Man heeft vriendin

09-06-2017 03:30 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal in de war, ik kan niet slapen, heb sinds vanmiddag niet meer gegeten en ook niet gedronken. Ik ben helemaal in shock. Ik ben er vanmiddag achter gekomen, vlak voor het eten,terwijl de kinderen hier waren en terwijl er ook nog eens een vriendinnetje van een dochter bleef eten dat mijn man, die voor zijn werk veel in het buitenland verblijft, een vriendin heeft daar. Ik heb alles gehoord van mijn stiefdochter, die me lang niet onder ogen durfde te komen omdat ze het te erg vindt en ze kon het niet voor haar houden, de timing dat ze het mij vertelde was heel slecht. Haar vader is woest op haar, maar ze had al een slechte band met hem en zag hem nauwelijks. Mijn band met haar is heel goed. De kinderen weten het nu inmiddels ook. Drama alom. Ik voel me raar en leeg, heb niet gehuild. Probeer zo rustig mogelijk te blijven naar de kinderen toe maar dat valt niet mee. Kinderen hebben vanavond erg gehuild en ik probeer ze gerust te stellen. Ik ben met mijn man gaan praten en hij schrok zich dood. Hij heeft alles toegegeven. Ze is ook al 3 keer naar nederland gekomen voor 2 weken sinds september, en ik had niets door omdat hij net deed of hij nog niet terug was uit het buitenland. Ik vind het vooral zo vreselijk voor de kinderen die hun vader op een voetstuk hebben staan. Graag tips om het drama zo min mogelijk traumatisch te maken voor mijn kinderen. Ze zijn boos en verdrietig en ze hadden juist zoń zin in vaderdag en hadden juist vanmiddag kadootjes gekocht waar ze heel blij mee waren om te geven. Hoe gaan we dit doen dit weekend met vaderdag. Ellendiger kan niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat kerol zegt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven