Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Morgen is mijn NOD ;)
Wat fantastisch Yinthe!!!! Heel erg gefeliciteerd
Van harte Yinthe! Super om eens weer goed nieuws te horen!!!

Morgen een spannende dag voor mij. Naar de gynaecoloog voor uitslag van het onderzoek van mijn vriend. We weten dat het niet goed zit maar hopelijk is IVF of ICSI nog mogelijk! Duimen jullie mee?!

Ik ben nu 7 maanden gestopt en nog altijd niet ongesteld hopelijk komt dat ook goed!
Labgeek, ik ben aan.het duimen! Zonnebloem, ook voor jou

Hier verder flink beroerd, op die paar druppels bruin na nog steeds niet echt ongesteld en voel me behoorlijk beroerd,pijn in mijn hoofd en pijn in mijn borsten, echt pijn dus, niet gewoon gespannen. Maandag had ik nog even getest maar de test was hardstike wit. Geen idee wat er mis met me is, maar hormonaal in de war is niet leuk!
Oh dat is ook bijzonder Florence. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Labgeek, ik ben super hard aan het duimen!!! Zonnebloem ik duim natuurlijk ook voor jou!!
nou irritant is het in elk geval wel, het voelt als pms in het kwadraat. Hoop dat dit snel ophoudt, wordt hier helemaal niet bij van.
Yinthe gefeliciteerd!

Hoop dat alle andere dames uit dit topic snel volgen! Ik lees en leef nog erg met jullie mee :bigkiss:

Hier nog even de beloofde update, zal het kort houden: twee echo's gehad, zag er allemaal goed uit. Ik ben nu bijna 11 weken en we gaan komende week voor de nipt. Alleen mijn moeder is nog maar op de hoogte maar met 12 weken gaan we het anderen vertellen.

Ik blijf meelezen en -leven, hoop zo dat het snel raak is voor jullie! Veel sterkte en succes, ook voor de dames die aan de mm beginnen. Het is jullie enorm gegund! :rose: :hug:
Aah wat fijn om te horen dat het gaat! En alles goed is op de echo!

Bedankt nog voor alle felicitaties!
Vanmorgen de clear blue gedaan en ook die was positief!

Hoe is het met de laatste NOD's?

Succes morgen bij de gyn! Laat je weten hoe of wat?
GettingEven, wat leuk om wat van je te horen en fijn dat het goed gaat!

Yinthe, nou dan is het nu wel duidelijk dus, fijn zeg!

Hier nog niet ongesteld, wel al twee dagen beetje roze afscheiding, dus wacht morgen nog even af.
Spannend zeg.. en dan zaterdag testen wellicht?
Ben jij normaal heel regelmatig?
Ik vind het logisch klinken florence, ik vind het heel herkenbaar ook, dat blijven hangen in details en voorbeelden. Ook al was deze tip niet voor mij bedoeld, ik ga hem onthouden! Wat frustrerend zeg, zo'n 'zwanger' gevoel maar geen positieve test. Hoop dat je snel gewoon ongesteld wordt en door kunt, of dat je test alsnog positief wordt natuurlijk.

Wat spannend labgeek, ik duim heel hard voor je. Ik moet echt niet klagen als ik jouw verhaal hoor. Sterkte en hopelijk valt het, ondanks alles, toch een beetje mee :hug:

Tof yinthe, en hoopgevend! Hoe heb je het je vriend verteld en hoe reageerde hij?

Ik duim zonnebloem!
anoniem_299407 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 22:58
0.16% gewijzigd
Ik vergeet jou gewoon gettingeven, sorry! Wat leuk om van je te horen en heel fijn dat alles goed gaat! Lijkt me heerlijk om het eindelijk aan iedereen te mogen vertellen!
Super getting even, het is altijd fijn om op zo'n manier dit topic te mogen verlaten!

AV: Ik wacht het gewoon af, maar denk dat ik geduldig.moet zijn en over een week.of drie wel.ongesteld wordt ofzo, dat ik een cyclus oversla.
Ik ben normaal superregelmatig maar na mijn.miskraam loopt het een beetje vreemd
vervelend dat je cyclus zo van slag is Florence! Zal idd wel daarbij horen, maar kan me voorstellen dat het wel moeilijk wordt.

Is het voor jullie oke als ik nog beetje meelees en schrijf tot de eerste echo?

Of is dat juist lastig? Eerlijk zeggen iedereen, anders zoek ik gewoon een zwanger groepje, dat was wel het idee hè?

Mijn man was dolblij! Gisteren was hij opeens in tranen, toen wist hij het al een dagje. Komt meestal dan toch iets later.
Merk wel dat ik zo bang ben dat het niet goed gaat, maar probeer ook soort te genieten dat het nu zover is. Maar vind het wel rete spannend hoor.
Mn goede vriendin is hier paar dagen en was zo beroerd met eten etc, dus die viel het op. Dus die weet het ook. Was super blij! Die wist ook dat we het graag wilden.
Verder nog even twee weken mond dicht minimaal!
Wat vervelend dat je cyclus zo van slag is Florence, alsof een miskraam niet al verdrietig genoeg is, nu ook dit gedoe er bij.

Labgeek, Hoe was het bij de gyn? Heeft ons duimen geholpen?

Bedankt voor de update Getting even, fijn om te horen dat alles goed gaat en dat jullie het bijna kunnen vertellen.

Mij zit het niet dwars hoor Yinthe, ik vind het wel leuk om ook te lezen als het goed gaat, omdat het voor mijn gevoel ook een beetje hoop geeft. Wat lief dat je man zo emotioneel was, het is voor onze mannen natuurlijk ook niet altijd makkelijk.
Superleuk om te horen Yinthe! Zo lief ook hoe je vriend reageerde. Ik snap dat het heel spannend is, zeker als je er zo'n tijd op hebt moeten wachten. Het is vast heel onwerkelijk.

Wat mij betreft is het ook prima als je nog even blijft hoor! Al moet ik er wel bij zeggen dat ik het heel fijn vind aan dit topic dat de zwangeren op een gegeven moment nauwelijks meer meeschrijven, omdat daar dit topic soort voor bedoeld is. Mijn andere 'zwanger worden' topic bestaat nu bijna alleen nog maar uit zwangeren en zelfs al bevallen vrouwen (kwam er achter dat eentje mn buurvrouw was, ik pas nu op de baby terwijl ik dit typ :-p) en het is wel rottig om (bijna) alleen over te blijven als niet-zwangere.
Edit: maar af en toe een kort berichtje zoals dat van bijvoorbeeld gettingeven vind ik alleen maar leuk, omdat het leuk is om te weten hoe het met iemand gaat die dit topic verlaten heeft en omdat het ook hoop geeft. Alleen maar praten met mensen bij wie het niet lukt is ook niet zo hoopgevend natuurlijk :-p zo'n berichtje herinnert me er weer aan dat er ook vrouwen dit topic verlaten hebben :cheer2:
Vind ik ook, marg is ook gebleven tot 1e echo. Dus yinthe: je krijgt een soort van afvloeiingsregeling ;)
Het maakt mij ook niet zoveel uit als je hier nog even blijft Yinthe.

Ik ben net ongesteld geworden, dus ik zal sowieso nog even blijven... toch nu maar eens een afspraak met de huisarts maken.
Ahh balen Zonnebloem!
Wat balen zonnebloem :-( en ook zo rot dat er dan een jaar voorbij is.. na deze ronde zit ik ook in ronde 12, dat voelt toch wel verdrietig..
Ahhh kak, shit Zonnebloem, vet balen!

En wat betreft meeschrijven terwijl je zwanger bent, inderdaad dat wat AV zegt. Af en toe een kort berichtje is prima. Maar hier geen uitgebreide verhalen elke dag ofzo.

Dinsdag heb ik de HSG. Vind het wel spannend hoor! Ik lees veel op internet dat het echt veel zeer doet! Gelukkig gaat mijn vriend gewoon mee.
Balen zonnebloem

Hier eindelijk.ongesteld, ben zo blij
Hallo allemaal. Tijdje geleden voor mijn gevoel dat ik scheef.

Gefeliciteerd Yinthe, wat fijn dat jullie nu zwanger zijn. Ook fijn dat bij jou alles goed gaat Gettingeven.

Zonnebloem en twilight wat jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. En voor Florence is het weer fijn dat de cyclus wat normaler wordt.

Hebrides welkom, als je in de tabel wil heb ik wat meer gegevens van je nodig. Het is vervelend je hier te moeten aanmelden en die 12 maandengrens is niet fijn.

Dreamer ik had je uit de tabel gehaald, sterkte de komende tijd hopelijk voel je je snel beter.

Deze topic is inderdaad bedoeld voor de niet zwangeren die heel graag zwanger willen worden, maar door lang het verdriet met elkaar te delen van het niet zwanger worden is er gelukkig ook af en toe een vreugde moment. Ook al voelt het soms zuur dat je zelf niet degene bent die zwanger is terwijl je het zelf ook zo graag wilt en ook zo hard je best doet om zwanger te worden. Ik sluit me aan bij de rest, een kort bericht is leuk maar vragen over zwangerschap zijn hier niet op zijn plaats. Lekker een zwangerschapsforum opzoeken en brand los met alle vragen en nieuwe gevoelens van het moeder worden. En hopelijk mogen we dat ik de toekomst allemaal ervaren :heart:

Hier heb ik vandaag de eisprong op dag 15. We maken er express geen gebruik van en dat is eigenlijk wel even een verademing. Vraag me af of m'n cyclus nu beter is omdat ik toch minder stress heb, maar had afgelopen maanden natuurlijk ook een ontsteking in m'n lijf dus dat kan misschien ook meespelen aan een kortere cyclus. Ik ben trouwens ook flink aan het solliciteren deze maand. Weet nog niet wat we volgende maand doen, dat hangt ook af van de sollicitatiegesprekken en wat daaruit komt. Zo n pauze is tot nu toe wel lekker al merk ik dat het zwanger worden helemaal loslaten er niet in zit. Wil toch nog steeds graag mamma worden :flirting:
We zouden eventueel wel een vervolgforum kunnen maken waarin we bijhouden hoe het met ons gaat vanaf het zwanger worden. Dus een 'ronde 6+ is eindelijk zwanger' forum :cheer2: dan hebben we gelijk wat om naar uit te kijken en hopelijk stroomt het forum snel vol. Wat vinden jullie daarvan? En dan kunnen we kiezen om bij elkaar te spieken hoe het de zwangeren en niet-zwangeren vergaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven