Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 juni 2017 om 16:38
zaterdag 10 juni 2017 om 16:50
Welke perma zullen we eerst behandelen?
zaterdag 10 juni 2017 om 16:51
Ow...misschien heb ik dan toch de verkeerde voor me..
Was de ava een uit de kluiten gewassen sportvrouw?
zaterdag 10 juni 2017 om 16:51
Nou de laatste dagen begon ze weer aardig te zuigen hoor. Daardoor herkende ik haar ook. En dat gesport deed de deur dicht.SuzanneSuus schreef: ↑10-06-2017 16:49Ik had idee dat ze iets beter in haar vel zat omdat ze, achteraf gezien, hier minder tot niet los ging
zaterdag 10 juni 2017 om 16:52
Dat is Meds, toch?Ana_Isabel_ schreef: ↑10-06-2017 16:51Ow...misschien heb ik dan toch de verkeerde voor me..
Was de ava een uit de kluiten gewassen sportvrouw?
zaterdag 10 juni 2017 om 16:53
zaterdag 10 juni 2017 om 17:05
Die zit onder hun control-v .blijfgewoonbianca schreef: ↑10-06-2017 17:01Eerlijk gezegd krijg ik een beetje braaksel van al dat " met vriendelijke groeten " .
'Beste Lady_Voldemort,
Je hebt een ban van 48 uur ontvangen omdat je hebt gezwaaid in het modtopic.
Met vriendelijke groeten, ModVivaForum'
zaterdag 10 juni 2017 om 17:06
Wordt vast niet eens getypt voor de vorm.blijfgewoonbianca schreef: ↑10-06-2017 17:01Eerlijk gezegd krijg ik een beetje braaksel van al dat " met vriendelijke groeten " .
zaterdag 10 juni 2017 om 17:07
Lady_Voldemort schreef: ↑10-06-2017 17:05Die zit onder hun control-v .
'Beste Lady_Voldemort,
Je hebt een ban van 48 uur ontvangen omdat je hebt gezwaaid in het modtopic.
Met vriendelijke groeten, ModVivaForum'
zaterdag 10 juni 2017 om 17:12
Duidelijk gemist hier, als in: ik las haar posts niet.Lady_Voldemort schreef: ↑10-06-2017 16:51Nou de laatste dagen begon ze weer aardig te zuigen hoor. Daardoor herkende ik haar ook. En dat gesport deed de deur dicht.
Je bent zelf een theepot
zaterdag 10 juni 2017 om 17:31
Van mij hoeft het ook niet nee.blijfgewoonbianca schreef: ↑10-06-2017 17:01Eerlijk gezegd krijg ik een beetje braaksel van al dat " met vriendelijke groeten " .
Maar het zal wel zo'n standaard handtekening zijn.
zaterdag 10 juni 2017 om 17:34
Dat wil ik ook. Dat er onder elke post staatEleonora-1 schreef: ↑10-06-2017 17:31Van mij hoeft het ook niet nee.
Maar het zal wel zo'n standaard handtekening zijn.
Krijg lekker de hoerige oprispingen ,
BGB
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 10 juni 2017 om 17:35
Kook niet eigenlijk.
Zag je mijn laatste post aan jou in het Amsterdam topic?
Adviezen van bewoners zoals jij zijn natuurlijk top, dat was ook de vraag in de OP maar het afraden als men er niet woont, er niet wil wonen zelf en er (misschien) zelfs nooit gewoond heeft en dán een ander te vertellen het niet te gaan doen, dat vind ik nogal bijzonder.
Dat bedoelde ik.
zaterdag 10 juni 2017 om 17:37
Misschien een tip voor het weet ik wat voor topic over dingen die toegevoegd kunnen worden.blijfgewoonbianca schreef: ↑10-06-2017 17:34Dat wil ik ook. Dat er onder elke post staat
Krijg lekker de hoerige oprispingen ,
BGB
Of als motto!
zaterdag 10 juni 2017 om 17:52
Daar heb ik ook zo'n hekel aan, aan die ongevraagde adviezen van mensen die van toeten noch blazen weten maar wel graag even een duit in het zakje willen doen omdat het nou eenmaal een forum is waar je altijd lekker je oh zo belangrijke mening moet kunnen komen spuien.Eleonora-1 schreef: ↑10-06-2017 17:35Kook niet eigenlijk.
Adviezen van bewoners zoals jij zijn natuurlijk top, dat was ook de vraag in de OP maar het afraden als men er niet woont, er niet wil wonen zelf en er (misschien) zelfs nooit gewoond heeft en dán een ander te vertellen het niet te gaan doen, dat vind ik nogal bijzonder.
Dat bedoelde ik.
zaterdag 10 juni 2017 om 18:01
Eleonora-1 schreef: ↑10-06-2017 17:35Kook niet eigenlijk.
Dat bedoelde ik.
Ja hoor en je hebt gelijk. Mijn punt is, maar nogmaals daar verduidelijkt, dat de koopmarkt zo belachelijk is waardoor je er prima kunt willen wonen ( met kinderen) maar er simpelweg niet tussen komt.
Nous en ik bijv wonen er prima maar kom er maar eens tussen.
Ik bedenk nu nog een goed punt,
Je bent zelf een theepot
zaterdag 10 juni 2017 om 18:18
Ik vind vooral die lijstjes zo schattig als .SuzanneSuus schreef: ↑10-06-2017 18:01Ja hoor en je hebt gelijk. Mijn punt is, maar nogmaals daar verduidelijkt, dat de koopmarkt zo belachelijk is waardoor je er prima kunt willen wonen ( met kinderen) maar er simpelweg niet tussen komt.
Nous en ik bijv wonen er prima maar kom er maar eens tussen.
Ik bedenk nu nog een goed punt,![]()
' Leuke buurten in amsterdam zijn:
- de nieuwmarktbuurt, kent bijna niemand maar zo leuk
- de buurt bij artis, best kept secret dat je daar kunt wonen, men kent alleen de dierentuin
- de javastraat, supergoedkoop nog'
Etc.
In werkelijkheid staan ze elkaar de hersens in te slaan voor 50 m2 in bos en lommer om te mogen bieden maargoed.
Zelfs in mijn buurt komen er 40 mensen op een bezichtiging.