Uitgerekend 1-15 februari 2018

28-05-2017 16:04 696 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647

Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Babbes 34 2e/3e 1 februari Jongen!
Jongen!
:love: .. januari bevallen! :heart: :heart:
Sunshine85 33 1e 1 februari Jongen! :love: .. januari bevallen! :heart:
theo75 30 2e 2 februari Meisje! :love: 26 januari bevallen! :heart:
Lara89 29 3e 10 februari Jongen! :love: 5 februari bevallen! :heart:
Wannabe79 38 Tweede 15 februari Jongen! :love: 12 februari bevallen! :heart:
Floress 31 Derde 1 februari nnb :heart:
Lawtist 26 1e 1 februari nnb :heart: 1x miskraam
coconutthree7 Tweede 3 februari nnb :heart:
Limbogirly 31 Eerste 4 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
Jarja 23 1e 4 februari Meisje! :heart:
Inspiratie 24 Tweede 6 februari nnb :heart:
Valiente 26 Tweede 7 februari Verrassing! :heart: 2x vroege miskraam
Lilly89 27 Tweede 10 februari nnb :heart: 1e kindje met 32 wk geboren
Lisboeta 29 1e 11 februari nnb :heart:
Jayla2 30 Tweede 13 februari Verrassing! :heart: 6x miskraam, zwanger via IVF
Anoekzo 29 Eerste 14 februari Meisje! :heart:
Kleinmormel 28 Eerste 14 februari nnb :heart:
Sarina87 29 Tweede 14 februari Jongen! :heart: Jan '17 mk
Tiepvout 27 Eerste 14 februari Jongen! :heart: PCOS, spontaan zwanger!
s-sweetheart 26 Eerste 15 februari nnb :heart:
Bluesheep 27 Tweede 17 februari nnb :heart:
:hug: Fitz
:hug: Wished
:hug: Koekjeerbei
:hug: flipje2 :rose:
:hug: leentjes89
:hug: mamamaria81
:hug: Kreukel792
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zal inderdaad voor de mensen die het leuk vinden een geheime facebookgroep aanmaken. Je moet me dan even een pb sturen met je naam. Dan worden we even vriendjes en kan ik je toevoegen, kun je me er daarna weer uitgooien als je wilt. Op die manier kunnen we hem echt geheim en onzichtbaar houden, want ik zit ook echt niet meer te wachten op ongewenste felicitaties. Een geheime groep (anders dan alleen een besloten groep) gaat wel goed weet ik inmiddels uit ervaring. Dus wie wil, stuur me ff een pb, dan nodig ik je uit op fb. :)
Hoi.

Ik schrijf ook graag mee in dit topic.
Ik ben 27 jaar en zwanger van een 2e kindje.
Gisteren de eerste lichte positieve test en vanmorgen een clearblue test.
Ik ben uitgerekend rond 6 februari.

Even nog een vraagje :
Ik wilde mij opgeven bij moeders voor moeders maar dit kan niet omdat ik twee jaar geleden een bloedtransfusie gehad heb.

Zijn er nog andere dingen waarbij ik als ( pas ) zwangere andere ( toekomstige ) moeders mee zou kunnen helpen?

Iedereen die meeschrijft gefeliciteerd trouwens!
Hai bluesheep!! Gefeliciteerd en welkom!!! Wat betreft je vraag, ik zou het echt niet weten sorry! X

Babbes ik stuur je een pb hier op viva x
Babbes, heb je een pb gestuurd. Leuke ervaring met een andere groep van mijn vorige zwangerschap, dus vandaar dat ik me aanmeld ☺️
Babbes, ik heb je ook een pb'tje gestuurd. Leuk meiden :)! Vriendin van mij had ook zoiets tijdens haar zwangerschappen en ook een appgroep. Zij raadde mij dan ook aan om mij aan te melden etc. 😊

Welkom bluesheep en gefeliciteerd! Ik heb helaas geen antwoord op jouw vraag... ben zelf ook nog zoekende en moet me nog even oriënteren op MvM.
Ik wil ook wel mvm doen maar ga me pas na de eerste echo aanmelden, vond het vorige keer heel confronterend met mn mk. X
Ik had eigenlijk besloten helemaal niet meer mee te doen, maar misschien dat ik het toch nog doe voor de laatste weken.
Volgens mij mag je tot 10wk nog aanmelden? En dan kun je nog tot 16wk meedoen.

Eerst even wat andere belangrijke zaken afronden en een paar goede echo's zien, dan beslis ik daarna wel.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Logisch dames. Ik weet ook niet of ik er zo goed aan heb gedaan me zo vroeg aan te melden. Tenminste, ik zat vanavond ineens met een negatieve test.. Ik dacht laat ik even voor mvm nog testen maar omo wit dus. Ik hoop maar dat het is omdat het niet geconcentreerd genoeg was. Morgen vroeg nog 1 en als het twijfel achtig is zeg ik mvm af want ik weet niet hoe het werkt..zij neemt een test af? En die moet positief zijn neem ik aan. Maar wat voor testen gebruiken hun? Gevoelig of Niet? Zoveel vragen heb ik. Oeps.

Weet niet of het echt goed nieuws is. Met 6 weken moet je toch elk moment van de dag positief testen??!?! :roll:
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wished - wat??! En je had laatst toch (toen je test niet zo donker was) nog een goede bloedtest gehad?
Een nu helemaal omo...? Shit zeg.. :|

En nu? Misschien nog een keer bloed prikken...?

De test van mvm is ook gewoon een test met een roze streepje. Een cassette, net zoiets als de kv test.
wished- schreef:
07-06-2017 23:08
Logisch dames. Ik weet ook niet of ik er zo goed aan heb gedaan me zo vroeg aan te melden. Tenminste, ik zat vanavond ineens met een negatieve test.. Ik dacht laat ik even voor mvm nog testen maar omo wit dus. Ik hoop maar dat het is omdat het niet geconcentreerd genoeg was. Morgen vroeg nog 1 en als het twijfel achtig is zeg ik mvm af want ik weet niet hoe het werkt..zij neemt een test af? En die moet positief zijn neem ik aan. Maar wat voor testen gebruiken hun? Gevoelig of Niet? Zoveel vragen heb ik. Oeps.

Weet niet of het echt goed nieuws is. Met 6 weken moet je toch elk moment van de dag positief testen??!?! :roll:
O jee... heb je nog opnieuw getest vandaag? Klinkt inderdaad wel gek, hopelijk vals alarm! Laat je het ons weten?

Het is trouwens ook op de fb groep al gezellig, dus als mensen toch nog (ook) aan willen sluiten daar, stuur me een pb.
Wat gek, wished, dat je test ineens helemaal wit is. Ga je vanochtend nog eens testen?
Wat gek wished kan me voorstellen dat je schrikt. Hoop dat je test straks toch positief is.

Ik merk aan mezelf dat ik even heel onzeker ben. Vind het zo moeilijk te bevatten en ben zo bang dat het mis gaat. Ik blijf maar testen doen en die zijn steeds positief maar blijf bang. Dus heb maar besloten te stoppen met testen en af te wachten tot de echo. Merk ook dat ik niet goed een afspraak durf te maken bij de verloskundige maar ga vanmiddag toch maar even bellen.
Babbes ik ben nu toch nog een beetje angstig voor die facebookgroep. als ik over de 12 weken ben en iedereen het weet wil ik er denk wel bij maar nu ben ik toch nog bang dat iemand het ziet (stom he).

wished ben nieuwschierig hopelijkvanochtend wel een positieve test. de vrouw van mvm vertelde mij dat sommige vrouwen gewoon minder hcg aan maken en sommige meer. dus misschien ben jij iemand die wat minder doet dus hoeft helemaal niet negatief te zijn.
Wished heb je nog een keer getest? Jij had toch niet gebloed of zoiets? Ik vind het zo gek.. snap dat je daar erg onzeker van wordt..
Hoi meiden

Weer een witte test vandaag. Ziekenhuis gebeld en mag waarschijnlijk vandaag of morgen al komen voor de echo maar dit hoor ik straks zeker. Ik ben erg onzeker en verwacht er ook niet veel meer van. Alhoewel er inderdaad vrouwen zijn die minder hcg aanmaken of waarbij het hcg erg schommelt. Maar erg hoopvol vind ik het niet, met ochtend urine een omo witte test.. :-?

Ik hou jullie op de hoogte. Duimen jullie mee voor toch een onverwachte mooie afloop ( tegen beter weten in misschien, Ik weet..)Dank jullie
Oh whised..
Hoop heel erg voor je dat het deze ochtend gewoon weer een mooie positieve test is.
Ik heb geen idee of je met 6 weken ieder moment positief zou moeten testen eigenlijk..

@Koekjeerbei Ik was na gisteren met de clearblue test ook eerst heel blij en in de avond sloeg de onzekerheid toe..
Breng zo mijn zoontje naar school en dan rijd ik langs de winkel om toch nog wat testen te halen.

Nog een vraagje aan iedereen hier.
Wanneer vertellen jullie het aan bijvoorbeeld je ouders?
Ik merk dat ik het heel moeilijk vind om het mijn moeder niet te vertellen aangezien zij bij mijn zoontjes zwangerschap de eerste was die het wist en hier van het begin tot eind bij geweest is.
Wished...dat is zeker schrikken, ik wens je veel succes en hoop dat het meevalt allemaal xxx

Bluesheep mijn ouders weten het al!!

Koekjeeebei: is ook heel normaal hoor, het is altijd heel spannend!!

Jarja: ik zit er ook op, geloof me, niemand kan het zien!! X
Oh wished wat spannend! Ik duim de blaren op mijn duimen..

Wij denken het de ouders te gaan vertellen op vaderdag.. maar is nog niet zeker.
Sorry @wished onze posts kruisden elkaar.
ik ga heel erg voor je duimen!

Hoe kan ik mij aanmelden voor die Facebook groep? Wil ook wel meepraten daar.
Mag morgen vroeg komen voor een echo maar de arts heeft er weinig vertrouwen in. Dus ik ook niet meer. Jammer..daar gaan we weer.. weer k.t mmm traject in :cry:
wished- schreef:
08-06-2017 10:09
Mag morgen vroeg komen voor een echo maar de arts heeft er weinig vertrouwen in. Dus ik ook niet meer. Jammer..daar gaan we weer.. weer k.t mmm traject in :cry:
.
g#$#%@#mme wished.... :'(
:hug: :hug: :hug:
Ach wished wat fucking klote :|
Fijn dat je meteen voor een echo mag komen. Veel sterkte komende dagen!

@Koekjeerbei ik herken die onzekerheid. Gisteren een vk praktijk in mijn buurt gebeld en due vk heeft meteen drie kwartier met me aan de telefoon gezeten, heel veel uitgelegd, super fijn! Ze zei dat je vanaf 7 weken een (extra) vitaliteitsecho kan laten maken om te zien of het hartje klopt, het een één- of meerling is en of het geen bbz is. Dat lijkt ons wel fijn. En verder is het gewoon spannend omdat je er zo weinig invloed op hebt.

@Bluesheep wij vertellen het dit weekend aan ouders en broers/zussen. Mocht het misgaan, dan willen we dat zij er ook voor ons zijn.

Verder spiek ik soms in de groep die eind januari is uitgerekend, voor een blik in de toekomst over twee weken :lol:
flipje2 schreef:
08-06-2017 10:11
.
g#$#%@#mme wished.... :'(
:hug: :hug: :hug:
o no.... wished, wat ontzettend klote. :hug:

Bluesheep; stuur me even een pb via deze site.
Kleinmormel ik heb ook een beetje bloedverlies gehad. Zolang het eenmalig is en een klein beetje zou ik me niet druk maken. Bij mijn twee miskramen kreeg ik vlak daarna veel krampen en kwam er daarna steeds meer bloed.

Wished wat een onzekerheid zeg! Ik duim voor je dat het allemaal toch gewoon goed zit!

Bluesheep ik heb het mijn ouders al verteld. Komt ook omdat ze wisten dat we bezig waren. We hebben namelijk ook een paar keer oppas nodig gehad toen ik naar het ziekenhuis moest met de miskramen. En mocht het nu alsnog mis gaan, dan wil ik mijn verhaal ook kwijt kunnen.

Door bovenstaande verhalen word ik toch onzeker. Vanmiddag nog maar even voor de zekerheid nog een test doen.
Throw kindness around like confetti
jeetje wished wat schrikken. Hopelijk toch nog wat positief nieuws morgen. Sterkte met wachten!

Saina en ik hebben het al onze ouders verteld dat ze niet 1 maar 2 kleinkindjes erbij zullen krijgen als alles goed gaat :cheer2:

wat betreft bloedverlies: mijn vorige zwangerschap heb ik rond 8 weken wat bloed verloren, en met 14 weken heel veel bloed verloren. Uiteindelijk allemaal goed gekomen met mijn zoontje. Soms is het onschuldig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven