Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
impala schreef:
07-06-2017 17:37
Het had een stuk erger gekund. Maar jij bent dus écht lui ;-D

Ja :rofl:
Star schreef:
07-06-2017 17:48
Ja :rofl:
Ik vond je altijd al zo traag typen.
lrishCassidy schreef:
07-06-2017 17:41
Oh jee, willen alle Geiten zich even melden dan.
Kan ik er rekening mee houden :proud:

Mèmèmèhèèè.
Mijn chinese teken is rat. En ik vind ratten enge beesten. Waterrat heb ik net opgezocht.

Ik zou liever een hond willen zijn. Mijn oma's chinese teken was een hond het allerliefste mensje van de wereld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
Mijn chinese teken is rat. En ik vind ratten enge beesten. Waterrat heb ik net opgezocht.

Ik zou liever een hond willen zijn. Mijn oma's chinese teken was een hond het allerliefste mensje van de wereld.
Aaah :hug:
Ana_Isabel_ schreef:
Ik vond je altijd al zo traag typen.

Echnie. Dat kan ik juist heel relaxed vanaf mijn luie derriere doen.
En mijn moeder heeft als Chinees teken varken. Zij is ook heel lief :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
impala schreef:
07-06-2017 17:08
Jij bent duidelijk een aardeteken. Vind ik. Dus dat klopt.
Ben je ook erg van het schoonmaken en hygiene? Pietluttig, dat zijn ze ook die Maagden.
Nee, ik ben totaal niet pietluttig.
Wel netjes maar niet overdreven.
Tijger past ook bij mij.

Positieve eigenschappen

Hij of zij kan heel lief zijn. Ze zijn aanhankelijk, vriendelijk, boeiend, magnetische, verleidelijke, hartelijk, vriendelijk, helpend, ondersteunend, onbaatzuchtig, fatsoenlijk, eerzaam, vastberaden, aangenaam, aardig, onafhankelijk, boeiend, conservatief en uiterst dynamische en idealistisch.

Negatieve eigenschappen

Extreem ruw, haastig, overheersend, obsessief, roekeloos, dwaas, twistziek, hard, humeurig, melancholisch, opgejaagd, rebels en oneerbiedig.
Star schreef:
07-06-2017 17:49
Echnie. Dat kan ik juist heel relaxed vanaf mijn luie derriere doen.
:whistle:
charlottew88 schreef:

Ik ben een aap volgens de chinezen.
Ook al zo classy.
Eleonora-1 schreef:
07-06-2017 17:56
Ook al zo classy.
:rofl:
Eleonora-1 schreef:
Ook al zo classy.
:proud:
Eleonora-1 schreef:
Ook al zo classy.

Ik vind je een enige aap hoor :proud:
Ik ben een varken. Ook buiten de Chinese astrologie.
anoniem_328039 wijzigde dit bericht op 07-06-2017 18:06
82.65% gewijzigd
En om het extra ingewikkeld te maken hebben we ook nog totemdieren.
Mijne is een bever, en jawel hoor. Weer koppig. Zucht.

https://www.totemdieren.nl/bereken-totem.htm
lrishCassidy schreef:
07-06-2017 18:05

That's it. Eindelijk eens iets leuks gebaseerd op mijn geboortedatum :-D. Mijn totemdier is een edelhert. De beschrijving klinkt een stuk aangenamer dan die van Tweelingen of Aarde Geit.
lrishCassidy schreef:
07-06-2017 18:05

:-D het moet zo zijn kennelijk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
De Rat is een heel expressief mens, charmant maar ook agressief. Hij kan op feestjes eindeloos kletsen met mensen en het is zeldzaam om een Rat rustig op z'n eentje te zien zitten. Ratten hebben veelal meer kennissen dan echte vrienden, maar de vrienden die ze hebben respecteren en koesteren ze. En als je eenmaal echte vriendschap sluit met een Rat, wordt je meteen als familie behandelt!
De Rat heeft de neiging om zijn problemen voor zichzelf te houden, alsof hij ze ontkent.
Ook al kunnen we wel eens kleingeestig en zelfs gemeen zijn, ze zijn ook heel eerlijk en recht voor z'n raap.
Ze kunnen ook eindeloos ontevreden zijn, maar als ze dat weten te hanteren maken ze meestal een succes van hun leven. De meeste Ratten krijgen in 24 uur meer voor elkaar dan velen van ons in een week. Ze hebben een goed instinct waarmee ze in vol vertrouwen overal op af stormen. Maar ook kan de Rat heel koppig zijn, hij zal zeer beslist niet naar de regels van anderen luisteren, alleen naar die van hemzelf. Het zal daarom dan ook niet eenvoudig zijn om met een Rat samen te werken, ook al niet omdat ze ook nog eens knap perfectionistisch zijn. Ze zijn goed georganiseerd en vol talenten, en daarom heel vaak goede politici of zakenlieden. Helaas geeft de Rat het geld dat hij verdient weer even zo hard uit, en misschien verklaart dat ook waarom hij niet makkelijk geld leent aan anderen, zeker niet zonder er iets voor terug te krijgen of onder een hoge rente te vragen.
De Rat is niet romantisch, maar wel sensueel en vol liefde. Ratten kunnen moeilijk te doorgronden zijn, omdat ze ook heel beschermend zijn, maar ze zijn ook loyaal en toegewijd aan hun gezin en familie. De Rat is het eerste teken in de cyclus van de Chinese dierenbeelden, en daarom is de Rat ook vaak het symbool van de pionier. Ze zijn rusteloos en onderzoekend, actief met een druk leven. Ze hebben uitdagingen nodig. Reizen doen ze ook graag. Ze hebben een enorm gevoel voor humor, en zijn in het algemeen nogal extrovert.

Relationeel:
Een van de beste tekens voor relaties met een Rat is de Draak, maar ook met de Os kunnen ze een stabiele en vredige relatie hebben. Met het Varken gaat het ook goed (ze bewonderen elkaar), en met de Aap hebben ze een heel leuke en liefhebbende relatie. Met een andere Rat is het ook heel succesvol!, met een Tijger echter, moeten beiden kunnen volhouden wil het wat worden. Een Rat en een Konijn kunnen beter uit elkaars buurt blijven, en met een Slang kan de Rat beter vrienden zijn dan iets intiemers. Met een Paard is de relatie hopeloos, en met een Geit lukt het waarschijnlijk ook niet al te best. Met een Haan is het vurig, maar niet blijvend en met een Hond: het valt te proberen…

De beste maand voor de Rat is Januari, en hun beste tijd is van 11 uur 's avonds tot 1 uur 's nachts. Hun richting is het Noorden en hun kleur is lichtblauw.

Koppig? Dat is niet war ik heb gewoon altijd gelijk. :P
Star schreef:
07-06-2017 18:00
Jij bent dan ook een van de leukste geiten die ik ken.
Star schreef:
07-06-2017 18:00
Ik ook.
vrouwjagersma schreef:
07-06-2017 18:03
Ik ben een varken. Ook buiten de Chinese astrologie.
Vandaar dat je zo cool bent.
Varkens zijn fantastisch. Ik eet ze niet want ik ben fan.
charlottew88 schreef:
07-06-2017 18:12
Ik ook.
:loveys:
Eleonora-1 schreef:
07-06-2017 18:13
Vandaar dat je zo cool bent.
Varkens zijn fantastisch. Ik eet ze niet want ik ben fan.
Dankjewel! Ik kon ook wel even iets opbeurends gebruiken. Ik heb vandaag definitief de kleren in maat X in de berging opgeruimd en alleen nog kleren in maat X+1 in de kast teruggelegd. En nu is mijn heilige voornemen dat ik alleen nieuwe kleren mag kopen, zodra ik maat X-1 heb. Ik moet er zelf altijd wel om lachen.
Ik eet helaas wel varken, maar ik probeer te minderen.
Ik ben een zalm. Roze dat ben ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven