongetjes naar smachten....Geef maar een gil en ik stuur hem op. Voor andere plaatjes geldt hetzelfde.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil, ik wil

Het zal jullie niet verbazen toch, dat ik voetbalplaatjes spaar, ik bedoel Zen
Wij hebben vanavond gezellig een logeetje, een vriendinnetje van Zootje. Leuk hoor. Ik heb zo'n opblaasbed, waar drie kindjes op kunnen, dat ziet er zo gezellig uit

En vandaag kwam Mario kart binnen, helemaal leuk!

Nathje, stoer man, wel even foto maken he van Japie met sjaal.
null

Hiep hiep hoera voor jarige mormel
Nath, ik hoor net van mijn zusje dat het plaatje van Huntelaar zo schaars is dat het voor ¤ 20,- op Marktplaats wordt verkocht!

Mormel, gefeliciteerd met je driede (zo zegt KW het structureel) verjaardag!

Vandaag nog 5 maanden en dan wordt KW alweer 5 jaar! Hij is toch net 4?

Hier een aardig meewerkend en meedenkend exemplaar. Alleen opruimen is niet aan hem besteed.

Nathje, ook hier voetbalplaatjesgekte. Al snapt KW het fenomeen ruilen en dubbele plaatjes niet zo. Waarschijnlijk toch nog iets te jong. Hoewel... zijn plaatjes en boek gaan mee naar bed 's avonds en hij wilde gisteren persé mee naar AH Hier ook nog niet in het bezit van Klaas Jan.

Ik ga even karten met mijn zoon.
20 euro?!? Wow... moet niet gekker worden.
Zal ik KJH dan naar Ely sturen en een stapeltje van de anderen naar jou Peb en Wind? 20 euro voor zo'n plaatje vind ik wel een hoop geld zeg!

Sjaal ga ik wel even op de kiek zetten met en zonder Japie
20 euro? Ik ga eens kijken wat wij tussen het stapeltje hebben zitten....

Zal je zien dat het vriendinnetje dat hier vorige week speelde precies KJH heeft verscheurd .
Is goed hoor Nathje. Wil je niet even wachten of er meer gegadigden zijn?

KW wilde bij opa en oma slapen (maar wel samen met BRS ) en hij vroeg of hij ze mocht bellen om een uur of 4. Gedaan en een uur later werden ze opgehaald en nu zijn we zomaar ineens kindvrij. Gek hoor. Jammer dat GW niet lekker is anders hadden we wat leuks kunnen gaan doen.

Ga denk ik lekker in bad met mijn boek.
Ik moet echt even van de daken schreeuwen dat ik de aller-, aller-, allerliefste vader heb van de hele wereld!

Om 18 uur belde mijn broertje: zal ik jou ophalen? Ik denk: ophalen? O kut, o kut, o kut: we zouden naar Veldhuis & Kemper gaan. Gisteren had ik hem nog gemaild dat hij het niet moest vergeten......

Maar Harrie was vanochtend gebeld of hij geluid wilde doen bij een collega. Dus die is niet thuis, en de kindjes zijn niet lekker dus je brengt ze ook niet zomaar even bij Jan en Alleman onder.

Mijn ouders hebben een feestje met buffet. Dus nadat ik een aantal mogelijk oppassen gebeld had die allemaal niet kunnen bedenk ik me dat het misschien wel een feestje tot een uur of 20 is. Maar nee, volgens mij vader was het eten nog niet eens opgediend en het zag er naar uit dat het wel de hele avond zou duren.

Belt hij net op: ik kom er aan, je moeder is het er ook mee eens!

Ik zat gewoon te janken op mijn stoel, wat houd ik veel van die mensen zeg!!

Nu snel omkleden .

Wind, geniet van je vrije avond. Niets doen is ook weleens lekker. En lekker diep slapen vannacht, en uitslapen morgenochtend!
wat lief Morrie. Van je vader en van jou dat je het zo lief omschrijft.

Lekker hoor Wind een kinderloos avondje! Heerlijk in bad is wel een goed idee. Misschien krijg ik Aap ook wel zover. (denk het niet maar wie weet!)
Heel veel plezier, Morrie! En wat is het toch fijn om zulke lieve en behulpzame ouders te hebben. Ik hoop dat onze kinderen later ook zo op ons terug kunnen en willen vallen.

Bad was heerlijk en warm! Zit nu na te dampen op zolder in hempje en slip/onderbroek tot de wasmachine klaar is. Dan wasje er in en lekker met thee en koekje op de bank.

Nathje, waarom moet Aap meewerken al je met boek in bad wil? Of wil je met Aap in bad?
Haha Wind, ik wilde met Aap in bad

Niet gedaan want was de werkkamer opgeruimd. Nu filmpje met half oog aan het kijken want volgens mij is het niet mijn genre. Het ziet er namelijk eng uit.
En het was leuk! En goed! En mooi! En treffend!

Echt een aanrader deze show. We hebben genoten. Moest me inhouden om de cd niet te kopen.

Kindjes zijn niet wakker geweest dus mijn vader had een makkie, ook fijn. Nu hoor ik Knorrie, dus ik ga maar eens even voeden zo.
Leuk Morrie dat het een goede show was, en wat heb jij inderdaad lieve ouders. Mag je met recht trots op zijn.

Hier druk avondje met hyperdepieper Zen, die uiteindelijk na een hysterische bui ging slapen. Het komt niet vaak voor gelukkig, maar als het gebeurt is het echt heel erg heftig. Hij probeert me dan ook echt pijn te doen, vanavond schopte hij zelfs keihard in mijn buik

Het eindigt dan altijd in heel hard snikken, dikke tranen, zweet wat van zijn voorhoofd druppelt en uiteindelijk een diepe slaap. Ben altijd blij als we bij de diepe slaap beland zijn

Zootje en vriendinnetje sliepen pas om 22.00 en hadden 'ruzie' over het licht.

Zootje wilde het aan en vriendinnetje wilde het uit.

Tja, dat is lastig

Morgen weer een frisse dag en had al bedacht, dat als het zonnetje weer schijnt zoals vandaag we lekker de hele dag (uitgezonderd slaapje van Zeefje) naar buiten gaan!

Vrolijk, ik ben veel te laat, maar gefeliciteerd met lief Mormeltje!!!
30 minuten maar, Dropje

Ik vind het in ieder geval een gezellig behangetje op de vroege morgen.

GW en ik hebben gisteren Paul de Leeuw gekeken, stukje van (of eigenlijk het eind) van een film gekeken met Mark Wahlberg, boek gelezen en om 23.00 uur gaan slapen. Was heerlijk rustig avondje en helemaal met het vooruitzicht uit te kunnen slapen. Jammer dat mijn moeder ons om 09.30 uur wakker belde omdat mijn ouders een bakkie wilde komen doen. Nu is GW aan het scheren en gaan we zo een potje Mario karten.

Vanmiddag high tea met mijn oudste vriendin (ik bedoel; die ik het langste ken) en we hebben elkaar een tijd niet gesproken dus lekker bijkletsen.

Morrie, V&K klinkt goed. Ik heb 3 shows van hun gezien en iedere keer genoten en gelachen. Heb al gekeken op de speellijst wanneer ze hier in de omgeving komen want wil er wel heen. Wil ook naar het toneelstuk 'God van de slachting' met oa Tjitske Reidinga. Ze was van de week bij Pauw en Witteman en leek me een heel leuk toneelstuk. Ga eigenlijk nooit naar toneelstukken en weet ook nog niet wie ik mee ga vragen.

Jouw avond klinkt heftig, Ely. Lijkt me niet leuk (understatement) als Zen zo'n bui heeft. Maar je leest vrij kalm. Gelukkig maar...

KW is momenteel verbaal heel erg onhandelbaar irritant eh... aan het expirimenteren. hoe ver kan hij gaan. Merk wel dat wanneer hij op school is geweest het erger wordt.
Pfoe Ely dat klinkt als een hectisch avondje en dan ook nog alleen lijkt het me helemaal pittig!

