Bemoeizucht lunch

09-06-2017 16:47 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week heb ik een zak met paaseitjes in de schuur gevonden. Als verrassing heb ik deze in het trommeltje van mijn dochter gestopt. Zij mocht deze op school echter niet opeten omdat paaseitjes snoep zijn.

Ik vind deze bemoeizucht enorm vervelend. Ik bepaal toch wat mijn dochter eet? Meer mensen die het met me eens zijn?
En de school bepaalt of er mag gesnoept worden of niet.

Je dochter kan die paaseitjes ook thuis opeten.
Lees eens wat topics door zou ik zo zeggen. Even zoeken en je vind er genoeg waar je wat discussie leest.

En nee, je dochter bepaalt wat ze eet. En soms moet je gewoon de schoolregels eens lezen, of je het er nou mee eens bent of niet.
En daar maak je speciaal een account voor aan? Wat een gezegend leven heb je dan, als je je zo druk kan maken over een paar paaseitjes...

Maar als nu heel veel mensen het met je eens zijn, wat dan? Laat je het topic dan aan de juf lezen?
Ik ben het trouwens niet met je eens. Als de regel is dat er niet gesnoept mag worden op school geldt dat natuurlijk ook voor paaseitjes, dat lijkt me duidelijk.
He ja, laten we het daar weer eens over gaan hebben. Talloze gloedjenieuwe forummers zijn je de afgelopen maanden voorgegaan, maar vervelen gaat het nooit.
Ik vind nooit paaseitjes in mijn schuur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
09-06-2017 16:57
Ik vind nooit paaseitjes in mijn schuur.
Je moet ook wel oprecht geloven in de paashaas, anders komt ie niet.
Ik zou gevonden paaseitjes nooit eten. wie weet wie ze in je schuur gelegd heeft.
Waren het geen rattenkeutels?
09-06-2017 16:59
Keurig in een zak? Geef mij van die zindelijke ratten.
Raar ook dat dat kind de gewraakte paaseitjes dan maar in de schuur verstopt. Ze was zeker bang dat je een topic zou openen.
Wat bijzonder dat je de paasspullen in de schuur vind.
Een hele zak is ook achterlijk. Doe er gewoon 1 in.
Heb je ook nog kerstsnoepgoed in de schuur?
09-06-2017 16:59
Dat zou het probleem wel oplossen, want dat is geen snoep lijkt me.
doe home scholing dan kan je het lekker zelluf bepale
7102 schreef:
09-06-2017 17:20
Heb je ook nog kerstsnoepgoed in de schuur?

Kransjes!
Flauw zeg. Ik heb vanmorgen een zak kerstkransjes ( kwam ik tegen op zolder) meegegeven, en schoon op hoor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik neem ook altijd een zak chips mee voor de lunch. Waarom zouden kinderen dat niet mogen!
Waren ze van dit jaar? Of al van volgend jaar?
Ja snoep kan niet tijdens de lunch, dat is iets voor 's middags.

Heb je trouwens de hele zak meegegeven?
Is dit de basisschoolversie van een hanzetopic?
Lady_Voldemort schreef:
09-06-2017 16:52
He ja, laten we het daar weer eens over gaan hebben. Talloze gloedjenieuwe forummers zijn je de afgelopen maanden voorgegaan, maar vervelen gaat het nooit.
Vind ik een beetje flauwe reactie. Alsof nieuwe forummers niet een voor hen nieuwe vraag mogen stellen. Of begrijp ik je nu verkeerd?
CommonSense schreef:
09-06-2017 23:17
Vind ik een beetje flauwe reactie. Alsof nieuwe forummers niet een voor hen nieuwe vraag mogen stellen. Of begrijp ik je nu verkeerd?
Het is waar je een fok/hanzetopic aan herkent: spiksplinternieuwe forummer en zo'n soort onderwerp als hier.

Maar doe mij ook zo'n schuur waar in juni ineens hele zakken paaseieren opduiken!
Eze schreef:
09-06-2017 23:31
Het is waar je een fok/hanzetopic aan herkent: spiksplinternieuwe forummer en zo'n soort onderwerp als hier.

Maar doe mij ook zo'n schuur waar in juni ineens hele zakken paaseieren opduiken!

Ha, ik zat nog in een voordeelvandetwijfelfase. Het was wel soort van origineel, met die paaseieren.
Moeten we niet gaan miepen of oude paaseieren uit de schuur wel gezond zijn voor je wondertje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven