Bemoeizucht lunch
vrijdag 9 juni 2017 om 16:47
Van de week heb ik een zak met paaseitjes in de schuur gevonden. Als verrassing heb ik deze in het trommeltje van mijn dochter gestopt. Zij mocht deze op school echter niet opeten omdat paaseitjes snoep zijn.
Ik vind deze bemoeizucht enorm vervelend. Ik bepaal toch wat mijn dochter eet? Meer mensen die het met me eens zijn?
Ik vind deze bemoeizucht enorm vervelend. Ik bepaal toch wat mijn dochter eet? Meer mensen die het met me eens zijn?

vrijdag 9 juni 2017 om 16:52
En daar maak je speciaal een account voor aan? Wat een gezegend leven heb je dan, als je je zo druk kan maken over een paar paaseitjes...
Maar als nu heel veel mensen het met je eens zijn, wat dan? Laat je het topic dan aan de juf lezen?
Ik ben het trouwens niet met je eens. Als de regel is dat er niet gesnoept mag worden op school geldt dat natuurlijk ook voor paaseitjes, dat lijkt me duidelijk.
Maar als nu heel veel mensen het met je eens zijn, wat dan? Laat je het topic dan aan de juf lezen?
Ik ben het trouwens niet met je eens. Als de regel is dat er niet gesnoept mag worden op school geldt dat natuurlijk ook voor paaseitjes, dat lijkt me duidelijk.

vrijdag 9 juni 2017 om 16:58
Je moet ook wel oprecht geloven in de paashaas, anders komt ie niet.

vrijdag 9 juni 2017 om 17:00
Keurig in een zak? Geef mij van die zindelijke ratten.

vrijdag 9 juni 2017 om 17:22
Dat zou het probleem wel oplossen, want dat is geen snoep lijkt me.

vrijdag 9 juni 2017 om 23:17
Vind ik een beetje flauwe reactie. Alsof nieuwe forummers niet een voor hen nieuwe vraag mogen stellen. Of begrijp ik je nu verkeerd?Lady_Voldemort schreef: ↑09-06-2017 16:52He ja, laten we het daar weer eens over gaan hebben. Talloze gloedjenieuwe forummers zijn je de afgelopen maanden voorgegaan, maar vervelen gaat het nooit.
vrijdag 9 juni 2017 om 23:31
Het is waar je een fok/hanzetopic aan herkent: spiksplinternieuwe forummer en zo'n soort onderwerp als hier.CommonSense schreef: ↑09-06-2017 23:17Vind ik een beetje flauwe reactie. Alsof nieuwe forummers niet een voor hen nieuwe vraag mogen stellen. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Maar doe mij ook zo'n schuur waar in juni ineens hele zakken paaseieren opduiken!

vrijdag 9 juni 2017 om 23:53
Ha, ik zat nog in een voordeelvandetwijfelfase. Het was wel soort van origineel, met die paaseieren.
Moeten we niet gaan miepen of oude paaseieren uit de schuur wel gezond zijn voor je wondertje?