Uitgerekend 1-15 februari 2018

zondag 28 mei 2017 om 16:04
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Fitz
Wished
Koekjeerbei
flipje2 
leentjes89
mamamaria81
Kreukel792
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Babbes | 34 | 2e/3e | 1 februari | Jongen! Jongen! |
![]() ![]() ![]() |
Sunshine85 | 33 | 1e | 1 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
theo75 | 30 | 2e | 2 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lara89 | 29 | 3e | 10 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Wannabe79 | 38 | Tweede | 15 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Floress | 31 | Derde | 1 februari | nnb | ![]() |
Lawtist | 26 | 1e | 1 februari | nnb | ![]() |
coconutthree7 | Tweede | 3 februari | nnb | ![]() |
|
Limbogirly | 31 | Eerste | 4 februari | Jongen! | ![]() |
Jarja | 23 | 1e | 4 februari | Meisje! | ![]() |
Inspiratie | 24 | Tweede | 6 februari | nnb | ![]() |
Valiente | 26 | Tweede | 7 februari | Verrassing! | ![]() |
Lilly89 | 27 | Tweede | 10 februari | nnb | ![]() |
Lisboeta | 29 | 1e | 11 februari | nnb | ![]() |
Jayla2 | 30 | Tweede | 13 februari | Verrassing! | ![]() |
Anoekzo | 29 | Eerste | 14 februari | Meisje! | ![]() |
Kleinmormel | 28 | Eerste | 14 februari | nnb | ![]() |
Sarina87 | 29 | Tweede | 14 februari | Jongen! | ![]() |
Tiepvout | 27 | Eerste | 14 februari | Jongen! | ![]() |
s-sweetheart | 26 | Eerste | 15 februari | nnb | ![]() |
Bluesheep | 27 | Tweede | 17 februari | nnb | ![]() |

anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
maandag 5 juni 2017 om 21:01
Gefeliciteerd limbogirly, sunshine en sarina!
Fitz, ik duim heel hard dat alles goed gaat. Fijn dat je woensdag voor een echo kunt.
Hier nog praktisch geen symptomen behalve wat meer moe en een beetje buikpijn.
Hebben jullie trouwens een innestelingsbloeding gehad? Ik had deze rond mijn nod. Vandaar dat ik ook denk dat ik uiteindelijk nog wat teruggezet zal worden. Heb ook altijd een late eisprong - maar wel heel regelmatige cyclus.
Fitz, ik duim heel hard dat alles goed gaat. Fijn dat je woensdag voor een echo kunt.
Hier nog praktisch geen symptomen behalve wat meer moe en een beetje buikpijn.
Hebben jullie trouwens een innestelingsbloeding gehad? Ik had deze rond mijn nod. Vandaar dat ik ook denk dat ik uiteindelijk nog wat teruggezet zal worden. Heb ook altijd een late eisprong - maar wel heel regelmatige cyclus.
maandag 5 juni 2017 om 21:05
Hello ladies, 
Ik schrijf graag mee. Afgelopen zaterdag positief getest, onverwachts aangezien ik dacht dat mijn NOD 2 weken eerder zou zijn. Blijkbaar doet mijn cyclus wat hij wil en hebben wij toch raak geschoten. Afgelopen zaterdag gaf clearblue 1-2 aan, dus dan ben ik 3 a 4 weekjes? Het wordt ons eerste kindje en ik heb mij net elektronisch aangemeld bij de VK. Hopelijk gauw een datum voor een eerste echo. Spannende tijden dit.
p.s: Ik ben 27 (over twee weken alweer 28) en mijn vriend is 29. en ik denk dat de uitgerekende datum rond 14 februari is.

Ik schrijf graag mee. Afgelopen zaterdag positief getest, onverwachts aangezien ik dacht dat mijn NOD 2 weken eerder zou zijn. Blijkbaar doet mijn cyclus wat hij wil en hebben wij toch raak geschoten. Afgelopen zaterdag gaf clearblue 1-2 aan, dus dan ben ik 3 a 4 weekjes? Het wordt ons eerste kindje en ik heb mij net elektronisch aangemeld bij de VK. Hopelijk gauw een datum voor een eerste echo. Spannende tijden dit.

p.s: Ik ben 27 (over twee weken alweer 28) en mijn vriend is 29. en ik denk dat de uitgerekende datum rond 14 februari is.
anoniem_346950 wijzigde dit bericht op 05-06-2017 21:06
Reden: Leeftijden vergeten te vermelden... + uitgerekende datum
Reden: Leeftijden vergeten te vermelden... + uitgerekende datum
12.25% gewijzigd

maandag 5 juni 2017 om 21:22
Gefeliciteerd allemaal dames! Super leuk
!
En wat bijzonder ineens spontaan zwanger!
Groep word steeds groter zo!
Vinden jullie het ook lastig om nog niks te vertellen? Liefst schreeuw ik het van de daken. Broer met vriendin waren hier net even en moet echt op m'n lip bijten om niets te zeggen, helemaal toen het over zwangerschappen ging!

En wat bijzonder ineens spontaan zwanger!
Groep word steeds groter zo!
Vinden jullie het ook lastig om nog niks te vertellen? Liefst schreeuw ik het van de daken. Broer met vriendin waren hier net even en moet echt op m'n lip bijten om niets te zeggen, helemaal toen het over zwangerschappen ging!
maandag 5 juni 2017 om 21:27
@ ikhebgeeninspiratie2017, nou mijn vriend en ik kunnen dat dus totaal niet. Dus onze familie en dierbaarste vrienden weten ervan. Alleen morgen op werk moet ik me weten in te houden dan, dus snap hoe dat kan zijn ja. :p
En ja het is ook wel zo dat op het moment dat het toch misgaat wij iedereen op de hoogte moeten gaan stellen, maarja, dat is dan maar zo en dan weten zij er in ieder geval van.
En ja het is ook wel zo dat op het moment dat het toch misgaat wij iedereen op de hoogte moeten gaan stellen, maarja, dat is dan maar zo en dan weten zij er in ieder geval van.

dinsdag 6 juni 2017 om 07:47
dinsdag 6 juni 2017 om 16:36
Lily en sarina wat leuk als dat je als zusjes dit samen mag delen!
Inspiratie; wij hadden eerst gedacht om te wachten tot de eerste echo met vertellen maar mijn vriend had heel erg de behoefte dit mijn zijn zus te delen. op de dag dat ik eigenlijk mijn nod zou moeten hebben hebben we dit dus ook gedaan 1 dag later het ook tegen mijn en zijn ouders vertelt omdat we hier behoefte aan hadden.
De rest houden we zoiezo nog geheim misschien na een eerste echo dat we ook wat vrienden op de hoogte gaan brengen maar doen dat het op gevoel.
Ik zou vandaag een mailtje krijgen met datum en tijd voor een eerdere echo maar helaas nog niks ontvangen. heb nog hoop dat ik voor 5 uur een mailtje ontvang maar die hoop is klein
Inspiratie; wij hadden eerst gedacht om te wachten tot de eerste echo met vertellen maar mijn vriend had heel erg de behoefte dit mijn zijn zus te delen. op de dag dat ik eigenlijk mijn nod zou moeten hebben hebben we dit dus ook gedaan 1 dag later het ook tegen mijn en zijn ouders vertelt omdat we hier behoefte aan hadden.
De rest houden we zoiezo nog geheim misschien na een eerste echo dat we ook wat vrienden op de hoogte gaan brengen maar doen dat het op gevoel.
Ik zou vandaag een mailtje krijgen met datum en tijd voor een eerdere echo maar helaas nog niks ontvangen. heb nog hoop dat ik voor 5 uur een mailtje ontvang maar die hoop is klein
dinsdag 6 juni 2017 om 19:03
@ Sarina, dat is dus mijn insteek. Support lijkt mij dan fijn.
Ik dacht (voor ik ooit dacht zwanger te worden) ik wacht tot na de eerste echo. Man wat is dat moeilijk. Wil het gewoon aan iedereen kwijt. Vandaag was de eerste werkdag sinds ik weet dat ik zwanger ben, oh zo lastig
.
Vandaag teruggebeld door de verloskundige, heb op 21.06 een afspraak, wat tof is want, ben dan jarig.. alleen ik denk dat ik dan pas rond 5/6 weken ben? Dus te vroeg? Nouja ik zie het wel. Ze mogen van mij altijd wel een kijkje nemen.
Dank voor het updaten van het tabel, straal vergeten.
Ik dacht (voor ik ooit dacht zwanger te worden) ik wacht tot na de eerste echo. Man wat is dat moeilijk. Wil het gewoon aan iedereen kwijt. Vandaag was de eerste werkdag sinds ik weet dat ik zwanger ben, oh zo lastig
Vandaag teruggebeld door de verloskundige, heb op 21.06 een afspraak, wat tof is want, ben dan jarig.. alleen ik denk dat ik dan pas rond 5/6 weken ben? Dus te vroeg? Nouja ik zie het wel. Ze mogen van mij altijd wel een kijkje nemen.
Dank voor het updaten van het tabel, straal vergeten.
dinsdag 6 juni 2017 om 20:28
Hoi, ik meld me ook. Lees al langer mee, maar heb me hier speciaal voor geregistreerd. Vond het wel een mooi moment 
Heb gisteren een positieve test gedaan. Was eigenlijk verbijsterd door het positieve resultaat. We hadden wel bedacht ervoor te gaan, maar ik had nooit gedacht dat het in één keer raak zou zijn. Ik was bijv. ook nog niet begonnen met foliumzuur (gisteren maar snel besteld), omdat ik echt dacht dat het wel even zou gaan duren. Maar goed, niet dus
Volgens verschillende websites ben ik 8 februari uitgerekend, dit is onze eerste. Ik 29, man (nog net) 28.
Ik dacht gisteren om voor de zekerheid nog een week te wachten tot ik de verloskundige ga bellen voor een eerste afspraak, maar ik ga het toch morgen maar vast doen. Vind het idee nog zo eng, zo nieuw. Zo'n afspraak maakt het zo echt, maar dat is misschien maar goed ook.
We hebben het gedeeld met mijn ouders en broers, verder nog niet. Ik vind het wel fijn als ik hier lekker vrijuit kan praten.

Heb gisteren een positieve test gedaan. Was eigenlijk verbijsterd door het positieve resultaat. We hadden wel bedacht ervoor te gaan, maar ik had nooit gedacht dat het in één keer raak zou zijn. Ik was bijv. ook nog niet begonnen met foliumzuur (gisteren maar snel besteld), omdat ik echt dacht dat het wel even zou gaan duren. Maar goed, niet dus

Volgens verschillende websites ben ik 8 februari uitgerekend, dit is onze eerste. Ik 29, man (nog net) 28.
Ik dacht gisteren om voor de zekerheid nog een week te wachten tot ik de verloskundige ga bellen voor een eerste afspraak, maar ik ga het toch morgen maar vast doen. Vind het idee nog zo eng, zo nieuw. Zo'n afspraak maakt het zo echt, maar dat is misschien maar goed ook.
We hebben het gedeeld met mijn ouders en broers, verder nog niet. Ik vind het wel fijn als ik hier lekker vrijuit kan praten.
dinsdag 6 juni 2017 om 21:15
dinsdag 6 juni 2017 om 22:36
@fitz: ik heb de berichten even terug gelezen en ben benieuwd hoe het met je gaat? Ik heb een mk gehad 5 maanden geleden en mijn bloedverlies ging gepaard met heftige krampen, ik hoop dat het je gerust kan stellen en hoop dat het meevalt bij je, sterkte x
anoniem_325687 wijzigde dit bericht op 06-06-2017 22:37
Reden: Verkeerd getypt
Reden: Verkeerd getypt
0.39% gewijzigd

dinsdag 6 juni 2017 om 22:48
@Flipje en Sarina, het gaat wel hier. Lief dat jullie er naar vragen. Ik heb morgen de echo en ik vind het ontzettend spannend. Ook lijkt de bloeding wat minder te worden. Hink een beetje tussen hoop en vrees, maar nog geen pijn oid gehad dus je berichtje geeft weer moed Sarina!
@ alle nieuwe meiden sinds mijn laatste berichtje. Welkom!! En gefeliciteerd!
@ alle nieuwe meiden sinds mijn laatste berichtje. Welkom!! En gefeliciteerd!
woensdag 7 juni 2017 om 07:07

woensdag 7 juni 2017 om 08:43
Welkom nieuwe meiden!
Heel veel succes vandaag fitz, moet steeds aan je denken!
Vk heb ik nu hetzelfde als vorige keer, toen heb ik juist niet de enige in het dorp gekozen omdat dan gelijk iedereen zou weten dat ik zwanger was. Ingang is ook echt midden op t dorp.
Hier gisteren mevrouw voor mvm geweest. Toch fijn als haar test ook gewoon positief is haha. De flessen staan in huis en ik mag zondag beginnen! Hier de echo over 2 weekjes dus langzaamaan een plan gaan bedenken voor hoe we het gaan vertellen. Mocht iemand leuke ideeen hebben, graag! Ideen die ik nu heb zijn, de opa's en oma's laten voorlezen aan mijn dochter uit het boek "wat zit er in mama's buik?" Of het shirt met 'ik word grote zus" of een foto waarbij ze de eerste echofoto vasthoudt of in haar zak heeft oid...
Heel veel succes vandaag fitz, moet steeds aan je denken!
Vk heb ik nu hetzelfde als vorige keer, toen heb ik juist niet de enige in het dorp gekozen omdat dan gelijk iedereen zou weten dat ik zwanger was. Ingang is ook echt midden op t dorp.
Hier gisteren mevrouw voor mvm geweest. Toch fijn als haar test ook gewoon positief is haha. De flessen staan in huis en ik mag zondag beginnen! Hier de echo over 2 weekjes dus langzaamaan een plan gaan bedenken voor hoe we het gaan vertellen. Mocht iemand leuke ideeen hebben, graag! Ideen die ik nu heb zijn, de opa's en oma's laten voorlezen aan mijn dochter uit het boek "wat zit er in mama's buik?" Of het shirt met 'ik word grote zus" of een foto waarbij ze de eerste echofoto vasthoudt of in haar zak heeft oid...

woensdag 7 juni 2017 om 10:41
Helaas lieve meiden, ik ga jullie verlaten. Op de echo was een nette schone baarmoeder te zien met slijmvlies van 1,5 mm. Wat inhoud dat ik een vroege miskraam heb gehad. Geen baby in februari voor mij. Maar ik bén zwanger geweest, dus het kan. Op dat positieve feitje richt ik me voor nu maar even. Van de gyn mag ik ook gelijk verder met IUI dus ga vanavond alweer beginnen met spuiten. Gewoon doorgaan voelt nu goed voor mij.
Ik wens jullie allemaal een hele goede, gezonde, rustige en fijne zwangerschap toe!
ps. Kan iemand mij uit de tabel halen? Ik weet niet hoe dat moet
Ik wens jullie allemaal een hele goede, gezonde, rustige en fijne zwangerschap toe!

ps. Kan iemand mij uit de tabel halen? Ik weet niet hoe dat moet