Vandaag lekker veel buiten geweest?

Lekker avondje gehad dus Wind. Wel vroeg wakker gebeld maar het klinkt alsof je het niet heel erg vond. Ik zou geloof ik de telefoon lekker laten overgaan maar die staat dan ook een verdieping lager dan waar we slapen.

Net Vrolijk kinderfeestje gehad en Vrolijk had haar benen uit haar lijf gekookt. Super verzorgd dus en een gezellige explosie van lego speelgoed! Het was ook leuk om gezellige collega weer te treffen. Nu moeten we echt echt echt afspreken hoor Vrolijk!

En nu is het weekend al weer bijna om. Jammer! Ik kijk uit naar ons weekje weg. Ik heb zin om meer dagen zo te kneuteren met gezin...
Hé, hij heeft mijn posting vanmorgen wel geplaatst? Ik kreeg een error en IE werd af afgesloten en toen geen zin meer om het hele verhaal weer op te schrijven want zo'n wereldnieuws was het ook weer niet. En nu staat het er toch. Na jaaaaaaa....

Nathje, wanneer gaan jullie weekje weg?

Telefoon staat naast ons bed en over laten gaan doen we eigenlijk nooit. Ah... 09.30 uur is ook een mooie tijd.

High tea vanmiddag was heel gezellig en lekker! Was in het Hilton en echt aan te raden. Verder lekker bijgekletst met vriendin. We zien elkaar niet vaak meer, maar dat maakt zo'n middag extra gezellig. Helemaal omdat we samen zo ver terug gaan.

Oh, en zij wil mee naar V&K dus ga meteen even data doormailen.

Vrolijk, was het leuk en is Mormel verwend?

BRS wordt volgende maand twee en weet nog niet wat we gaan geven. Iemand een briljante ingeving?
Geen briljante ingeving hier....

Vanochtend naar IKEA geweest met mijn moeder. Allemaal taartbakspul gekocht (en ik heb nog geen taart gebakken....) en nog wat andere zooi die ik niet kon laten liggen. O ja Wind, ook een nieuwe prullenbak voor op het toilet .

Vanmiddag beetje gelummeld, eten alvast gemaakt (nasi) enzo. Toen om een uur of 15 even gaan wandelen met de jongens, Schorrie was al een paar dagen niet buiten geweest ivm kotseritus. Toen we de voordeur open deden stond zijn vriendinnetje van het kdv voor de deur met haar moeder. Die zijn dus meegewandeld. Uiteindelijk bij hen thuis beland en besloten daar te blijven eten. Ik heb mijn pan met nasi en de ingredienten voor de satesaus thuis opgehaald (met de kinderwagen, Knorrie bleef dus daar en ik had op de heenweg een lege kinderwagen en op de terugweg 1 met een pan met nasi enzo ) en de vader van vriendinnetje heeft er nog wat bami en andere dingen bij gemaakt. Zo hadden we een heerlijk maaltje, erg gezellig.

Jammer alleen dat Schorrie, die al sinds vanochtend niets gegeten had, daar weer moest overgeven.... Ik heb mijn werkdag van morgen maar geruild met woensdag zodat hij nog een dagje thuis kan blijven.
Nu gaan Harrie en ik samen strijken, tegenwoordig een gezamenlijke bezigheid van ons. Ik geef aan, Harrie strijkt, ik vouw en ik ruim de stapels op. Werkt best goed en is nog gezellig ook. Beetje een variatie op het vroegere samen afwassen .
Jouw middag klinkt gezellig, Morrie! Is Harrie later ook aangeschoven?

En samen strijken. Wat knus

Wij hebben net de zolder in 3D getekend in AutoCad en het is nu eindelijk naar ons zin. Ook besloten dat we een toilet in de (nog te bouwen) badkamer plaatsen op zolder. Het wordt echt een mooie verdieping met slaapkamer, badkamer, washok en studeer (werk)kamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven