Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wat is er overdreven aan? En wat heeft het met stemrecht te maken?
'respectloos in je smoel gesmeten' associeer ik nou niet direct met een forum waar je vrijwillig en vooral voor je lol zit. Dat associeer met een beslissing van iets / iemand anders die enorme impact heeft en je leven ingrijpend negatief veranderd. Kan tig andere voorbeelden verzinnen hoor, deze schoot me als eerste te binnen.
Joors troelie
Ik lig er niet wakker van, ik benoem gewoon wat ik er van vind. Vindt je dan dat het ondanks de gigantische lijst met fouten bijvoorbeeld wel een goed forum is? Of dat het wel een reteslecht forum is maar desondanks met veel respect gebracht is? Of dat het een reteslecht forum is en de manier waarop het voor je voeten geknikkerd wordt weinig respect voor gebruikers toont, maar dat we dat dan vervolgens niet hoeven te benoemen want dat staat zo lullig?
Ik vind dat je overdrijft in je reactie. En dat staat helemaal los van wat ik van het forum vindt :)
Joors troelie
Shift, ik had je nog een berichtje gestuurd.
Ik vind.
MoirenPhae schreef:
10-06-2017 12:23
Ik vind.
klopd
Joors troelie
OK dan ga ik er van uit dat ik voor ongeveer dezelfde mening sterkere bewoordingen gebruik dan jij. Dat kan.
MoirenPhae schreef:
10-06-2017 12:22
Shift, ik had je nog een berichtje gestuurd.

PB werkt niet :furious:

Ik zal jou ook even een berichtje sturen .. misschien dat die wel binnen komt en dat je er op kan antwoorden
shifty schreef:
10-06-2017 12:26
OK dan ga ik er van uit dat ik voor ongeveer dezelfde mening sterkere bewoordingen gebruik dan jij. Dat kan.
Fout. Het hele forum met zijn bugs vind ik dusdanig onbelangrijk dat ik me om n paar onhandigheidjes niet druk maak. Dan scroll ik n keer vaker, so what.
Joors troelie
:daisy:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
AmyFarrahFowler schreef:
10-06-2017 12:30
Fout. Het hele forum met zijn bugs vind ik dusdanig onbelangrijk dat ik me om n paar onhandigheidjes niet druk maak. Dan scroll ik n keer vaker, so what.

Je blijft het maar vertalen naar een gradatie in belangrijkheid. Ik geef mijn mening, ik geef niet aan in welke categorie het valt m.b.t. De invulling van mijn leven. Ik vind het ook prima als jij er geen mening over hebt, maar waarom vind je het dan nodig om te benoemen dat je mijn mening te sterk vindt?
Afbeelding
Ah het is alweer gezellig hier

Is er in de vorige op de laatste pagina's nog wat leuks geweest na de discussies van Impala en Missie en VJ?
Ach het maakt ook eigenlijk niet uit. Ik concludeer gewoon geheel op eigen conto dat je wat ik vind dus belangrijker vindt dan het hele forum bij elkaar. Nog los van wat ik er van vind.
:flirting:
shifty schreef:
10-06-2017 12:54
Ach het maakt ook eigenlijk niet uit. Ik concludeer gewoon geheel op eigen conto dat je wat ik vind dus belangrijker vindt dan het hele forum bij elkaar. Nog los van wat ik er van vind.
:flirting:
Ik ook van jou
Joors troelie
MoirenPhae schreef:
10-06-2017 12:23
Ik vind.

Nu is het al helemaal overduidelijk.
Star schreef:
10-06-2017 13:18
Nu is het al helemaal overduidelijk.

Daarom dacht ik
AmyFarrahFowler schreef:
10-06-2017 11:57
Gelukkig woont PJK niet in een buurt waar het usance is om op sandalen te lopen.
Alles wat achterbuurt, Tokkie, onopgevoed en uitermate stads is, loopt bij PJK in het deurp rond. Heel typisch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ga zo lekker op mijn teenslippers naar de supermarkt. Ik hoop voor pjk dat we elkaar niet tegenkomen.
De horror zeg. Zo ordinair :proud:
-Puss-in-Bootz- schreef:
10-06-2017 12:49
Afbeelding

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! en bedankt. Liedje vd dag zit in mijn brein.
blijfgewoonbianca schreef:
10-06-2017 13:26
Alles wat achterbuurt, Tokkie, onopgevoed en uitermate stads is, loopt bij PJK in het deurp rond. Heel typisch.
Ja, als hulp of tuinman. Of om in te breken.

Sheldon en ik liepen laatst in Wassenaar. Ik denk dat de buurtpreventie-app overuren maakte X-D
Joors troelie
-Puss-in-Bootz- schreef:
10-06-2017 13:32
Ik ga zo lekker op mijn teenslippers naar de supermarkt. Ik hoop voor pjk dat we elkaar niet tegenkomen.
De horror zeg. Zo ordinair :proud:
Ik ook.
En het zijn ook nog eens slippers van Bristol. :$
Afbeelding
:cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven